Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > *** Trance Energy 2003 ***
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

quote:
Originally posted by magrec
Te is een aflopende zaak.
We gaan weer naar de harde "shit" toe. In hoeverre we daar al niet zijn beland. De grote Hardcore parties weer in opkomst.


't is nooit dood geweest en het gaat ook nooit dood hoe vervelend je dat ook mag vinden.


ik heb me opperbest vermaakt. de eerste paar uurtjes waren een beetje flauw maar daarna kon ik m'n energie goed uiten

MC Tern Terror deed het overigens erg GOED in mijn ogen.
Hij wist precies op de juiste momenten op te zwepen en zoals ik al eerder heb gezegd mensen die de MC afkatten moeten zelf hun klep houden. Ga jij d'r maar eens staan dan

Het publiek was wel weer mateloos irritant, echt TE publiek.
* Schouderklopjes kennen ze niet
* Als je staat te praten met iemand beuken ze het liefst door je heen
* Hee-Hoo en ander gelal

Die bioscoop is trouwens helemaal niet nieuw dat is op de laatste 4 TE's ook al geweest (daarvoor misschien ook maar daar ben ik niet geweest). Heeft voor mij geen waarde. Welke malloot gaat er nou een film kijken op een feest waar een uurtje aanwezigheid 4.44€ kost (€40/9uur) en er goede muziek in de zalen gedraait wordt

Qlimax heeft overigens helemaal geen hardcore zaal.
Was die er maar..


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Feb-16-2003 17:34  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

Bij mij ging het er niet om dat de MC slecht was, ik kan gewoon geen gezwets verdragen tijdens een set.

Old Post Feb-16-2003 17:37  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by ScuL
't is nooit dood geweest en het gaat ook nooit dood hoe vervelend je dat ook mag vinden.


Lieve schat,

Leg mij geen woorden in de mond.
Ik heb het hier nergens over hardcore die dood is. Alleen dat het weer meer in opkomst is?

Ja dus beter lezen volgdende keer

doei groetjes.

Old Post Feb-16-2003 18:07  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik heb gewerkt op Trance Energy. Van half 2 tot half 5 kregen we pauze en toen eerst naar de hardstage gegaan, daar draaide Kai Tracid, klonk wel okay maar niet mijn ding, ook erg druk daar. Vervolgens naar de main gegaan waar Joop draaide. We kwamen de zaal binnen en hij draaide een van mijn favorieten; "Kamaya Painters - Wasteland" VET! hij mixte niet echt denderend maar wat wel een ultiem hoogepunt was was "E-Craig - Drum Beats (hard Dub mix)"! Vette plaat zeg! verder draaide hij als een na laatste plaat nog "Igor S - Boomerang" en de aller laatste plaat was zijn eigen nieuwe produktie. Ik vond Joop niet echt tegenvallen eigenlijk. Stukje Johan nog meegepakt en toen weer aan het werk achter de garderobe en dat doe ik dus ook nooit meer.


same for me here!

Moet er alleen bij zeggen dat ik nu thuis 2 fantastisch mooie vette posters van TIESTO IN CONCERT heb liggen!!!


___________________

Old Post Feb-16-2003 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Stukje Johan nog meegepakt en toen weer aan het werk achter de garderobe en dat doe ik dus ook nooit meer.


Lol volgende x danser ofzo??

Old Post Feb-16-2003 18:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

quote:
Originally posted by magrec
Lieve schat,

Leg mij geen woorden in de mond.
Ik heb het hier nergens over hardcore die dood is. Alleen dat het weer meer in opkomst is?

Ja dus beter lezen volgdende keer

doei groetjes.


heb jij mij het woord hardcore zien gebruiken?
(alleen dat stukje over qlimax)

jij bent echt infantiel overigens


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Feb-16-2003 18:40  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by ScuL
heb jij mij het woord hardcore zien gebruiken?
(alleen dat stukje over qlimax)

jij bent echt infantiel overigens


De grote Hardcore parties weer in opkomst.
Dat stond in jouw post als mijn quote.

Daarna ga je verder over iets wat dood is

1+1 = 2

Maar goed ik geloof wel dat je het niet over hardcore had hoor


Old Post Feb-16-2003 18:49  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

in·fan·´tiel (bn.)

1 behorend tot het kinderlijke stadium
2 [pej.] dom, onnozel


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Feb-16-2003 18:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict



Registered: Apr 2001
Location: Lochem, Netherlands

Whehe ben toch blij dat ik heb gekozen voor Qlubtempo i.p.v. Trance Energy
Was snoeihard beuken

Voor de geintreseerden zal ik mn verslag hier maar posten: (Ja ik weet dat het offtopic is )

Zo ik ben weer een beetje wakker van een superfeest

Hieronder een korte impressie van mijn nacht

Om 20.30 uur vertrok ik met de auto vanuit Lochem richting Apeldoorn om daar nog 2 lieve dames (Stampertjuh!:bounce: en :x scorpionmystery :x) op te pikken
Dus tegen 21 uur vertrokken we uit Apeldoorn om tegen 22 uur bij de Hemkade aan te komen na onderweg nog ff getankt te hebben.
We moesten nog ff kou lijden buiten, maar na 10 min wachten konden we dan eindelijk naar binnen
Het was nog lekker rustig het eerste uurtje en Haze & Abyss draaiden echt lekker dus genoeg ruimte om te :bounce: :bounce:
Gelijk het eerste uur vond ik dit feest al beter dan X-Qlusive Dana (vond ik te soft...)
Gewoon heerlijk veel onbekende beukplaten gehoord
Om 23.30 zou volgens de planning Claudio Diva draaien, maar volgens mij ging er iets niet goed met draaitafels ofzo...(iemand hier iets van meegekregen?)
Haze & Abyss draaiden nog vrolijker verder en tegen 23.45 kwam daar ineens Uberdruck...
Hij draaide zeker wel lekkere platen, maar het was het gewoon net nie...
Op een gegeven moment maar even een kijkje wezen nemen in area 2 waar Franky SL (die Toyax verving) bezig was.
En die gast draaide echt super!
Veel bekende en vette platen gehoord waaronder Brain Ovulation - Kicks & Bass!
Damn die plaat blijft gewoon zo vet!
Om een uurtje of 1 maar eens ff richting meetingpoint gelopen, want ik was de beide dames inmiddels uit het oog verloren, maar daar kwam ik ze gelukkig weer tegen
Daar nog ff een babbeltje gemaakt met een meid ook van PF uit Hoorn, ben alleen de naam vergeten :S
Maar goed na een half uurtje daar een beetje gestaan en uitgerust te hebben moets ik toch echt weer gaan :bounce:
Ik haat stilzitten
We zijn maar beetje gaan rondlopen tussen area 1 en 2, want vond muziek nie echt denderend in beide area's...
Maar daar kwam verandering toen Pila uiteindelijk begon te draaien
Rush en Funky Shit zijn echt wel zo gruwelijk vet!
Tegen 4 uur was het dan tijd voor Luna in area 2 en die wilde ik ook echt niet missen, want Luna staat garant voor snoeihard :bounce:
Dat maakte ie ook echt wel weer waar!
Zo uit mn dak gegaan op Just Began
De dames waren beetje moe dus daar had ik helaas na 4 uur nie zo heel veel meer aan, maar in mn eentje kan ik me gelukkig ook wel vermaken
Zo rond 4.45 maar weer richting area 1 gegaan om Jimmy The Sound te bewonderen.
Hij draaide in het begin een klein beetje soft alla Bow C Bow, maar de laatste 3 kwartier was het echt (Y)
M.O.D.U.L.O. en L.O.G.I.C.O. kwamen natuurlijk voorbij
De tijd ging ook vreselijk snel en Ruffian kwam alweer veels te snel het podium op om de laatste plaat aan te kondigen...
Toch nog ff kunnen :bounce: op Ard und Jorn - 16, helaas daarna voor een spoedgeval ff naar de EHBO gesnelt, maar tegen half 7 konden we dan aan de terugreis beginnen

Moe en voldaan viel ik tegen half 9 in slaap

Enne dames bedankt voor de gezellige nacht!
Zonder jullie had ik nie zon (Y) feest gehad

Last edited by Dr. Kuipers on Feb-16-2003 at 19:09

Old Post Feb-16-2003 19:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by tijs08
same for me here!

Moet er alleen bij zeggen dat ik nu thuis 2 fantastisch mooie vette posters van TIESTO IN CONCERT heb liggen!!!

2...kan je er toevallig 1 missen??


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Feb-16-2003 19:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

quote:
Originally posted by magrec
De grote Hardcore parties weer in opkomst.
Dat stond in jouw post als mijn quote.

Daarna ga je verder over iets wat dood is

1+1 = 2

Maar goed ik geloof wel dat je het niet over hardcore had hoor




ja het ging over de harde sound op een trance feest; niet over hardcore. misschien is begrijpend lezen te moeilijk


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Feb-16-2003 19:29  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceHydra
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Utrecht, Netherlands

Ik vond Trance Energy een geslaagd feest... Hoewel anderen het misschien niet met me eens zijn vond ik dat de sfeer er best goed in zit, tenminste wel op de plek waar ik de hele avond heb gestaan (bijna helemaal vooraan in het midden bij de mainstage), daar zag ik veel dansende en klappende mensen. Ook vaak een praatje met iemand die ik niet kende gemaakt.

Qua muziek vond ik vooral Jean, Joop en Cosmic Gate erg goed. Tomcraft hoort naar mijn ogen niet op een feest als dit thuis, en Gielen vond ik nogal tegenvallen. Jammer dat zelfs de man achter nummers 'we know what you did' geen pure uplifting trance set meer draait... Over de andere zalen kan ik (helaas?) niks zeggen...

Al met al een leuk feest, alleen moet ID&T een beetje oppassen dat dit concept niet vervaagt in een feest waar hardstyle en techno de boventoon voeren en uplifting trance een ondergeschikte rol heeft...

Old Post Feb-16-2003 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceHydra Click here to Send TranceHydra a Private Message Add TranceHydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > *** Trance Energy 2003 ***
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld ID no 4 [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlicia - Hasta La Vista (Club Beach Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!