|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
iedereen zit wel te zeuren over hardstyle, maar vorig jaar was er maar 1 (één!) hardstyle dj geboekt op Innercity. Dus dat met hardstyle valt ook wel mee hoor.
|
|
Aug-29-2003 20:57
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
quote: | Originally posted by FunkySimon
that's the spirit! leven en laten leven op zon feest hoor, als er dj's zijn die vet vind moet je gaan, en niet gaan zitten zeuren dat er ook hardstyle zal zijn, want je moet het toch voor 40.000 mensen met verschillende smaken aantrekkelijk maken om te gaan als organistatie en het is nu eenmaal een feit dat hardstyle een grote stroming is in nederland, dus als je je daar aan ergert op zon feest moet je niet gaan, en meer naar de kleinere club avonden gaan waar een dj solo is bijvoorbeeld.
Wel ben ik het er mee eens dat je wel als organisatie moet opletten welke stijl waar staat, zoals dana vorig jaar op de main na vath was wel vreemd, maar ja ik denk dat dat puur en alleen om het ruimtegebrek ging in de hardstyle zaal
|
Inderdaad!Daar ben ik het wel helemaal mee eens, het ligt vooral aan de plaats. Organisatoren maken er een beetje een rommeltje van door alles door elkaar te gooien. Eigenlijk zou je een 'main' af moeten schaffen, maar alles echt zijn eigen plekje moeten geven, en dat geld van de main proppen in betere aankleding van alle zalen. Wat ding zei over IC2002 was helemaal waar; de 'progressive' zaal was echt slecht, gewoon een doorloopzaal met veel echo.
En ja, mochten er 3-4 dj's komen die ik ECHT ECHT graag wil zien (wat99% zeker niet het geval is hoor, mijn wishlist is niet zo groot meer; na Sasha 8 november zijn al mijn wensen vervuld), dan ga ik natuurlijk gewoon.
Kleinere dingen genieten nog steeds mijn voorkeur, maar mag ik daarom niet gewoon discussieren over dit soort dingen?
quote: | Originally posted by moogwai
behalve bij Mysteryland dan.. |
Mysteryland meer techno dan trance? Heb ik wat gemist?
quote: | Originally posted by New Wave
Ik ben het trouwens helemaal eens met de post van Basd, iedereen die hier zijn line up post die noemt weer van die dj's die je 1000 maal hebt gezien.
Wel vaag want iedereen zit hier te zeuren dat het vernieuwd moet zijn maar als ze willen feesten dan zijn het weer de feesten met de hitjesdraaiers.
Carl Cox krijgt van mij ook geen aandacht, die knakker begon leuk met zijn techno maar gaat steeds zwaarder zuigen. Snuggle, dat jij die gast een topper vind baat mij zorgen knul 
Mijn ideale line up voor de technozaal:
Jay Denham |
Helemaal mee eens Altijd dezelfde namen = niet vernieuwend 
New Wave, Carl Cox is gewoon een legende, en de sfeer die hij weet te brengen, de Energie die loskomt als hij draait is gewoon onvertroffen. Hij staat er tenminste niet zo bij als een zoutzak, en bespeeld het publiek cool. Het gaat me niet alleen om zijn 'techno', maar om al het funky spul dattie draait erbij.
En Jay Denham, ja, dat is maybe toch nog de laatste op mijn wishlist so far.....
quote: | Originally posted by Chicane
Words of wisdom Bram |
Dank je Paul, kusje! 
Wanneer zien we je weer eens op een feest? Ff springnichten!
Enneh..Magik: niets van die brief gehoord, behalve dan op PF.
Aug-30-2003 09:31
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:20.
Forum Rules: