Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > FASTMP3, Reviens !!!!!!!!
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Shito
hé on t'a ddé de revenir mais jdat lui il est out of date hein alors pas de conneries!

ooohh mais shito

Old Post Mar-05-2003 23:51  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

jdat c'est pas celui que vous pensez , je pouvais pas le gober au début mais je réalise maintenat que c'est un bon p'tit gars

Old Post Mar-05-2003 23:54  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by fastmp3
jdat c'est pas celui que vous pensez , je pouvais pas le gober au début mais je réalise maintenat que c'est un bon p'tit gars

pas de stress chacun ses affinités

Old Post Mar-05-2003 23:54  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by fastmp3
ca va chauffer les p'tits loups parce que jdat et moi ON VA SE DÉCHAINER comme des p'tits fous sur ce forum

MDR!
Il en a besoin parce jdat est parfois un peu isolé et p'tet que ds les débats auxquels on n'échappe pas ici, tu pourras tempérer avec ton pt de vue plus neutre!

Old Post Mar-05-2003 23:56 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Lytchix
MDR!
Il en a besoin parce jdat est parfois un peu isolé et p'tet que ds les débats auxquels on n'échappe pas ici, tu pourras tempérer avec ton pt de vue plus neutre!

ecoute Fastmp3 il a quitte le forum en premier lieu pour tous vous evites, et arretes de gaches du temps a lire vos connerie .......

ca vous concerne, en tout cas la majorite d'entre vous ..... je crois que tu faits partie du lot, non en fait j'en suis meme certain

et primo un debat, c'est chaqu'un expose sont point de vue, a priori tu preferes que je n'en ai pas?

FDP !

Old Post Mar-06-2003 00:06 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by jdat
ecoute Fastmp3 il a quitte le forum en premier lieu pour tous vous evites, et arretes de gaches du temps a lire vos connerie .......

ca vous concerne, en tout cas la majorite d'entre vous ..... je crois que tu faits partie du lot, non en fait j'en suis meme certain

ben arrete de nous lire si on ecrit tant de conneries, je comprends pas ton obstination...

Old Post Mar-06-2003 00:10  France
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

wééé, Taha est de retour !!

meme Gielen est content regarde :

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-06-2003 00:11  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:

Que me reproche-t-il au juste?
Taha c à toi?

quote:
et primo un debat, c'est chaqu'un expose sont point de vue, a priori tu preferes que je n'en ai pas?

olalalala...
keskil nous fait encore?

quote:
FDP !

Euh....? tu décomposes là?

Old Post Mar-06-2003 00:12 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

c reparti pr un tour...

.........................

.............................

....................................

pffffffffffffffff...

Old Post Mar-06-2003 00:13  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
ben arrete de nous lire si on ecrit tant de conneries, je comprends pas ton obstination...

ecoute j'me suis bien faches dans le temps c'est vrai, mais je crois que les choses vont mieux la, enfin c'est vrai que je suis rarement sur le forum de toute facon...

Concernant le posting en lui meme .... .... et ne m'dites pas le contraire, ca se degrade royalement

mais ouais c'est vrai qu'est c'que j'fout la j'me ldemandes

Old Post Mar-06-2003 00:13 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
mais ouais c'est vrai qu'est c'que j'fout la j'me ldemandes

la meme passion commune pour la Trance surement.. autrement je vois pas

tu es bcp trop reactif jdat

Old Post Mar-06-2003 00:17  France
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

oulaaaaa, vaux mieux que j'aille me pieuter en esperant que ca aille mieux demain moi...

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-06-2003 00:17  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > FASTMP3, Reviens !!!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackluke fair track i.d.(sample inside 01) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNick Lunn & Yomc Pres Techno Punk - "Energize" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:07.

Forum Rules: