Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA Community
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
hmmm de reden dat ik wat verder zoek is omdat mijn vriendengroep uit elkaar is, het bestaat tegenwoordig alleen maar uit stelletjes, en die willen alleen maar met zichzelf uit, of naar de bioscoop. dus veel feesten zat er de laatste tijd niet echt in voor mij.
aangezien ik eerst vooral postte op gmdb.com, had ik daar wat meer contacten. zo heb ik een meeting gehad met Chicane, SPU, Loop_Control, en Th0mm13. daarna zijn Chicane, SPU, yarnie + broer, en een aantal van de taforum channel, een amerikaanse jongen en ik naar Impulz geweest. daar nog meer mensen ontmoet, mikio, Donna, Snuggle, Glaniskanis, en nog wat andere mensen.
later zijn we naar Mysteryland geweest, eerst overnacht bij mikio, samen met een meid uit California, en de volgende dag naar Mysteryland. daar weer SPU, Chicane, th0mm13 en consorten en weet ik veel wie nog meer ontmoet.
morgen ga ik met Snuggle + vriendin en basd naar Sander Kleinenberg in Zwolle. geen idee wie ik daar weer zal ontmoeten. denk wel dat het een leuke avond wordt.

Old Post Jan-31-2003 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

ik heb dus ook zoiets met die tiesto solo op 10 mei, ik wil er wel erg graag heen moet ik zeggen alleen zijn weinig mensen uit mijn vriendenkring erin geďnteresseerd. nou heb ik zoiets van moet ik gewoon gaan en daar maar kijken of ik mensen tegenkom, of thuisblijven.

Old Post Jan-31-2003 17:54 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Re: Re: TA Community

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
hier komt straks zeker weten een reactie op van Kolkiewolkie
We wachten rustig af.....

JUISTEM! (vandaag aan het werk geweest, moet af en toe ook )

sja, wat zal ik es zeggen, ik ben het roerend eens met de draadstarter!

In de beginperiode van mijn feestcarriere ging het nog (min of meer), eerste feest was trance energy okt. 2001 (best laat dus), naartoe geweest met 2 kameraden waaronder rubdubje, ben zelfs naar de meeting geweest ondanks dat'k nog nooit op het forum gepost had volgens mij. Beviel ONWIJS goed en vanaf dat moment mezelf voorgenomen minimaal 1maal per maand er op uit te trekken naar iets 'speciaals'. In het begin viel het nog mee, mensjes wilden wel mee, vooral verspreiden was een magisch woord (met die mee daarnaartoe, volgende keer met die enz. enz.) totdat de volgende TE kwam (feb. 2002).... wederom met zelfde maten geweest en om half 6 hadden we ongeveer de volgende conversatie:

ik: VET HE! (cosmic gate was bezig met een GRUWELIJKE set)
maat tevens chauffeur: we gaan weg (heel droog zei die dat)
ik: wat? (zachtjes
hij: we gaan weg, heb het wel gezien
ik: WAT!? NU AL!, ik heb verd*mme 38 pleuro betaald en jij wilt al om half 6 weg!!

sindsdien ga ik alleen nog maar met hem naar zak

rubje however was af en toe ook nog te porren voor een lokaal feestje en dat was ook de tijd dat ik dr. Kuipers via de msn best vaak sprak. Paar keer alleen met Kuipers op pad geweest en toen met zn drieen naar Qontact geweest, MODDERVET feest gehad en om nog steeds wazige reden daar om half 7 weggegaan terwijl Marco V een GRUWELIJKE set neerzette (was niet mijn idee om weg te gaan ).

sindsdien is rubje volgens miiiiiiijjjjjjj niet meer naar een feest geweest (stoppen op je hoogtepunt noemde die het ) en was ik dus zeg maar volledig afhankelijk van mede-TA's . Ben met Kuipers en later ook (vooral) Franzelare naar heel wat feessies geweest en heb al heel wat meetings gehad . Die meetings zijn echt steeds vetter, kent mensen echt zolangzamerhand en soms blijken mensen in R/L echt super mee te vallen (Donna!!!) en eigenlijk hele coole mensjes te zijn . Lately stort Kuipers zich helaas met overgave op hardstyle en daar ik dat allemaal best wel geldklopperij vind weiger ik daarvoor het hele land door te reizen. Heeft er ook mee te maken dat lokale feesten echt bijjjjna alleen maar hardstyle bieden, en om te spacen MOET ik dus gewoon reizen .

anywayz, ik denk dat TA en de mensen op TA best wel een fikse invloed op mijn leventje gehad hebben, want zonder hunnie had ik dus nevernooit niet zo'n feestbeestje geweest als ik nou ben

(best wel scary eigenlijk )

2 kuipers: OOIT gaan we weer samen party-en, ga ik een keer mee naar qlubtempo of qlimax ofzo, maar dat doen we dan in de zomer wel ofzo (heb wel zin in nature one eigenlijk )

mzzls

Hard = goed

Old Post Jan-31-2003 18:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

btw: ik sta altijd open voor nieuwe mensen om samen mee naar feesten te gaan kunt niet contacten genoeg hebben zeg ik maar , echter geld er wel:

MAAR NU EVEN NIET! (ga even een maand of 4/5 sabatical nl. waarover later meer)

Hard = goed

Old Post Jan-31-2003 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ik heb er meestal weinig moeite mee om andere ppltjes mee te sleuren naar leuke feestjes... (met ze 10en naar de laatste nexus )...Zij hebben zoeits van "Laat Ruben maar de feestjes uitzoeken... issie goed in" Dus dat probleem heb ik duidelijk niet

Verders altijd wel naar me zin gehad op feestjes met andere TA's... TOP!

Old Post Feb-01-2003 06:24 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

De meetings waar ik tot nu ben geweest waren altijd van zeer korte duur, alleen met P v D in de Eau ben ik wat langer blijven plakken, dit komt voornamelijk doordat ik altijd met vrienden ga stappen en die het totaal niet boeiend vinden dat internetgedoe met meeting. Dus ik zeg altijd ff gedag en ga dan vaak weer terug naar mijn vrienden/kennissen groep.

Dus gelukkig heb ik nooit zoveel problemen om mensen naar feesten mee te krijgen en helemaal als het iets groots is. Naar Tiesto Solo heb ik al een groep van minimaal 10 man bij elkaar weten te trommelen. Moet ik er wel bij zeggen dat er maar een man of 3 echt helemaal trance/house freaks zijn van deze groep.

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-01-2003 09:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

.... I luv you guys.....

Old Post Feb-01-2003 11:46 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Hehe, toch opvallend dat veel mensen dus gewoon op goed geluk afspreken om met mede TA'ers te gaan partyen, ondanks ze elkaar misschien amper kennen, of heel anders zijn als op het forum/internet..

Respect voor alle leute die dus gewoon iedereen meeslepen (ook al hebben die soms niet eens zin om te gaan, en hebben ze een toptijd!!) naar feesten enzo..

Magik54: Ik snap gerust dat je 10 personen mee kunt slepen uit je vriendenkring naar tiesto solo.. Dat lukt mij ook gerust, maar dan krijg je dus weer het gezeik dat ze moet zijn om 2 uur, of dat het voor 2 mensen weer tegenvalt, en op die manier mijn sfeer echt bederven omdat zij het niet naar hun zin hebben.. Dat is dus iets wat je niet (vaak) tegenkomt als je met mede TA'ers gaat, want die hebben meestal 1 doel: van het begin tot aan het einde (zo hoort het ook als je het mij vraagt)

kreischer2000: Dat bedoel ik dus met deze thread.. hoe krijg je die mensen mee, of heb je vrienden die dit niet boeiend vinden, dan hoef je dus niet per se in je eentje te gaan, en hopen dat je iemand tegenkomt.. Je kan gewoon (de eerste beste) TA'er contacten, en iets afspreken, dat is wat ik af en toe dus gedaan heb, en dat gaat uitstekend.. Je gaat toch allemaal voor het feest.. Het zou zelfs niet eens uitmaken of je vrienden bent of niet, bij zon feest heb je gezamelijk een doel, en dat is uit je dak gaan.. en daar komt niemand tussen, en dat is wat ik ENORM waardeer aan de 'Housescene'

Old Post Feb-01-2003 13:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M@rc
Swing 2 Harmony

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Teal'k
Ben ik dan de enige die echt moeite heeft met vrienden uit je dagelijkse groep mee te krijgen naar zon feest, of die helemaal niet van deze muziek houden...

Denk dat je zeker niet de enige bent... ik heb er zelf ook moeite mee. De meeste mensen uit mn vriendengroep zijn meer van die allerdaagse Top 40 mensen (no offence) en hebben nog nooit van een Dumonde of een Flutlicht gehoord (neem ut ze maar eens kwalijk..).

En inderdaad, diegene die wel ietsje meer bekend zijn met het fenomeen 'Trance' in zn algemeenheid, die zeuren dan altijd dat de muziek veel te hard staat en dat ze dat niet langer dan een uur of 2 kunnen volhouden..

En tja, tzal dan misschien aan mij liggen, maar ik kan gewoon niet lekker uit mn pan gaan als de rest met een chagrijnige kop aan de kant van de zaal staat te wachten tot ut hele gedoe afgelopen is...

Om een lang verhaal kort te maken, het zijn over het algemeen maar 2 mensen die meestal wel mee willen naar zo'n groot feest.. (erg jammer als 1 van mn mooiste vriendinnen nét opt laatste moment weigert om een kaartje voor Qontact te kopen omdat ze Johan te hard vindt draaien.. )

"...And then, they all start reaching towards heaven...just by hearing the music..."

Old Post Feb-01-2003 16:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for M@rc Click here to Send M@rc a Private Message Add M@rc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA Community
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing trance melody to be ID!!!!!! [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJase From Outta Space ft. Claire - "Do What You Want" (Infusion Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:31.

Forum Rules: