Ghehehe... moet je geen verslagen typen dan vandaag?
Feb-12-2003 02:17
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
wat denk je dat ik aan het doen ben, EI!
zelfde vak, andere opdracht (en dr wacht dr NOG 1 op me, dus morgennacht weer denk ik )
alleen ga ik TA dr nou, net als partyfuck, wel even uitknikkeren omwille van de efficientie
truste!
Feb-12-2003 02:20
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
he jullie verneuken een draad over een achterlijk commercieel kutfeest
Ik heb geen vriendin maar as ik er wel 1 had had ze een smsje gehad of een email maar meer ook niet ik ga geen geld een dit soort onzin uitgeven!
Feb-12-2003 08:26
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
quote:
Originally posted by Blik
vind valentijnsdag zo'n commercieel klote"feest"
mijn vriendin krijgt een kaart en meer niet
Doe dan ook geen kaart,of je doet wel wat en staat r achter,of doet gewoon NIKS.
Feb-12-2003 13:09
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Donna
Doe dan ook geen kaart,of je doet wel wat en staat r achter,of doet gewoon NIKS.
ik vind het idee van Valentijnsdag heel goed, maar het zuigt gewoon dat alle winkels er enorme omzetten proberen door te halen door middel van het verkopen van teddybeertjes, bonbons etc voor een extra percentage. Als het geen valentijnsdag geweest was betaalde je er een stuk minder voor. En dat zuigt gewoon aan valentijnsdag, een valentijnskaart daarintegen kost hetzelfde als een normale kaart.
Registered: Apr 2001
Mja heel slap ff kaartje gekocht. Lekker boeiend dat het commercieel is, de meisjes vinden het meestal wel leuk, hoewel ze altijd zullen zeggen dat ze het niet willen. Leuk textje erin klaar is Klaas
Feb-12-2003 18:15
Three 'O Three
Lekker raggen
Idd een achterlijk feest. Denken ze verdomme nou echt dat ik tijd heb om al die honderden binnengekomen kaarten te gaan zitten lezen?? Sodemieter toch op.
Feb-12-2003 20:04
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Idd een achterlijk feest. Denken ze verdomme nou echt dat ik tijd heb om al die honderden binnengekomen kaarten te gaan zitten lezen?? Sodemieter toch op.
lol
Feb-13-2003 07:40
Acidophilus
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Donna
Psies!
Alsof je alleen dán kan laten zien dat je van iemand houdt...
Zoals de heer Moskowitz zou zeggen: "Ik erken die dag niet!"