Originally posted by Chicane
pfffff, sta ik daar dan in me Remy, Donna mn lieve vriendin en knuffelkanjer jij gaat toch wel hoop ik?
Lieverdje,jij zegt dat je progressive wilt,sja ik ga naar Earth vrijdag
We zouden wel gaan maar zijn stuk voor stuk gedropped,en ik vond t toch al moeilijk een keuze te maken want Samuel Flash draaid regelmatig voor BB en lijkt me vetjes m ff te meeten
Dusss t was at the end de keuze tussen 3 kwartier sturen naar de eau of de avond ervoor lekkah proggen,sja...dit is de shit ouwe
Apr-10-2003 09:06
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Als jij nog ff komt kijken Donna, dan gaan wij ook (Lex en ik)
Apr-10-2003 17:27
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Vind ik ook ja
Ga nu toch wel weer waarschijnlijk lol
Apr-10-2003 17:51
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Nou staat ie al vast oliebolletjes
Jullie zijn weer degenen die paniek moeten zaaien voor t zaterdag is
Heb die samuel flash dude ookal beloofd dat ik kom en m laten beloven dat ie extra lief voor me is
Donnie Goes Earth!:
Apr-10-2003 23:10
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Apr-11-2003 00:51
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Ik ga maar met mezelf meeten morgen denk ik, Armin draait al zo weinig in Nederland. Dus kom op mensen, kom gezellig naar de Eau, anders hou ik niet meer van jullie hoor
Apr-11-2003 16:10
Three 'O Three
Lekker raggen
Lex en ik heb besloten om toch te gaan, dus als je het niet te druk hebt met jezelf meeten kan je ook nog met ons meeten. Zeg maar waar je ongeveer staat om welke tijd en dan vinden we je wel
Apr-12-2003 13:06
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Have fun mannen
Jammer dat t btje rommelig gegaan is,maar on the other hand,earth was goed
Apr-12-2003 18:30
Dj Lex
Respect the Lex
Eau was beter Donna
Jezus wat een vette avond weer zeg. Morgen even tracklistje plaatsen Lemon8 draaide lekkere funky progressive. Weet niet of je het dan nog prog kan noemen, maar ja :P Daarna nam om kwart over 2 Armin het roer over en knalde de ene topper na de andere er op. Weer een topavond in de Eau met Armin
Leuke sfeer ook. Weer wat mensjes geszien die ik al een tijdje niet gezien had en lekker met Dave staan ouwehoeren :P (Thnx voor het Boppen )
/me is moegestreden
Apr-13-2003 06:57
Three 'O Three
Lekker raggen
Ik sluit me in het geheel aan bij Lex. Topavond!
Lemon8 was heel lekker bezig, hij kreeg de tent al aardig opgewarmd. Goed dansbare muziek, dus we hebben ons toen meteen maar op de dansvloer begeven.
Armin draaide goed, zat alleen af en toe beetje met het volume te pielen. Platenkeus was heerlijk, op een half uurtje na. Lex refereerde toen bij bepaalde nummers nog aan het 'Henny Huisman' gevoel of zoals Tijs08 zou zeggen: "Jezus, wat een IKEA ballenbak nummer". Maar dat was maar heel even. Vetste moment op de avond voor mij was toen ie tegen het eind DJ Macho - Elevators draaide Heel de tent op z'n kop. Dat laatste gebeurde best vaak, dus al met al heeft ie het goed gedaan.
Zoals Lex al zei binnen nog een paar bekenden gezien, dus als ik er genoeg van had om met Lex te ouwehoeren (hij hield maar niet op!!), dan had ik nog wat andere aanspraak
quote:
Originally posted by Dj Lex
(Thnx voor het Boppen )
Graag gedaan jongen Voelt ook wel 's lekker om de volgende dag gewoon fit uit je bed te komen
Apr-13-2003 13:39
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Zo ik begin weer een beetje bij de mensen te komen, na een top avondje Armin
Zoals verwacht wassie weer helemaal top, Lemon 8 was trouwens ook lekker aan het draaien. Helaas niemand van TA gezien, omdat ik gisteren niet op het forum ben geweest, wist ik niet dat iemand ging. Maar dat heeft de pret niet weten te drukken, heb lekker boven op het "balkon" met een stel vrienden staan springen. Dus een top avond gehad. Armin is mijn held
Apr-13-2003 13:54
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Maar dat was maar heel even. Vetste moment op de avond voor mij was toen ie tegen het eind DJ Macho - Elevators draaide Heel de tent op z'n kop. Dat laatste gebeurde best vaak, dus al met al heeft ie het goed gedaan.
Whehe hij heet anders :P Zie hieronder
quote:
Graag gedaan jongen Voelt ook wel 's lekker om de volgende dag gewoon fit uit je bed te komen
heerlijk he Heb zelfs huiswerk gemaakt
Nog wat nummers die Armin gister gedraaid heeft.
Motorcycle – As The Rush Comes
Nalin and Kane – Beachball (Gabriel & Dresden Remix)
Solar factor – Urban Shakedown
Cor Fijneman ft Jan Johnston – Venus (Dj Tiesto Remix)
Pulser – My Religion
Marco V – c:/del*.mp3
Silvio Ecomo – No dip (Boca Remix)
Age Of Love – Age Of Love (MR Sam Remix)
GTR – Mistral
Robert Gitelman – As I Am
Solar Stone – Solarcoaster (Midway Remix)
Push – Universal Nation 2003
Max Walder – Crown
Mesh – Esthetic Visions
Dj Choose presents that Mucho – Elevatorazz
Rank 1 – Breathing (Breaks Dub)
Pulser – Cloudwalking (Astral Mix?)