Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto ook op TMF Awards
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

ik ga ze me l33te danspasse late zien, doek me toffe broek eem aan, en ga ik ze allemaal uitlache, HAHAHA

moah nee, ik ga gewoon lekker uit me bol dan, terwijl de rest beetje saai zit te wachten op een van die andre kut artiestjes die een playbackactje doen

Old Post Mar-17-2003 20:23 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Ik ben ook van mening dat hij mag doen en laten wattie wil.. Waarom zou hij per se underground moeten zijn.. Misschien zijn wij jaloers (idd wat new_wave al zegt) omdat het ''commerciele'' publiek hem ook te zien krijgt.. Als trance liefhebbers em daardoor als mindere DJ zien.. so be it, ik kan me er niet druk over maken, hij is gewoon wereldberoemd, en wereldgoed, wat zou hem dat beletten dat aan iedereen te danken door voor elk type publiek te gaan draaien??

Old Post Mar-17-2003 20:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Teal'k
Ik ben ook van mening dat hij mag doen en laten wattie wil.. Waarom zou hij per se underground moeten zijn.. Misschien zijn wij jaloers (idd wat new_wave al zegt) omdat het ''commerciele'' publiek hem ook te zien krijgt.. Als trance liefhebbers em daardoor als mindere DJ zien.. so be it, ik kan me er niet druk over maken, hij is gewoon wereldberoemd, en wereldgoed, wat zou hem dat beletten dat aan iedereen te danken door voor elk type publiek te gaan draaien??

zegje dat tog weer keigeil,

maar wel true!(Y)

Old Post Mar-17-2003 20:43 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by ahp2002
Ach elke artiest moet zn vorige awards maar wegflikkeren

op de site staat "TMF award, the only award that really counts"

of zoiets..

Was het niet "TheMother****** award, the only award that really counts"

Old Post Mar-17-2003 22:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Ah, wat ik nu ga zeggen is misschien heel schrikwekkend voor bepaalde personen ( )

Kijk..........de TMF Awards zijn 1 eerste instantie bedoeld voor TMF kijkend publiek en NIET het publiek die hier rond hangt.
Soms denk ik dat veel mensen die extreem veel van muziek afweten de neiging hebben om te voelen dat tiesto voor "hun" is.
Tiesto is voor iedereen, dus soms is hij voor de schuine streepjesblousjes, BrEeZaHsletjes, springnichtjes en paupere hoge kraagjes nerdjes.

De andere keer is hij der voor de die-hard tiesto fans die veel kritischer zijn op de techniek en platenkeus dan zo'n stom singeltje als Flight 600nogwat.

Het is dus zeer normaal dat hij op de TMF awards draait of elders.
Dus al dat gezeur van "ahhblbalabhla tiesto daaaaar tiesto zuzzzzzzzzzzz, moet ie niet doen daaaaaaar" blbalbala, nergens voor nodig.
Tis zijn werk, punt uit

TJOWWWWWWWWWW

JUIST!

Old Post Mar-18-2003 12:16 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict

Registered: May 2001

wat is dr mis met flight 643? ???
heerlijk nummertje. heb er zuper goede herinneringen aan.
en waarom zouden die BrEeZaH sletjes geen kennis mogen maken met goede muziek???
en ja... volgens mij is eigenlijk iedereen rete commercieel... geen enkel iemand zou voor een appel en een ei zoveel tijd willen steken in zn werk..

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Mar-20-2003 11:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by arjoderoon
volgens mij is eigenlijk iedereen rete commercieel... geen enkel iemand zou voor een appel en een ei zoveel tijd willen steken in zn werk..

Je zult het wel niet zo extreem bedoelt hebben maar verdiep je bijvoorbeeld eens in wat andere stijlen. Je zult genoeg producers tegenkomen die het niet voor het geld doen.

GreetZ, DC

Old Post Mar-20-2003 15:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Je zult genoeg producers tegenkomen die het niet voor het geld doen.

Het lijkt mij dat iedereen zo begonnen is...Met een liefde voor muziek aan de gang gaan en niet beginnen van: Hé laat ik eens beroemd worden door muziek te maken en dat te exploiteren...

Als je eenmaal succesvol bezig bent en je krijgt zulke kansen...waarom niet.

Old Post Mar-20-2003 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto ook op TMF Awards
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOakenfold / Sasha 00's track (so familiar)... [2017] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJewel - "Serve The Ego" (Hani Num Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:37.

Forum Rules: