Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בהצלחה נמרוד למבחנים של גאמה
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by luckystrike
ואתה טועה במאה אחוז ...
הצבא לא ייעשה כזה דבר גם בעוד אלף שנה ...
שוב מאותה סיבה שיש לו אלפי חיילים עם 97 שהיו מתים
להיות מנקי-שרותים ... (ראה ערך גילי) ומישהוא
עם 97 שמת לקרבי לא יהיה מנקה שירותים גם אם טיאסטו ארמין ופרי
יתאחדו למופע בארץ ...


חחחחחחחחחחחחח אהבתי את הדימוי

ואם שנינו צודקים כמו שאמרת אז למה יש "לתקן את השטויות שזרקנו" כמו שאמרת?

חוץ מזה איזה דברי תועבה אמרתי!??!?!?!?!?!
אתה מדמיין דברים!!!


___________________
.

Old Post Feb-12-2003 23:49 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח אהבתי את הדימוי

ואם שנינו צודקים כמו שאמרת אז למה יש "לתקן את השטויות שזרקנו" כמו שאמרת?

חוץ מזה איזה דברי תועבה אמרתי!??!?!?!?!?!
אתה מדמיין דברים!!!

דבר ראשון לתקן את הדברים שאמרתם כגון הערכתו המופרזת
של חן , מה שנייקון אמר לגבי המנקי שרותים , ומה שאתה
אמרת לגבי זה שחן טועה ...

לגבי התועבה - דיברתי על זה שאתה מוסיף "צעיר" לדברים
שלך בלי קשר לכלום - הרי הוא לא תיקנת אותו בכלל ...
לא משנה
עזוב

רועי לא חייבים לענות על כל דבר
לפעמים אתה עונה על דברים באמת סתם ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-12-2003 23:57  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by luckystrike
רועי לא חייבים לענות על כל דבר
לפעמים אתה עונה על דברים באמת סתם ...


אני באמת חשבתי שהוא טועה
בסוף הוא רק הגזים קצת... קורה
עדיין...
ו וואו... איזה דברי תועבה
אתה לא זה שמסתובב וקורא לכולם צעירים??


___________________
.

Old Post Feb-13-2003 00:03 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני באמת חשבתי שהוא טועה
בסוף הוא רק הגזים קצת... קורה
עדיין...
ו וואו... איזה דברי תועבה
אתה לא זה שמסתובב וקורא לכולם צעירים??

היי היי לי מותר !
מה אני יעשה שעצם הפז"מ מאחורה כבר ענקית וכולי כאבים
בגללה ... מה אני צריך להצטער על הפז"מ שלי ?!?
תאמין לי הלוואי הייתי צעיר מת בתיכון ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-13-2003 00:08  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

צודק מורן באמת הגזמתי, אני אפילו לא חושב על מורן ככה.. חחח
(משעשע שיש לכם אותו שם)
ואני אשאל את אח שלי,
למרות שאני כבר לא בטוח עם הוא במורן או במיתר

בכל מקרה, אני לא חושב שהוא בפיתוח, כי למשל המילואים שהוא עושה הם בשטחים
כי עכשיו הרי כל החיר זה שטחים, בלי הרבה אידיאולוגיה,

הרי כולם יודעים שברגע המלחמה בחזיתות שבשבילם מורן / מיתר קיימת, הם יפסיקו, ויעשו את מה שהם צריכים

בכל מקרה תודה מורן שהבהרת לכולם, שיש לי קצת מושג בצבא


___________________
Never again.

Old Post Feb-13-2003 06:05 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

!ואלאק מורן תודה על ההסבר המקיף

זה אחד מהסיבות למה דווקא מורן, לא אמרתי אף פעם שזו יחידה סיירת עצבנית כזו כי זה לא וזה גם לא מה שאני רוצה

מורן לפי מה שהבנתי זה יחידה סודית ללוחמה עתידית ברמת הגולן או משהו כזה, בלי קשר שמעתי שיש שם אנשים איכותיים וטכנולוגיה מתקדמת...

העדיפות הראשונה שלי היא מודיעין מחשבים וכל הקשור...
לא כי זה לא קרבי, אלה בגלל שזה כן טכנולוגי וכן מעניין

ואם לא זה ואני בכל זאת "נדפק" בקרבי אז שיהיה משהו פחות 97 ושאיכשהו כן יהיה מעניין וכן יהיה טכנולוגי...

למרות שיש לי פרופיל 97 "מה לעשות" שאני לא הטיפוס הסיירתי המצוי


___________________

Old Post Feb-13-2003 17:12  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

והרגע קלטתי שקיבלתי מכתב שמזמנים אותי ב23 שוב לראיון אישי

מאוד מוזר כי אמרו לי שאני צריך לקבל מכתב כזה בעוד חודש+ מענייייין...
המממממממ...


אין הגיון בצבא...


___________________

Old Post Feb-13-2003 17:14  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

הצבא תמיד אדיוט זה לא קשור לכלום


___________________
Never again.

Old Post Feb-13-2003 17:22 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

אישרתי את ההגעה...

..."זה ראיון אישי ל"תפעול מערכות מחשב

מעניין מה זה...


___________________

Old Post Feb-13-2003 17:25  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

ואלה בהצלחה !


___________________
Never again.

Old Post Feb-13-2003 18:03 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
clubber@work
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Behind Enamy Lines

quote:
Originally posted by luckystrike




דבר ראשון איזה הגזמות מטורפות ... מורן לא כזאת בת זונה של
יחידה ואני לא הייתי קורא לה גם סיירת ... רוב החבר'ה שם חושבים
שהם משרתים בסיירת למרות שמי שיודע מה שמורן עושים יודעים יודע
שתאכל'ס חלקם הגדול הם ג'ובניקים עם משכורת של קרביים ...
נכון החומר סודי והפיתוח מעניין אבל הם לא עושים חצי ממה שסיירות אחרות
בצה"ל עושים ...

מורן מתחלקת בגדול לשניים -
"מורן -"סיור
"ומורן - "ייעודי

החלק של הסיור הם התותחים באמת והם באמת סיירת ולהם אני מצביע
אבל הקטע הוא שזה חלק ממש ממש ממש קטן במורן ורוב החבר'ה
הם בייעודי ... חן תברר במה אח שלך היה ...
קיצר - הייעודי מתעסקים בחומר מעניין והפיתוח והכל באמת
אחלה - אבל הם רחוקים מלתפקד כסיירת ...

...



היה הרבה יותר נוח להסביר את זה אם היית פשוט אומר שמורן היא "יחידה"
ולא "סיירת" - כמה שהיא יחידה פצצה היא עדיין לא סיירת...


ובקשר ליחס פרופיל-יחידות שלכם - אם אדם שיש לו פרופיל 97
יבקש שריון או תותחנים (שלהם מתאים 72) הצבא יחטוף אותו!
מהסיבה הפשוטה שאלה יחידות עם ביקוש נמוך מאוד
לעומת יחידות כמו גולני ונח"ל שהרבה רוצים


___________________
-=Trance isn't Just Music - It's a Way of LIFE=-
*fav producer:Alphazone
*fav. football club:Inter FC ! ! !

Old Post Feb-13-2003 18:18  Israel
Click Here to See the Profile for clubber@work Click here to Send clubber@work a Private Message Add clubber@work to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:

מורן יחידה שהייתה שייכת עד לפני עשר שנים בערך לחייל צנחנים
אבל בגלל שתי סיבות העבירו אותה לתותחנים :

1. חייל תותחנים זה החייל הכי עשיר בצה"ל עם הכי הרבה
משאבים ביחס לחיילות אחרים בצה"ל .ומה לעשות מורן יחידה
שצריכה הרבה משאבים ...מי שמכיר אותה יודע למה אני מתכוון ולמה ...

2. רצו להעלות את המוטיבציה הנמוכה שהייתה לתותחנים ...
כמו שרועי אמר לשיריון יש שני פלס"רים מאוד טובים:
פלס"ר 7 ופלס"ר 500 ולתותחנים תאכל'ס לא היה משהוא כזה
ובגלל זה זה עוד סיבה שרצו להעביר את מורן לחייל תותחנים
וככה להעלות את המוטיבציה לחייל תותחנים...


בקשר לסיבה השניה אתה צודק
בקשר לדבר הראשון אתה טועה כי לחיל האוויר יש הכי הרבה תקציב וכל התקציב הגדול של מורן בא מתקציב הבטחון לבד והם לא נכללים בתקציב של חיל תותחנים



quote:


דבר ראשון איזה הגזמות מטורפות ... מורן לא כזאת בת זונה של
יחידה ואני לא הייתי קורא לה גם סיירת ... רוב החבר'ה שם חושבים
שהם משרתים בסיירת למרות שמי שיודע מה שמורן עושים יודעים יודע
שתאכל'ס חלקם הגדול הם ג'ובניקים עם משכורת של קרביים ...
נכון החומר סודי והפיתוח מעניין אבל הם לא עושים חצי ממה שסיירות אחרות
בצה"ל עושים ...

מורן מתחלקת בגדול לשניים -
"מורן -"סיור
"ומורן - "ייעודי

החלק של הסיור הם התותחים באמת והם באמת סיירת ולהם אני מצביע
אבל הקטע הוא שזה חלק ממש ממש ממש קטן במורן ורוב החבר'ה
הם בייעודי ... חן תברר במה אח שלך היה ...
קיצר - הייעודי מתעסקים בחומר מעניין והפיתוח והכל באמת
אחלה - אבל הם רחוקים מלתפקד כסיירת ...


מפריזים בערך שלה ... יש לה שם יפה זה כן ...

עכשיו הגזמת
אתה צודק שמורן מתחלקת ל2
וסיור באמת שולטים
אבל בקשר לזה שמפריזים בערך שלה זה שטויות כי הערך של מורן הוא מאווווווד גבוה אבל מאוווווווד- היחידה הזאת תכריע את המלחמה הבאה

ואם כל הכבוד לכמה שאתה חושב שאנחנו צעירים ולא יודעים כלום- כשתעבור
את ההכשרה של ה"ג'ובניקים" כביכול אז תוכל לדבר ולהשוות מה הם שווים


quote:

זה לא ככה עכשיו ...
מהרגע שאתה עברת את המיונים הרפואיים ואת הגיבושון
אפילו גיבוש אי אפשר לקרוא לזה ...
אז מהרגע הזה אתה במורן ויש הפרדה מוחלטת בינך לבין
התותחנים וזה כולל בטירונות ... מקפידים שלא יהיה קשר
בינהם אפילו לא במקלחות וכאלה - יש להם הכל משלהם ...


ובשביל ללכת לחדר אוכל הם צריכים להקיף חצי מהבסיס כדי לא לעבור ליד שאר התותחנים בלה בלה בלה
אבל את הטירונות שלהם הם עושים 2 מטר משאר התותחנים
ואין הפרדה מוחלטת ולא בטיח
הפרדה מוחלטת יש כשהם עוברים למסלול

Last edited by NyKoN on Feb-13-2003 at 19:01

Old Post Feb-13-2003 18:44  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בהצלחה נמרוד למבחנים של גאמה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ME ID THIS: 1998 hard trance track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPete DJ Vibe & Tha Zouk - Solid Textures [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!