|
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אגב..למי שלא יודע, אני מזכיר לכם ..אני מתגייס עוד 6 ימים

קניתי היום דברים לצבא בריקושט..יצא לי 850 שח.......!
איזה סקסי אני נראה בתחתוני בוקסר צמודים
|
תעשה ט'רד להתראות כדי שנוכל לברך

למה לקנות דברים לצבא ???
איזה צעירות זה אלוהים ! לא מספיק אתה פראייר לשרת בסירחון
פה במדינה עם מפקדים ברמת איקיו של סיפרה אחת אז גם לשלם
על זה כסף
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|