Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
White:
Astrid
Jean
Gielen
Rank 1
Cor Fijneman
Black:
Dana (inkoppertje)
Marco V
Kai Tracid
Cosmic Gate
Mauro Picotto (ondanks Sensation 2002)
en natuurlijk weer een paar megamixes om te janken...
Mar-08-2003 15:17
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
White
we houden het ff bij nederlandse dj's
Joop 2x gezien op TE, echt een toppertje, enthousiast, geniet echt zichtbaar van het 'mogen' draaien (op TE utrecht had hij echt constant een big smile, draait goed en dus here to stay)
Tiesto (off course)
Astrid (gewoon lekker)
Armin (uiteraard)
Ferry Corsten (omdat ik die alleen nog maar op dancevalley heb gehoord..)
Dit feest maar eens geen Gielen of Jean.. (ben sowieso nooit echt 'fan' van ze geweest, was altijd een goed 'rustmoment')
Mar-09-2003 13:42
K.nattick
tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Helmond, Holanda
quote:
Originally posted by Hitman
en natuurlijk weer een paar megamixes om te janken...
Ieder z'n mening. Maar die megamixes vind ik zeker wel lekker. Niet alleen afwisselend, ook gaaf om nog eens een paar toppers van 'toen' terug te horen. Speedy J - pull over, Underworld - Born Slippy, die nummers hebben voor mij een onuitwisbare herinnering achtergelaten. Past goed bij het concept van Sensation.
___________________
<<<It's all about RESPECT>>>
Mar-09-2003 15:50
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!
Registered: Apr 2001
Location: THe Netherlands
quote:
Originally posted by magikmuzik
White:
Ik gok op Tiesto
Daar hoop ik namelijk op !!
Op de eerste Sensation draaide hij echt top !!
Mar-09-2003 23:18
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
Morgen word de line-up bekend gemaakt dus ik schop deze thread maar weer omhoog zodat de eerste die de (vast en zeker) geweldige line-ups ziet ze hier mag posten.