Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA, Trance.nu and TC-Gathering
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

det ser inte ut o bli nån TC buss så då får man åka bil upp.. då blir det ännu svårare o hålla ihop alla.. men det ska nog gå.. =)

Old Post Mar-26-2003 12:51  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by WoberT
det ser inte ut o bli nån TC buss så då får man åka bil upp.. då blir det ännu svårare o hålla ihop alla.. men det ska nog gå.. =)
Det går nog bra seru Allt handlar om vilja

Har mindshooter vart på plats och nåt att tillägga ? mötesplats alltså...

Old Post Mar-26-2003 13:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

jag ska dit om ca 3 timmar återkommer ikväll!

Old Post Mar-26-2003 16:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Alla som ska med och är intresserade av att möta upp oss andra TAs får gärna posta sitt mobbenummer här eller skicka ett PM med det så gör jag en lista som jag har med mig, ifall det skulle skita sig så kan jag ringa runt och SMSa så fixar vi det då

Old Post Mar-26-2003 16:26 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002
Question

Jag kommer med bilen lastad med lite folk från Uppsala och har lite funderingar...

Är det ngn som kan hjälpa till med en karta till nacka strand.. gärna beskrivningar från E4:an?

Var kan man parkera vettigt i närheten? Finns det en vettig parkering där eller?

Snälla hjälp till, vi kommer att ha rätt tight med tid, spec om vi skall hinna till "the gathering" (stavs hur?).

Old Post Mar-26-2003 18:13  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Alla som ska med och är intresserade av att möta upp oss andra TAs får gärna posta sitt mobbenummer här eller skicka ett PM med det så gör jag en lista som jag har med mig, ifall det skulle skita sig så kan jag ringa runt och SMSa så fixar vi det då

låter bra det där... men på nått sätt så löser man la det. som sagt borde det la knappast gå att missa mr videokamera aka stävä eller mr poi aka kenny ponken

så det löser sig säääkert

Old Post Mar-26-2003 18:36  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

för kator och vägtbeskrivningar så har faktisk gulasidorna.se just en sådan avdelning som till och med heter "Karta & vägbeskrivning"

Old Post Mar-26-2003 18:44  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mirv0
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2002

Det finns ett stort shopping centrum (Forum Nacka)en bit ifrån Nacka strand kanske några 100 Meter ifrån som har en massa parkerings platser även ett garage dom har fri parkeing i 3 timmar men har svårt att tro att någon kommer gå runt och lappa på kvällen/natten

Finns ännu mer parkerings platser enbit där ifrån vid Nacka Sporthall

Last edited by Mirv0 on Mar-26-2003 at 20:06

Old Post Mar-26-2003 19:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Mirv0 Click here to Send Mirv0 a Private Message Visit Mirv0's homepage! Add Mirv0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

hmm inte skoj lämna bilen sådär en hel natt.. hmmm...
tur att man har larm...

Old Post Mar-26-2003 20:41  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Det finns en del parkeringar runt i området där... Ericsson har ett stort kontor alldeles bredvis och även bostäder så det måste finnas lite iaf.

Har gjor en länk till Gula Sidornas karta... Lokalen ligger exakt i mitten på bilden som länken här under går till...
Sen är det bara att zooma ut för att se mer runt om...

Klicka här för att se kartan

Gjorde en vägbeskrivning på Gula Sidorna
LÄNK

Denna vägbeskrivning utgår från Västberga som man passerar på E4an strax innan man svänger av E4an

Old Post Mar-26-2003 21:00  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Love

Tack för all hjälp allihop.

Old Post Mar-26-2003 21:28  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Angående meetup, det kommer finnas 2 mötesplatser för folk inne i lokalen som jag fattat det. En vid ett par träd som ska finnas därinne, och den andra är vid ett ställe där dom ska sätta upp 12 teveaparater. Där kommer man både kunna sitta och dansa. Detta är den info jag fått... väntar fortfarande på mobilnummer om folk verkligen är intresserade av att få något gjort.

Old Post Mar-26-2003 22:25 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA, Trance.nu and TC-Gathering
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSounds like Digital Control - Dreams Last For Long / Ferry Corsten / Carlos [2013] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJan Gustafsson - "Eternal Light" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:30.

Forum Rules: