 |
|
|
|
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
|
|
|
Feb-16-2003 18:08
|
|
|
 |
 |
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001
Location: Lochem, Netherlands
|
|
|
Whehe ben toch blij dat ik heb gekozen voor Qlubtempo i.p.v. Trance Energy 
Was snoeihard beuken 
Voor de geintreseerden zal ik mn verslag hier maar posten: (Ja ik weet dat het offtopic is )
Zo ik ben weer een beetje wakker van een superfeest 
Hieronder een korte impressie van mijn nacht 
Om 20.30 uur vertrok ik met de auto vanuit Lochem richting Apeldoorn om daar nog 2 lieve dames (Stampertjuh!:bounce: en :x scorpionmystery :x) op te pikken 
Dus tegen 21 uur vertrokken we uit Apeldoorn om tegen 22 uur bij de Hemkade aan te komen na onderweg nog ff getankt te hebben.
We moesten nog ff kou lijden buiten, maar na 10 min wachten konden we dan eindelijk naar binnen 
Het was nog lekker rustig het eerste uurtje en Haze & Abyss draaiden echt lekker dus genoeg ruimte om te :bounce: :bounce:
Gelijk het eerste uur vond ik dit feest al beter dan X-Qlusive Dana (vond ik te soft...)
Gewoon heerlijk veel onbekende beukplaten gehoord 
Om 23.30 zou volgens de planning Claudio Diva draaien, maar volgens mij ging er iets niet goed met draaitafels ofzo...(iemand hier iets van meegekregen?)
Haze & Abyss draaiden nog vrolijker verder en tegen 23.45 kwam daar ineens Uberdruck...
Hij draaide zeker wel lekkere platen, maar het was het gewoon net nie...
Op een gegeven moment maar even een kijkje wezen nemen in area 2 waar Franky SL (die Toyax verving) bezig was.
En die gast draaide echt super!
Veel bekende en vette platen gehoord waaronder Brain Ovulation - Kicks & Bass! 
Damn die plaat blijft gewoon zo vet!
Om een uurtje of 1 maar eens ff richting meetingpoint gelopen, want ik was de beide dames inmiddels uit het oog verloren, maar daar kwam ik ze gelukkig weer tegen 
Daar nog ff een babbeltje gemaakt met een meid ook van PF uit Hoorn, ben alleen de naam vergeten :S
Maar goed na een half uurtje daar een beetje gestaan en uitgerust te hebben moets ik toch echt weer gaan :bounce: 
Ik haat stilzitten 
We zijn maar beetje gaan rondlopen tussen area 1 en 2, want vond muziek nie echt denderend in beide area's...
Maar daar kwam verandering toen Pila uiteindelijk begon te draaien 
Rush en Funky Shit zijn echt wel zo gruwelijk vet! 
Tegen 4 uur was het dan tijd voor Luna in area 2 en die wilde ik ook echt niet missen, want Luna staat garant voor snoeihard :bounce:
Dat maakte ie ook echt wel weer waar!
Zo uit mn dak gegaan op Just Began 
De dames waren beetje moe dus daar had ik helaas na 4 uur nie zo heel veel meer aan, maar in mn eentje kan ik me gelukkig ook wel vermaken 
Zo rond 4.45 maar weer richting area 1 gegaan om Jimmy The Sound te bewonderen.
Hij draaide in het begin een klein beetje soft alla Bow C Bow, maar de laatste 3 kwartier was het echt (Y)
M.O.D.U.L.O. en L.O.G.I.C.O. kwamen natuurlijk voorbij 
De tijd ging ook vreselijk snel en Ruffian kwam alweer veels te snel het podium op om de laatste plaat aan te kondigen...
Toch nog ff kunnen :bounce: op Ard und Jorn - 16, helaas daarna voor een spoedgeval ff naar de EHBO gesnelt, maar tegen half 7 konden we dan aan de terugreis beginnen 
Moe en voldaan viel ik tegen half 9 in slaap 
Enne dames bedankt voor de gezellige nacht!
Zonder jullie had ik nie zon (Y) feest gehad 
Last edited by Dr. Kuipers on Feb-16-2003 at 19:09
|
|
Feb-16-2003 19:03
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
|
|
|
Feb-16-2003 19:05
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 12:24.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|