|
|
|
|
 |
|
 |
 |
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by robin
weer zo'n domme actie, breezer is niet lekker, iedereen doet maar alsof volgens mij, van die troep krijg je zo'n ontigelijk slijmerige bek das niet normaal meer, smirnoff is wel lekker, ice ja, maar ja als je t goed wil doen haal je 1 smirnoff 2 flugel en een fles passie (lekker goedkoop) ofzo niet dat passie nou echt lekker is maar dat proef je opgegeven moment toch niet meer, en als je dat alles op heb is t meestal best gezellig   
als je dan nog meer wil haal dan bier, ookal vind je t ranzig je proeft t toch niet meer  
das mijn drink advies voor jeugdige alcolisten, zo doe k t ook altijd  
ontopic breezer weg halen lost niets op, lokt alleen uit tot meer agressie |
Breezer suckt!! punt uit... vindt heet totaal niks.. Smirnoff Ice is idd beter, maar ook nog steeds niet super. Krijg van die smirnoff altijd zo'n vol gevoel, en gaat me tegenstaan. Nee dan liever voor mij een BACO of een Biertje, dat kachelt er toch makkelijker in.
En tja Smirnoff Ice met flugel erin best te doen...
[off-topic]
Hmm almere kom je vandaan!! Daar hebben ze pas veel breezer-sletjes!! ooit in een foute bui, in euhm uitgaans gelegenheid (kinderdisco) eindelijk terecht gekomen. Nou heb nooi zoveel (breezer)slettuhbakken bij elkaar gezien als daar....
[/off-topic]
|
|
Feb-21-2003 08:34
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
|
|
|
Feb-21-2003 13:05
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:25.
Forum Rules: