Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by s-case
Ingenting är gratis i den här världen.

e det inte
trodde ju jag

Old Post Feb-20-2003 15:00  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

inte för att flamea cool...men "fokused rave" skulle inte tro det... och är helt övertygad över att festen kommer bli riktigt bra! ses där...!

Old Post Feb-20-2003 15:16  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Fick panik imorse över att lillbrorsan inte skulle kunna följa med utan biljett eftersom som han är 19, så jag beställde biljetter istället för att vänta till löning.
Eller, tja, jag ringde Singularity på hans jobb och tjata på honom att boka,

Visade sig att om man bokar idag, den 20:e, så måste man pröjsa och hämta ut senast på tisdag, alltså löning!
Ett hett tips är alltså att boka nu,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Feb-20-2003 16:10  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Fick panik imorse över att lillbrorsan inte skulle kunna följa med utan biljett eftersom som han är 19, så jag beställde biljetter istället för att vänta till löning.
Eller, tja, jag ringde Singularity på hans jobb och tjata på honom att boka,

Visade sig att om man bokar idag, den 20:e, så måste man pröjsa och hämta ut senast på tisdag, alltså löning!
Ett hett tips är alltså att boka nu,

japp.. nog ganska planerat det dära
fast för mig blir det istället att pappa sticker och hämtar biljetten och pröjsar och jag betalar honom nån gång.. i framtiden.. eller nått

Old Post Feb-20-2003 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s-case
tranceaddict

Registered: May 2002

För alla tvivlare, här är en film från Fokused nyårsfest.

"cool2002": Titta på den , tror du kommer ändra uppfattning.

http://www.actiontimes.com/clients/fokused.html

Old Post Feb-20-2003 17:11  Sweden
Click Here to See the Profile for s-case Add s-case to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001
Arrow

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Här ser ni en som har bokat klockan 9.00 i morse... De här blir skit bra ska ni se
Man får inte va bortskämd med fester i Sverige... såg ju Gielen för bara ett par dagar sen på Trance Energy och det var AS BRA !!!!
E säker på att lokalen duger till... som jag nämt tidigare har jag vart där ett par gånger med jobbet då det vart uppdukat för julmiddag till 3000 pers + en stor scen med uppträdande...

Sisten dit är en radio NRJ lyssnare ha ha de vill ju ingen va

Bokade 10 biljetter 9.15 i morse. Jag orkar knappt vänta med tanke på hur hårt Gielen ägde i helgen.
Även jag har varit i lokalen tidigare och ätit julbord. Lokalen är skitbra för Fokused. Jag har faktiskt undrat varför ingen haft fest där tidigare.
Ser ut att kunna bli bästa tillställningen någonsin i stan...

Greetz
NordLight

Old Post Feb-20-2003 18:35  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by NordLight
Bokade 10 biljetter 9.15 i morse. Jag orkar knappt vänta med tanke på hur hårt Gielen ägde i helgen.
Även jag har varit i lokalen tidigare och ätit julbord. Lokalen är skitbra för Fokused. Jag har faktiskt undrat varför ingen haft fest där tidigare.
Ser ut att kunna bli bästa tillställningen någonsin i stan...

Greetz
NordLight

Va kul att få se dig där!!!

Old Post Feb-20-2003 18:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Gaby
Va kul att få se dig där!!!

Jepp!
Jag får bara inte missa Tiesto och Gielen på samma gång. Plus att hela TA's party-elit ska dit ...ska bli skitkul!

NL

Old Post Feb-20-2003 19:02  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by NordLight
Jepp!
Jag får bara inte missa Tiesto och Gielen på samma gång. Plus att hela TA's party-elit ska dit ...ska bli skitkul!

NL

Jepp! Jag ska ju dit jag funderar på blonderat med blåa spikes skulle va himla kul o träffas Gaby o alla andra

Old Post Feb-20-2003 19:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Ja, då får jag ta och göra som er andra. Fett nice med Tiesto!
Roligt att så många av er som ska dit. Ses där......

Old Post Feb-20-2003 19:22  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

10 biljetter färdigbokade här med =)) (örebro) men kommer nog bli en 14 i slutänden lutar det åt..

nån som vet nåt mer info om stället..?? rättigheter eftersom det är 18 och konferenslokal m,m ...

Old Post Feb-20-2003 20:46  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by MiB
10 biljetter färdigbokade här med =)) (örebro) men kommer nog bli en 14 i slutänden lutar det åt..

nån som vet nåt mer info om stället..?? rättigheter eftersom det är 18 och konferenslokal m,m ...

Lokalen tycker jag är skitbra för en sånt party. Den enda nackdelen är att det ligger lite "off". Kommunikationerna är inte dom bästa, så när 3000 pers ska hem lär det bli huggsexa om taxibilarna.

De borde ha utskänkningstillstånd, men de kommer nog inte få servera längre än till typ kl. 01 eller 02.

Här får ni en liten känsla av hur lokalerna ser ut...
På bilderna nedan syns ca. ½ av den stora hallen.

Greetz
NordLight

Old Post Feb-20-2003 22:27  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"I can't let you go" // Chus & Ceballos ID [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTastexperience - "Summersault" (Tall Paul Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:17.

Forum Rules: