Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dood op IRC ...Overdosis
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

[reclame mode on]

Dus mensen, kom allemaal naar #taforum op IRC!!!

[/reclame mode off]

Mooi verhaal Donna, je hebt zeker gelijk!! Denk dat we nu ook wat mensen van IRC moeten bannen, daar wordt het met sommige bijna net zo erg. Alleen niet met drugs, maar met mp3tjes (...ook drugs voor sommigen..).

Old Post Feb-05-2003 07:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

Ho ho eens even.

Ik vind het helemaal niet vreemd of gek dat mensen er een ander inzicht als mijzelf op nahouden, maar ik vind het minder leuk als je gaat verkondigen dat dit verschil te weiten is aan mijn onvermogen over iets na te denken of "mensen te kennen".

Nou goed, jij denkt er dus gewoon iets anders over als ik (nou ja ik zie ook wel in wat de drugs en druk doet met onzekere mensen in de puberteit etc), maar ik vind het jammer dat je dan zo reageert. Dan komt het op mij over alsof je jouw perspectief ziet als "de enige juiste". No offence.

Old Post Feb-05-2003 10:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Odelpha
Life v2.0

Registered: Jul 2002
Re: dood op irc

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
[b]Een Amerikaanse jongen die bekend stond onder de alias ripper is 12 januari gestorven aan een overdosis methadon (360gram) en andere drugs.

het is geen gram (wel erg veel he!?) maar milligram. en volgens mij hebben die gasten daar een rekenfoutje gemaakt want ripper zei dat ie 4x 80mg methadon had genomen, dus 320mg. maar hij had nog veel meer troep gebruikt ook. GEK!

Old Post Feb-05-2003 11:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Odelpha Click here to Send Dj Odelpha a Private Message Visit Dj Odelpha's homepage! Add Dj Odelpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Pjotr G
Ik vind het helemaal niet vreemd of gek dat mensen er een ander inzicht als mijzelf op nahouden, maar ik vind het minder leuk als je gaat verkondigen dat dit verschil te weiten is aan mijn onvermogen over iets na te denken of "mensen te kennen".

Lets see..

quote:
Ik betwijfel of deze jongen al was ie nooit met internet in contact gekomen stabiel zou kunnen zijn.

Hiermee geef je dus aan dat de dude zowieso al mentaal niet ok was,dat is helemaal niet logisch,iemand kan wat ingrijpends in zn leven meemaken en in een isolement raken,ppl in de omgeving zien vaak wel dat iemand zich terugtrekt,maar kijken dat vaak eerst ff aan,als iemand niet wil dat mensen van hem weten dat ie zich klote voelt dan kan diegene heel goed een wereldact neerzetten,en laat blijken dat ie op zijn manier de dingen graag wil verwerken,dat wordt vaak geaccepteerd en gerespecteerd en iemand kan ongestoord een vrije val de diepte in maken
Want iemand die zover heen is dat ie suicidiaal is,is emotioneel geblokkeerd en weet niet op andere manieren eruit te komen dan de schreeuw om hulp dmv zoiets extreems te doen.
En nogmaals,internet is een VLUCHTmiddel,geen schuldige..

Als je je wat meer in de psyche van de mens had toegelegt had je niet zoiets kortzichtigs gezegt dus ik vind idd dat je kennis niet echt breed is,no offence..

quote:
Later door zegt iedereen stop stop en dat helpt niets. Alsof je met zo'n boodschappen doorkomt bij iemand die helemaal murv gesnoved, gerookt, gedronken of wat dan ook is.

Niets of niemand had op dat moment tot hem door kunnen dringen naar mijn id,hij heeft dit zorgvuldig van te voren geplanned,heeft gezorgt dat er zeker genoeg drugs aanwezig was,heeft ze in t begin gerustgesteld door te zeggen dat ie wist wat ie deed zodat niemand te vroeg aan de bel zou trekken door bijv. 911 te bellen oid,deze dude wilde gewoon dood,en hij wilde dood als Ripper want die was "hardcore" en betekende iets..
Dat soort boodschappen heeft hij van te voren al ingecalculeerd want hij heeft de hele scene al ik weet niet hoevaak in zn hoofd voorbereid,zodat alles verliep zoals hij dat wilde..

quote:
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, zolang er geen druk wordt uitgeoefend....en de druk die uit die chat blijkt, geeft me nu niet bepaald reden de verantwoordelijkheid bij iemand anders te neigen te leggen.

