Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > tatuering/piercing
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)

nån som kan bekräfta?
Det beror på vilket område du menar...
Men jag kan bekräfta att det kan höjja känslan på alla de vis...

Old Post Feb-11-2003 19:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
jag har ju då en i tungan... med silver kula på undersidan å en blå kula som lyser i neon ljus på ovan sidan..

weeeeeeee, låter cooooooolt å snyggt ju

quote:
man har alltid nått att göra när man har tråkigt!!!

hur menar du då?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-11-2003 21:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hahaha steve sitter på svaren i alla lägen

jaja då ere bara å hoppas att ens nästkommande har hål i tungan då

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-11-2003 21:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fast jag kan ju säga att jag föredrar en tjej som kan sin sak och kan ge den där lite bättre kännslan utan massa ploppar i munnen

Old Post Feb-11-2003 21:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

sånt där e ju en smaksak steve...faktiskt

hum di dum di dum vi kanske ska lämna det här ämnet innan de går för långt

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-11-2003 21:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
el_vez
tranceaddict

Registered: Jan 2003
har en sol på ankeln (som jag ritat själv) och som jag gjorde på Hawaii för ett par år sedan. Jag var "alergisk" (dvs fick utslag) mot solen när jag var liten, så det är en liten reminder kan man säga.

Old Post Feb-11-2003 23:22  Turkey
Click Here to See the Profile for el_vez Click here to Send el_vez a Private Message Add el_vez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)

nån som kan bekräfta?

Den fördelen är väldigt ovidkommande med tanke på den oerhörda nackdelen att kyssar är helt värdelöst. Har haft två tjejer som jag haft både före och efter de tagit hål i tungan och jag gråter när jag tänker på att det inte längre var samma njutning med det enkla nöjet att kyssas.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-12-2003 18:18  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

ohh fan de har du rätt i aendy...kan ju inte va i närheten lika kul...bra fråga vilket man prioriterar...båda e ju liksom bra

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-12-2003 18:49  Sweden
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

Jag har varken eller. Personligen tycker jag inte piercing är så farligt. Framför allt går det att "ångra" sig. Kvar blir kanske ett litet ärr. Tatueringar däremot har ett tungt imageproblem. Så fort jag ser en tjej med tatuering tänker jag på porraktriser. Inget man presenterar för släkten direkt...

NL

Old Post Feb-12-2003 20:20  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Tribal runt överarmen någon? Världens vanligaste tatuering verkar det som.

Själv har jag varken tatuering eller piercing. Verkar vara en majoritet här på forumet som är emot självplågning.

Fook 'em...

Old Post Feb-13-2003 15:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
skal vel ta piercing i tunga en gang når jeg har $$$$$$

er vel ikke akkurat det billigste som er her i landet

Old Post Feb-13-2003 16:48 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

jag menar att man kan leka med den i munnen...

å vizay, min tjej har åxå en i tungan. det ÄR sjönt.. (tycker jag iaf=)

Old Post Feb-15-2003 23:39  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > tatuering/piercing
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Judge Jules ID ? [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & jones - "Fragile" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:13.

Forum Rules: