Originally posted by New Wave Dada Dance (Rien Veerman) in Amersfoort schijt ook wel een leuek te zijn....
Uhmmm Black Rhythem Label in Amersfoort ik ook zeker goed!
Maar das denk te ver weg.........
groeten
Dada Dance...als er daar vier mensen in de zaak staan STRUIKEL je over de mensen ...eg waar joh....wat een keet is dat daar ...
May-25-2001 16:55
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Bellie
Alleen voor JP?????????
GREETZ!!
Ja echt wel!!!
Nee hoor geintje. Sven Väth had ik ook wel weer een keer willen horen en nog tig andere dj's. Dan op 1 september maar gaan. Komt ook wat beter uit met de financien
May-26-2001 00:45
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
Voor de people uit omgeving Nijmegen
Hoi,
De mensen uit Nijmegen kunnen ook eens gaan kijken bij De Waaghals op De Grote Markt. Ze hebben niet superveel, maar er staat altijd wel wat leuks tussen. Bovendien zijn de mensen aardig en zijn ze tevens bereid om platen te bestellen als je ze niet kan vinden,..dat is nou service
Startpunt: Grote markt (cafe het hart van breda) van hieruit loop je naar de free record shop. Bij de FRS loop je recht door. Voor je zie je de Baronnes (overdekt winkelcentrum) links van de baronnes is een straat. Het makkelijkst is als je deze blijft volgen. Dan kom je achter de baronnes (je kan ook natuurlijk de baronnes doorlopen, maar dat wordt weer wat moeilijker uitleggen).
Dus je blijft eigenlijk de weg die links van de baronnes ligt volgen. Dan kom je vanzelf een Albert Heijn tegen aan je linker kant en of het er voor of erna is van die AH dat weet ik niet zeker. Maar dan zit je der.
Via de havermarkt: referentiepunt: "de groene sael" als je uit de groene sael komt ga je rechts af (richting pierre de jonge). Deze weg je loop je door. Je komt dan een aantal cafe's tegen. Dde "Miller time" en de "bushalte" bijv.
Dan kom je op een kruispunt waar rechts een ABN-armo zit. Hier ga je recht door. En kom je de AH tegen. Waar de "the magic store" zit.
Het zit in de straat van de AH. Waar weet ik niet. Ik zal vandaag of morgen eens kijken, als ik effe wat drinken op het terras in het zonnetje.
Sandman
Als je der niet aan uitkomt, stuur dan een emailtje. desnoods teken ik het op papier en mail ik je het.
Greetz
Sandman
Bedankt!!!!!!!!!!!! weet ik precies hoe ik er moet komen
Greetings Muppet
May-26-2001 11:51
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
beste platenzaak tot nu toe is wat mij betreft Rare Records in Eindhoven. Normale lui (niet van die macho-mannetjes van 'kijk mij, ik werk in een platenzaak en ben heel erg stoer') daar die je graag willen helpen, supergrote collectie, echt heel puik!!!
Jun-01-2001 22:13
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Re: Voor de people uit omgeving Nijmegen
quote:
Originally posted by blighty Hoi,
De mensen uit Nijmegen kunnen ook eens gaan kijken bij De Waaghals op De Grote Markt. Ze hebben niet superveel, maar er staat altijd wel wat leuks tussen. Bovendien zijn de mensen aardig en zijn ze tevens bereid om platen te bestellen als je ze niet kan vinden,..dat is nou service
Oja, ze hebben ook een zaak in Arnhem,..
Greetz
Blighty
Yep, de Waaghals is een fijn zaakje, ze hebben ook vaak wel wat bijzondere plaatjes. En aardige lui die er werken. Alleen van de echt toffe platen hebben ze ook vaak maar 1 van . Ik heb net die plaat van Nigel Reiss aan m'n neus voorbij zien gaan, aargh!
Mazzel
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point