Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouwendingen.....
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

"Het ergste vind ik dat het altijd zo moet gaan zoals vrouwen het willen en als je het zo niet wilt, dan worden ze chaggie ..... het zijn maar rare wezens "

<
< Mannen hebben alleen altijd wat moeite met de switch van BS naar serieus en andersom,vrouwen doen dat wat gesmeerder.

< Rulerende vrouwen bezitten namelijk amper of niet de eigenschappen die irritant zijn,maar als jullie mannen er daar 1 van treffen,wat heus niet vaak voorkomt,dan behandelen jullie die t zelfde als een zeikwijf,das dom,want dan krijg je moeilijkheden,en als ze m dan gesmeerd is dan heb je dat pas door,snugger hoor

Old Post Feb-05-2003 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Dj Lex
Naja dan kan je net zo goed gelijk naar huis gaan word toch nix meer whehe

LOL!

Old Post Feb-05-2003 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Donna

<

Hard = goed

Old Post Feb-05-2003 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

OKee, topthread Brammetje!

Vrouw + relatie:

Zeikende domme wijven...voorbeeldje:

"ja, als ik een vriend heb dan kijken ze nooit naar me om, ze zijn allemaal hetzelfde"

Juist....daar krijg je dus geen hoogte van.....die is ook na een week gedumpt

Vrouw + winkelen

Als ik kleding nodig heb ga ik naar de stad met 1 doel: KLEREN
Dus, normale winkel in, kleding kopen, genoeg..hup, koffie drinken en nach hause met die frau.

"owh die wil ik efef kijken"
"Owh wacht. vind je die leuk, ik vind hem onwijs gaaf!" (donderop kuthoer, das lelijk)

Ik heb dus een hekel aan vrouwen die niet op kenne schieten.

Vrouw + Jalourzie

De tijd staat op 4 uur in de ochtend en je hebt het een week geleden uitgemaakt met een meisje........"tring tring".......ajuist, je ex beld........
"ik hoorde dat je uit was met die en die en die en die, heb je nu al wat met dat meisje?, je mag het me wel vertellen hoor"
"jullie hebben het zeker over mij gehad he, ik wist het wel, ik dacht dat je nog wel een beetje respect voor me had, maar ik hang wel op"

Waarna ze om 9 uur in de ochtend nogmaals beld om haar excuses aan te bieden

Ik haat dus vrouwen die steeds achter je aan blijven hangen en je echt niet los kunnen laten.

Old Post Feb-05-2003 21:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

leuke thread idd

- altijd dat eeuwige gezeur van ik betaal de helft bij de bioscoop
- jaloers gedrag
- je vrienden zijn lomp
- waarom moet je nou altijd sporten?
- waarom mag ik nie mee stappen?
- en zo gaat dat maar door

kortom:

vrouwen zeuren, zijn onzeker, laten je niet vrij

wheheh

of ligt dit alleen aan mij lol

Old Post Feb-05-2003 21:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Jappio

vrouwen zeuren, zijn onzeker, laten je niet vrij

wheheh

of ligt dit alleen aan mij lol

Nee!

Old Post Feb-05-2003 21:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Waar ik me aan erger... Die eeuwige onzekerheid... en dan niet alleen over uiterlijk / gewicht... maar over alles... bij sommige lijkt het wel alsof ze NOOIT ergens zeker van zijn... MAKE UP YOUR MIND!!!

Verders erger ik eigenlijk nergens aan... vind het meeste vrouwengedoe wel schattig

Owja... wat ik ook verschrikkelijk vind zijn die hoepelhoeren... van die 13-jarige breezerdrinkende sletjes met oorbellen waarvan je je afvraagt of het niet de bedoeling is dat ze die dingen om de nek hangen... Maja, dat zal wel bij de leeftijd horen... het is pas echt erg als ze er op hun 21 nog zo bijlopen...

Excuses voor het taalgebruik trouwens

Old Post Feb-06-2003 04:26 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
vrouwen die zich op voorhand al als een bitch opstellen. Begin je ze naar een tijdje wat beter te kennen blijken ze gewoon xtreem lief te zijn enzo

Ik heb meer ervaring met het tegengestelde tiep :] ook heel annoying

RAAAAAAAAAAHHH, met vrouwen de stad in, das echt hell die moeten altijd overal kijken, overal naar binnen ('o god, was ik maar in een dorp gaan wonen'), na een uur kijken, "Nee, dit is het toch niet" grrr..

Last edited by Teal'k on Feb-06-2003 at 12:09

Old Post Feb-06-2003 12:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

typisch vrouw: als vrouwen iets niet aanstaat in een man schuiven ze dat maar af op het "man zijn"

Old Post Feb-06-2003 13:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LowRider
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL!
d1ng Chavez zei nog: Vliegtuigjes vouwen!
enz enz

hehe
maar je ken natuurlijk ook met een gozer trouwen

Old Post Feb-06-2003 13:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for LowRider Click here to Send LowRider a Private Message Add LowRider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

- Vrouwen die teren op je portemonnee, en dan niet eens een bedankt geven voor de avond, terwijl jij weer 100 pleuro's armer bent

- Vrouwen die 30 stukken kleding willen passen in 1 kleding zaak, en daar 1,5 uur over doen en vervolgens niks kopen omdat ze ook nog ergens anders willen kijken

- Vrouwen die niet weten wat ze willen. "Ja je bent leuk, en lief en aardig en bla bla bla en ik wil je ook" maar ondertussen ook weer niet!

Damn MAKE UP YOUR FUCKIN MIND!

Old Post Feb-06-2003 13:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Sja vrouwen zijn een ramp,mannen ook.

Ik kan niet met vrouwen overweg om veel van de dingen die jullie opnoemen,daarom ook dat ik eigenlijk geen vriendinnen heb,ze maken me stapelgek.

Mannen vind ik heerlijk in de omgang,maar heb ik r een relatie mee dan zie ik dingen die ik niet wil zien,en zolang ze just friends zijn kunnen me die dingen niet schelen want ik hoef r niet mee te leven.

Ik wil me heel graag verplaatsen in de gevoels en denkwereld van een ander,maar raak geirriteerd als dat andersom niet gebeurd en dan begin ik dus te bitchen.
Ik denk dat ik prima in omgang ben zolang ik terugkrijg wat ik ook weggeef,k heb gewoon teveel trots om alleen maar weg te geven en er niks voor terug te krijgen,klote eigenschap is dat.

Naja zal dan single t beste zijn voor me?
Tis zo fuckin ongezellig

Old Post Feb-06-2003 14:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouwendingen.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help to ID this great Track!!!! [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - "The World Doesn't Know" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:29.

Forum Rules: