|
|
|
|
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Re: Re: TA Community
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
hier komt straks zeker weten een reactie op van Kolkiewolkie 
We wachten rustig af..... |
JUISTEM! (vandaag aan het werk geweest, moet af en toe ook )
sja, wat zal ik es zeggen, ik ben het roerend eens met de draadstarter!
In de beginperiode van mijn feestcarriere ging het nog (min of meer), eerste feest was trance energy okt. 2001 (best laat dus), naartoe geweest met 2 kameraden waaronder rubdubje, ben zelfs naar de meeting geweest ondanks dat'k nog nooit op het forum gepost had volgens mij. Beviel ONWIJS goed en vanaf dat moment mezelf voorgenomen minimaal 1maal per maand er op uit te trekken naar iets 'speciaals'. In het begin viel het nog mee, mensjes wilden wel mee, vooral verspreiden was een magisch woord (met die mee daarnaartoe, volgende keer met die enz. enz.) totdat de volgende TE kwam (feb. 2002).... wederom met zelfde maten geweest en om half 6 hadden we ongeveer de volgende conversatie:
ik: VET HE! (cosmic gate was bezig met een GRUWELIJKE set)
maat tevens chauffeur: we gaan weg (heel droog zei die dat)
ik: wat? (zachtjes
hij: we gaan weg, heb het wel gezien
ik: WAT!? NU AL!, ik heb verd*mme 38 pleuro betaald en jij wilt al om half 6 weg!!
sindsdien ga ik alleen nog maar met hem naar zak
rubje however was af en toe ook nog te porren voor een lokaal feestje en dat was ook de tijd dat ik dr. Kuipers via de msn best vaak sprak. Paar keer alleen met Kuipers op pad geweest en toen met zn drieen naar Qontact geweest, MODDERVET feest gehad en om nog steeds wazige reden daar om half 7 weggegaan terwijl Marco V een GRUWELIJKE set neerzette (was niet mijn idee om weg te gaan ).
sindsdien is rubje volgens miiiiiiijjjjjjj niet meer naar een feest geweest (stoppen op je hoogtepunt noemde die het ) en was ik dus zeg maar volledig afhankelijk van mede-TA's . Ben met Kuipers en later ook (vooral) Franzelare naar heel wat feessies geweest en heb al heel wat meetings gehad . Die meetings zijn echt steeds vetter, kent mensen echt zolangzamerhand en soms blijken mensen in R/L echt super mee te vallen (Donna!!!) en eigenlijk hele coole mensjes te zijn . Lately stort Kuipers zich helaas met overgave op hardstyle en daar ik dat allemaal best wel geldklopperij vind weiger ik daarvoor het hele land door te reizen. Heeft er ook mee te maken dat lokale feesten echt bijjjjna alleen maar hardstyle bieden, en om te spacen MOET ik dus gewoon reizen .
anywayz, ik denk dat TA en de mensen op TA best wel een fikse invloed op mijn leventje gehad hebben, want zonder hunnie had ik dus nevernooit niet zo'n feestbeestje geweest als ik nou ben
(best wel scary eigenlijk )
2 kuipers: OOIT gaan we weer samen party-en, ga ik een keer mee naar qlubtempo of qlimax ofzo, maar dat doen we dan in de zomer wel ofzo (heb wel zin in nature one eigenlijk )
mzzls
|
Jan-31-2003 18:20
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
|
|
|
Hehe, toch opvallend dat veel mensen dus gewoon op goed geluk afspreken om met mede TA'ers te gaan partyen, ondanks ze elkaar misschien amper kennen, of heel anders zijn als op het forum/internet..
Respect voor alle leute die dus gewoon iedereen meeslepen (ook al hebben die soms niet eens zin om te gaan, en hebben ze een toptijd!!) naar feesten enzo..
Magik54: Ik snap gerust dat je 10 personen mee kunt slepen uit je vriendenkring naar tiesto solo.. Dat lukt mij ook gerust, maar dan krijg je dus weer het gezeik dat ze moet zijn om 2 uur, of dat het voor 2 mensen weer tegenvalt, en op die manier mijn sfeer echt bederven omdat zij het niet naar hun zin hebben.. Dat is dus iets wat je niet (vaak) tegenkomt als je met mede TA'ers gaat, want die hebben meestal 1 doel: van het begin tot aan het einde (zo hoort het ook als je het mij vraagt)
kreischer2000: Dat bedoel ik dus met deze thread.. hoe krijg je die mensen mee, of heb je vrienden die dit niet boeiend vinden, dan hoef je dus niet per se in je eentje te gaan, en hopen dat je iemand tegenkomt.. Je kan gewoon (de eerste beste) TA'er contacten, en iets afspreken, dat is wat ik af en toe dus gedaan heb, en dat gaat uitstekend.. Je gaat toch allemaal voor het feest.. Het zou zelfs niet eens uitmaken of je vrienden bent of niet, bij zon feest heb je gezamelijk een doel, en dat is uit je dak gaan.. en daar komt niemand tussen, en dat is wat ik ENORM waardeer aan de 'Housescene'
|
|
Feb-01-2003 13:18
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 10:31.
Forum Rules: