|
| quote: | Berichtje van Kolkie
kort berichtje van moi dan maar time =short
ik ben dus heel aangekomen, heb best een mooie kamer, maar ruimte voor andere mensen sja.. het ken net (reclamemanier).. moet goed overlegd worden want officieel mag het niet, maar ik betaal goud geld dus ze moeten niet zeuren (plus dat het in de engelse voorwaarden niet genoemd wordt ). kamers zijn alleen wat aan de krappe kant, dus alles moet in overleg (2 visitors = 1 bij mij op de kamer, 1 bij Roy (klasgenoot)).
verder.. die FOTO ai ai ai
OJA, het is inmiddels 14 graden en de zon schijnt (lees ik loop in een t-shirt ghehehehe )
mzzl en prettig weekend, ik ga es even wat clubs enzo uitchecken
note: ik had dit er zelf op willen pleuren, maar door de instelling op de compu kan ik nie ingelogd blijven en tis niet mijn bak, dus ik ga daar ook niet mee aan het knooien |
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
|