Originally posted by SteveTranz4ever
Monday Bar ska ju som bekant arrangera en fet fest den 17e april... jag kommer självklart gå på detta.
Några DJs som kommer är bla.
John "00" Fleming
Marco V
John Askew
För den som missat det så är det på denna fest som nästa Trance Nation skiva kommer baseras på
Detta fick jag från Doghouse Boys idag
Påsklovsextra, Skärtorsdag 17 april
Ministry of Sound / TRANCE NATION
Münchenbryggeriet Stockholm
Förköp 250kr. I dörren 300kr
Biljetterna släpps 24 februari på
Pitch Control, Gamla Brogatan 27
Vi ses där / Steve
17 april... hm.... undra om jag kan vara ledig då... isåfall kanske man skulle ta och checka in det också
Feb-21-2003 09:52
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Sand Leaper
18 ÅR!!!!!!!!!!!Å DRA MEG BAKLENGS INN I.......
GRAAAAAAH,og nå som jeg ikke har penger igjen,grrrrrrrrrr....MÅ oppdrive noe cash fram til da.For dette VIL jeg ikke gå glipp av.
Hurru Norske gutten... ta å fråga mamma eller vem som helst om pengar om du inte har råd Du kan ju alltdi säga att det är ju bättre att du blir sponsrad på pengar till en resa än att du spenderar alla dina pengar på fylla å krogen hemma
Eller spring å panta burkar..
Då återstår det bara att klura ut ett sätt att komma från göteborg till stockholm (utan att gå bankrutt på köpet)...
SJ's alternativ e ju alla mellan 300 SEK och 800 SEK enkel resa Vill dit, ju
Feb-21-2003 14:50
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
frågan e ju bara hur man får tag på biljett om man bor i gbg.. har ju aldrig tid när jag e i lumpen att sticka in till sthlm..
sen vet jag visserligen inte om jag e ledig... måste ta och kolla på detta
285 SEK där, men istället får man sitta 6 timmar i bussen Naja, det e värt det tror jag
quote:
Originally posted by dbl
frågan e ju bara hur man får tag på biljett om man bor i gbg.. har ju aldrig tid när jag e i lumpen att sticka in till sthlm..
sen vet jag visserligen inte om jag e ledig... måste ta och kolla på detta
Ju, fundera på det med. Man kan ju bara förboka på ngt mysko ställe i stockholm Kanske borde ringa dit och fråga...
[EDIT] fixa lite grejer, typ ord som jag råka glömma bort [/EDIT]
Feb-21-2003 18:50
tommie
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Originally posted by SteveTranz4ever
Trance.nu ska ju arrangera nån buss till sthlm som startar i gtb... var det inte så ? kanske vore nåt
Bussresan som vi anordnar är för Fokused Scandinavian Tour 2003 - Stockholm. Mer info finns här: http://trance.nu/buss
tommie
Feb-25-2003 09:33
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
nu har jag inhandlat trance nation biljett också - mkt skönt...ska bli grymt o se marco v