|
| quote: | Originally posted by nargila-man
מה ניתוח איזה ניתוח?
דחפה לי צינור מהאף הבת זונה
לפחות שהייתה מרדימה אותי משהו..
|
כן נו בגלל זה זה בגדר ניתוח שטח...
יענו פרוצדורה פשוטה ...
לא צריך הרדמה לזה ...
יש לי חבר שפעם הייתה לו איזה מחלה נדירה והוא היה צריך לישון כל לילה
עם זונדה כדי לקבל איזה תרופה מיוחדת ...
הוא דחף את זה לעצמו תחשוב איזה מסכן ...
באאאאאאאחס
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|