Zekers is iedereen dat,maar jij met je mensenkennis snapt toch wel dat deze jongen niet rationeel meer nadacht of wel soms?
*DUH*

quote:
Niet direct, maar ik ben niet zo ontzettend geschokt (sorry?), en op het triestheidsgehalte en sociaal isolement van sommige freaks na, lijkt me IRC ook niet direct "gevaarlijk". En die sommige freaks die zaten sowieso al in de gavarenzone

Njaah dit vind ik nog wel de meest onbenullige opmerking die je gemaakt hebt.
Ten 1ste dat je niet geschokt bent,dan begrijp je er dus duidelijk niet veel van,hopenlijk inmiddels wat meer..
Dan spreek je over triestheidsgehalte,spreek je dan over jezelf en de reply die je geeft?
En dan kom je wel aanzetten met de term "sociaal isolement" van "freaks" en denk je niet ff verder hoe zo'n situatie dan kan ontstaan,anders was je reply niet zo onbenullig geweest.
En dat is psies wat t gebrek aan mensen is die idd niet kunnen oordelen over dit soort onderwerpen omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is.
Iemand doet iets,daar is een mening over,maar waardoor iemand psies iets doet gaat ze allemaal te ver.
Is prima dat je je afsluit voor dingen die te diep voor je gaan maar klaag dan niet dat je vind dat je onvermogend bent qua je mensenkennis,want dat ben je dus blijkbaar duidelijk wel..
Onvermogend in je nederlandse taal ook for that matter..
Ennuh No Offence ofcuz

Wat ff heel iets anders is maar wel opvallend,is dat deze dude meer drugs bij elkaar heeft weten te schrapen dan de meeste onder ons in Nederland,jaja het buitenland ruleert qua drugsbeleid

*edit door SnuggLe: Even de quote haakjes goed neergezet, verder niets..!!*

Last edited by SnuggLe on Feb-05-2003 at 12:57

Old Post Feb-05-2003 12:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

Ik zeg er maar niks meer over, want wat is ook zeg, t is toch niet goed.

Old Post Feb-05-2003 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Naja dan duik je lekker de slachtofferrol in,fine by me.
Als jij je eigen mening goed vond en kon onderbouwen had je dat namelijk wel gedaan,maar omdat je dus gewoon geen reply hebt ga je de geslagen hond lopen uithangen.

Is echt manne-eigen btw,uitzonderingen daargelaten ofcuz

"ik zeg wel niks meer want ik doe toch niets goed"

Vreselijk trieste eigenschap

Old Post Feb-05-2003 13:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Donna

HAHA cool

Laten we maar niet over vrouw-eigen dingetjes hebben dan...

Old Post Feb-05-2003 13:39 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Mag altijd,alleen dan wel in een daarvoor bestemde thread en niet in deze,dat is namelijk tegen de regels

Zorg er alleen wel voor dat je je uitlatingen goed kunt onderbouwen,anders heb je nog niks

Old Post Feb-05-2003 13:53  Netherlands
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Mag altijd,alleen dan wel in een daarvoor bestemde thread en niet in deze,dat is namelijk tegen de regels

Zorg er alleen wel voor dat je je uitlatingen goed kunt onderbouwen,anders heb je nog niks

Ja mam

Old Post Feb-05-2003 14:12 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:

Nou, op speciaal verzoek dan maar:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=88929

Old Post Feb-05-2003 14:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Hahaha nee daar het je ome peter nou echt blij mee gemaakt

Old Post Feb-05-2003 15:30  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:

"ik zeg wel niks meer want ik doe toch niets goed"

Vreselijk trieste eigenschap

inderdaad

Old Post Feb-05-2003 23:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dood op IRC ...Overdosis
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Super8 & Tab may promo mix,wellknown [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - "Unknown pleasure" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:40.

Forum Rules: