Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gielen till Sverige
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Jag mpste dock säga att jag var inte så imponerad i sommras på mysteryland av honom..
I vilket fall som helst är det bra att han kommer och styr upp det hela i sverige...

Old Post Feb-08-2003 02:24  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

med tanke på trancetorkan i sverige så skulle till och med Gielens morsa vara en sensation i sig om hon kom upp hit och snurrade lite vinyl.

Old Post Feb-08-2003 05:06  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Goldiluxe
jag menar dem har typerna som sitter vid sin dator HELA dagarna OCH natterna, som har typiska glasogon och som jobbar pa it firma.

dem sem snackar om musiken men aldrig gar ngnstans.

sana dar som star i ett horn o smaflinar sa fult sa du nastan vill krakas pa dem

DEM menar jag.

kram o hej! partyfredag.

vad har dom med trance att göra? finns det sånna innom trance? hade ingen aning om det. det är väl data "nördar" i allmänhet? och det där med mp3 mixar som gaby sa, dem är inte mindra ,änniskor för det, men visst är dom mysko, män ändå, man ska inte slänga folk i skiten bara för dem är på ett speciellt sätt även om jag spyr på dem också, heh...hmm, alla är likvärdiga.

Old Post Feb-08-2003 09:06 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
men arligt talat, ar inte det flesta av trancefolken bra nordiga?

quote:
jag menar dem har typerna som sitter vid sin dator HELA dagarna OCH natterna, som har typiska glasogon och som jobbar pa it firma.

dem sem snackar om musiken men aldrig gar ngnstans.

Hmm på vilken grund drar du den slutsatsen att många är sådana? Jamenar du kan juh inte ha träffat någon som e så eftersom dom aldrig går ut....och jag betvivlar att dom sitter och skickar kort till dig på sig i sina glasögon på sin IT-firma för att sedan snacka trance med dig? Klart det finns datanördar som lystnar på trance...men jag tor inte att det är så mycket tvärtom faktiskt....om ni förstår.....dom får gärna uppskatta musiken om du frågar mig.....

Dessutom är vi alla här Trancenördar

Har snackat med arrangörerna för festen i jönköping och kan härmed meddela till flera personers fördel att det kommer vara 16 års gräns när gielen spelar

Last edited by mindshooter on Feb-08-2003 at 11:25

Old Post Feb-08-2003 09:52 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Love Poundin' Sensation

quote:
Originally posted by mindshooter

Dessutom är vi alla här Trancenördar

Japp!!

Old Post Feb-08-2003 11:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
jag tror vi kan tacka alla trance sajter och communityn for detta( speciellt trance.nu som faktiskt AR hela javla varldens storsta strance sajt, eh)

E du ironisk eller?
hmm

jasså största trancesajten säger du? Överlag? -japp, men forumen på TA e ruggigt stora med.. bara jämföra online users.. samma typ! ja vet iofs inte deras rekord.... men det e ändå oväsentligt att diskutera vilken sajt som e störst.

quote:
men arligt talat, ar inte det flesta av trancefolken bra nordiga?

Håller verkligen INTE me girlfriend

sluta gå i från topicet nu, starta eget om ni vill diskutera trance och nördar

16 på Gielen?? schyst fan va kul för dig mind

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-08-2003 13:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Glorie
16 på Gielen?? schyst fan va kul för dig mind

Mm riktigt najs...Det kommer tydligen anordnas bussar ner dit härifrån....så jag blir besviken om jag inte får se rekordmånga va er denna gång!
Jag är iaf bokad till denna event...har inte fattat det än...kanske blir för mig att stå på scen och uppträda för alla t.om.... Gratis resa, husrum, mat, dricka och ljustavar för mig.
weeeeeeee.....

C U there

EDIT: Glorie jag är 18 då så mig spelar åldergränsen ingen roll längre så länge jag ska uppträda

Old Post Feb-08-2003 13:55 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003
Rasta

weeeehoooooo!

Old Post Feb-08-2003 14:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

Finns det ngnstans lite mer info om det, t.ex. var/när kan man förboka biljetter osv? Skulle vara schysst å komma dit; schysst inför studenten på den 3.6 (ligger ju hyfsat nära, bara 150 km )

Och sen bara en liten follow-up till allt det där om (data-) nördar - a) jag har glasögon (men använder de bara när jag "jobbar"), b) jag sitter mycket framför datan (gillar t.o.m. att programmera; men jag studerar, så ingen it-firma för min del ). Hur utpeckad borde jag känna mig nu?

Old Post Feb-08-2003 14:35  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

mer info kommer nog....det är 3 månader kvar

Old Post Feb-08-2003 16:26 
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

ok då börjar vi direkt...vilka ska till vilken av spelningarna?

Jag har just bokat in mej själv till jkpg iaf

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-08-2003 17:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
weeeehoooooo!

Jag håller verkligen med

Old Post Feb-08-2003 17:30  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gielen till Sverige
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhardteance tune id3' 2002? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKyllex - After the Rain (feat. Aluta) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:28.

Forum Rules: