Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja dat zou inderdaad erg mooi zijn! ik word ook helemaal gek als Armin "Signum - Cosmos" draait (ja Tijs, toch wel ) en uiteraard Robert Gitelman - Things to Say!
ik heb zin in veel kippenvel-momenten vanavond!
ik ook! en dat gaat ook zeker gebeuren ook:
Scott Bond -> Jose Amnesia - The Eternal (Aspiration Remix) Astrid -> Mind One - Star for Me (Instrumetnal) Ferry Corsten -> & Thrillseekers - Sublime Marco V -> Ricky Fobis - No Regular Armin van Buuren -> Vincent de Moor - Crystal Clouds Johan Gielen -> Delerium - After All (Svenson & Gielen Remix) Paul van Dyk -> Terry Bones - Closed Minds Judge Jules -> G&M Project - Control Of Your Mind (Flutlicht Remix)
what a night!
Apr-29-2003 12:08
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
Igor S vs Marco V
Om het maar weer even over de gelijkenis te hebben over de nummers..
Ik was gisteravond in de Spock en toen wilde ik Marco V- Solarize aanvragen, Mark Green (de DJ) zei dattie em bijhad en ook zo zou draaien. Een goede 3 kwartier later nog steeds geen Marco V..wel Boomerang. Dus ik er weer heen, bleek dat hij die plaat niet bijhad. Maar hij had wel een andere Marco V productie gedraaid. Dus toen ik vroeg welke dat dan was zei hij dat Boomerang door Marco & Benjamin gemaakt was. Dus ik met mijn 'TA-kennis' er tegenin (staan trouwens ook andere namen op de plaat, dus niet Marco Verkuylen...) maar Mark Green heeft de promo van Marco V gehad toen zij samen ergens moesten draaien. Alsjeblieft, hier heb je een nieuw nummer van me. Marco V heeft dus gezegd dat Boomerang wel degelijk van hem afkomstig is.
Maar ja, wat is nu waar? Op de plaat zelf staat dat er 2 andere mensen verantwoordelijk voor zijn.
Apr-30-2003 15:23
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Re: Igor S vs Marco V
quote:
Originally posted by Jesse
Om het maar weer even over de gelijkenis te hebben over de nummers..
Ik was gisteravond in de Spock en toen wilde ik Marco V- Solarize aanvragen, Mark Green (de DJ) zei dattie em bijhad en ook zo zou draaien. Een goede 3 kwartier later nog steeds geen Marco V..wel Boomerang. Dus ik er weer heen, bleek dat hij die plaat niet bijhad. Maar hij had wel een andere Marco V productie gedraaid. Dus toen ik vroeg welke dat dan was zei hij dat Boomerang door Marco & Benjamin gemaakt was. Dus ik met mijn 'TA-kennis' er tegenin (staan trouwens ook andere namen op de plaat, dus niet Marco Verkuylen...) maar Mark Green heeft de promo van Marco V gehad toen zij samen ergens moesten draaien. Alsjeblieft, hier heb je een nieuw nummer van me. Marco V heeft dus gezegd dat Boomerang wel degelijk van hem afkomstig is.
Maar ja, wat is nu waar? Op de plaat zelf staat dat er 2 andere mensen verantwoordelijk voor zijn.
das echt onzin.....Igor S is een Italiaan. Marco heeft de plaat alleen 'ontdekt'
Registered: Feb 2001
Re: Re: Igor S vs Marco V
quote:
Originally posted by TranceFool
das echt onzin.....Igor S is een Italiaan. Marco heeft de plaat alleen 'ontdekt'
daar sla jij de spijker op zijn kop!
Apr-30-2003 15:44
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
daarom..ik vond t ook al zo vreemd...maar ja, misschien verkeerd Marco ook wel eens in 'hogere sferen' tijdens t draaien en dat ie gewoon onzin uitkraamt? Wat ook in de andere thread over de Jens vs Marco V track staat..(wat over het wel of niet releasen gaat)