quote:Originally posted by Ding Chavez Waar je ook bent, je kunt altijd een banaan eten. Niemand kijkt naar je borst als je met ze praat.
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
en bijbehorend krantenartikel (ik heb ook nog een hele droge met een smurf, maar die kon ik niet zo snel vinden)
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
___________________ .
GVD ze hebben de strip peer de plintkabouter stop gezet bij de metro.... Dikke humor, hoewel scribbly ook wel leuk is.
___________________ Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
quote:Originally posted by SnuggLe Hey Smirnoff, die heb je van mijn computer af Hij was eerst iets donkerder (het orgineel), die heb ik wat opgefleurd Huh nee hoor, ik heb hem van Futyo (mede TA-er heeft alleen nog nooit iets gepost) Ik weet niet hoe hij er aan kwam maarja
___________________ 2 bier a.u.b.
Nieuwe biologische wapens aangetroffen aan Iraakse gevechtsvliegtuig
___________________ Allemaal gelul!!
___________________ Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
mwhehehe eindelijk eens een goeije actie van Q-dance Top filmpje Trouwens, die heb ik aan Miss Prox gegeven voor haar 14de verjaardag