Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Optimus
Ok, Johan Cyber hoort er misschien niet bij, maar Sister Bliss en Sander Kleinenberg zéker wel. Dat zijn dus echt wel toppers.

Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind. Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien?

Dat kan dus bij stijlen als techno en progressive zéker wel. We kunnen alleen livesets van zulke artiesten minder snel krijgen itt trancesets, dus dan is het makkelijk te oordelen dat trance "makkelijk en voorspelbaar" is. Trance kleiner of smaller of onvolwassen? Echt niet.

Nah, maar ik vind het zeker wel minder dan bij trance, dat moet je toegeven. Bij Trance worden meer de hitjes gedraaid, bij techno valt dat best wel mee, progressive ook!!!

En dat van makkelijk en voorspelbaar, kleiner of smaller was een vraag, ik gaf het niet als een feit. Daarom stond er een ? achter. Goed lezen sjinees

quote:
Originally posted by ahp2002
Als je naar de afgelopen innercity edities kijkt is trance hopeloos ondergesneeuwd door andere stijlen, met name techno.. daarom vind ik innercity wat minder interessant en minder leuk.

Ondergesneeuwd? Hmm..vind ik wel meevallen. Er was gweoon 1 technozaal ja. Hardstyle is de boosdoener
Maar ik bedoel, bij ID&T ligt de nadruk meer op trance dan op techno.

quote:
Originally posted by Fkwebeman
nee.. ik schreef namelijk trance ENERGY line-up.. (het feest dus)
maar vooruit, ik zal je gelijk geven..

sinds jaar en dag? ik vermaak me er nog altijd uitstekend. Sensation 2003 was ook nog wel leuk, jammer van de mensen die er heen gaan omdat ze willen kunnen zeggen DAT ze er geweest zijn, maar daar hoef ik me geen reet van aan te trekken. (en dat geldt ook voor 'klootjesvolk'..)
In een club is het misschien beter, maar hier in Groningen
(en omgevende provincies.. zijn die erg karig, dus ik moet wel)

En waarom kan dat bij techno en progressive niet? als je daar toch ook een beetje in zit, ken je toch ook veel platen? Trance-scene is misschien niet volwassen nee en volgens mij ook al weer een beetje over the top, er is teveel. (daar zul je het misschien wel mee eens zijn) lang niet alles is meer goed. als je qua echt goede muziek bedoeld dat het kleiner is.. dat zou kunnen. (geen idee)
Maar ik vind het altijd moeilijk om een plaat in een bepaalde stijl te zetten. Puur omdat de stijlen vaak mengen.. dus hoort hij nou meer daar of daar?

ach.. ik ben ook absoluut niet eens met bepaalde aspecten van ID&T en probeer ze hier ook niet te verdedigen ofzo hoor..
(dat 'verplichte' rotblad bij sensation bv)
ik heb bv bij Lovefields gezien hoe het OOK kan..

Ja ik denk dat als je er meer inzit je meer kent, maar toch hoor ik best veel, en ken ik minder platen. Toch vind ik dat je bij Trance meer platen kent. Waarom weet ik niet, maar het is wel zo.

Klootjesvolk ja, dat stuk heb je gelijk in . Ik hou zelf ook meer van kleine clubs, vandaar denk ik.

En ik wil niet discusiieren over ID&T, daar begin ik niet eens over

Old Post Aug-29-2003 14:11 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe

Heb je trouwens nog een reactie gehad op je brief/mail aan ID&T ??

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-29-2003 14:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Ik wacht eerst op de line-up voordat ik beslis of ik er heen ga... ik ga voor de dj's niet voor de naam Innercity. Ik hoop natuurlijk op Armin... maar ja we zien wel (als ID&T tenminste de line-up bekend maken, voordat het feest al uitverkocht is...)

quote:
Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind. Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien?

Dat kan dus bij stijlen als techno en progressive zéker wel. We kunnen alleen livesets van zulke artiesten minder snel krijgen itt trancesets, dus dan is het makkelijk te oordelen dat trance "makkelijk en voorspelbaar" is. Trance kleiner of smaller of onvolwassen? Echt niet.

Juist!

Helemaal mee eens.. wij worden nu eenmaal verwend met livesets van Armin, Tiesto, etc. Elke dj draait in een behoorlijke periode ongeveer dezelfde platen of het nou een trance of techno dj is. Bovendien zijn trance tracks nu eenmaal veel makkelijker te herkennen als techno/progressive platen...

quote:
Ondergesneeuwd? Hmm..vind ik wel meevallen. Er was gweoon 1 technozaal ja. Hardstyle is de boosdoener
Maar ik bedoel, bij ID&T ligt de nadruk meer op trance dan op techno.

behalve bij Mysteryland dan..

Old Post Aug-29-2003 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Ok, Johan Cyber hoort er misschien niet bij, maar Sister Bliss en Sander Kleinenberg zéker wel. Dat zijn dus echt wel toppers.

Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind.

Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien?

Digweed heeft een wekelijkse show op kissfm en elke week draait hij nieuwe platen.

quote:

Ik hoor toch regelmatig setjes van ene s.k. maarre elke set draait ie minimaal 10 platen die ik nog niet eerder heb gehoord..

Maarre Innercity wordt geprofileerd als zijn een feest waar alle "bekende cq populaire" muziekstijlen worden gedraaid. Op een mainstage zul je dan vooral veel verschillende stijlen horen. De andere zalen zullen op 1 stijl gebaseerd worden. Maar misschien dat er dit jaar een trance zaal is ipv een prog of 2step zaal.....

Old Post Aug-29-2003 16:09  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Als Kai Tracid draait ben ik graag bereid de andere herrie ook aan te horen

Old Post Aug-29-2003 16:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Achja, laat ikme der ook maar effe mee bemoeien
2 jaar geleden was Innercity wel behoorlijk techno.
Picotto en Marco V waren behoorlijk hard bezig op de main.
Tis dat ze vorig jaar Tiesto hadden geboekt anders was het weer bijna geen Trance.
Persoonlijk vind ik de techno op de main een slechte zaak.
Zeker doord al die vage harde hitjes van marco V enzenzenz.

Ik ben het trouwens helemaal eens met de post van Basd, iedereen die hier zijn line up post die noemt weer van die dj's die je 1000 maal hebt gezien.
Wel vaag want iedereen zit hier te zeuren dat het vernieuwd moet zijn maar als ze willen feesten dan zijn het weer de feesten met de hitjesdraaiers.

Carl Cox krijgt van mij ook geen aandacht, die knakker begon leuk met zijn techno maar gaat steeds zwaarder zuigen. Snuggle, dat jij die gast een topper vind baat mij zorgen knul

Mijn ideale line up voor de technozaal:

Bart Skils
Miss Ladida
Angela Flame
Rino cerrone
Cari Lekebusch
Jay Denham

Old Post Aug-29-2003 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Hmm ja maar met zo'n lineup trek je geen volle zalen....
Simpel zat id&t gaat "altijd" op safe dus zo'n line up moet je eerder op awakenings verwachten (alleen die zijn ook niet echt vernieuwend meer bezig)

Old Post Aug-29-2003 17:50  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by New Wave

Bart Skils
Miss Ladida
Angela Flame
Rino cerrone
Cari Lekebusch
Jay Denham

Ben niet zo techno kenner maar dit is toch ook erg standaard.

Old Post Aug-29-2003 17:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by magrec
Hmm ja maar met zo'n lineup trek je geen volle zalen....
Simpel zat id&t gaat "altijd" op safe dus zo'n line up moet je eerder op awakenings verwachten (alleen die zijn ook niet echt vernieuwend meer bezig)

Dude, ik heb het toch over de technozaal.
Het grote publiek komt toch af op de hardstyle en de hitjesdraaiers op de main.
En ik denk dat je zeer zeker een volle technozaal hebt met deze namen.
Je bent niet echt scherp vandaag he harmen

Old Post Aug-29-2003 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

iedereen zit wel te zeuren over hardstyle, maar vorig jaar was er maar 1 (één!) hardstyle dj geboekt op Innercity. Dus dat met hardstyle valt ook wel mee hoor.

Old Post Aug-29-2003 20:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

quote:

Words of wisdom Bram

Old Post Aug-30-2003 07:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by FunkySimon
that's the spirit! leven en laten leven op zon feest hoor, als er dj's zijn die vet vind moet je gaan, en niet gaan zitten zeuren dat er ook hardstyle zal zijn, want je moet het toch voor 40.000 mensen met verschillende smaken aantrekkelijk maken om te gaan als organistatie en het is nu eenmaal een feit dat hardstyle een grote stroming is in nederland, dus als je je daar aan ergert op zon feest moet je niet gaan, en meer naar de kleinere club avonden gaan waar een dj solo is bijvoorbeeld.

Wel ben ik het er mee eens dat je wel als organisatie moet opletten welke stijl waar staat, zoals dana vorig jaar op de main na vath was wel vreemd, maar ja ik denk dat dat puur en alleen om het ruimtegebrek ging in de hardstyle zaal

Inderdaad!Daar ben ik het wel helemaal mee eens, het ligt vooral aan de plaats. Organisatoren maken er een beetje een rommeltje van door alles door elkaar te gooien. Eigenlijk zou je een 'main' af moeten schaffen, maar alles echt zijn eigen plekje moeten geven, en dat geld van de main proppen in betere aankleding van alle zalen. Wat ding zei over IC2002 was helemaal waar; de 'progressive' zaal was echt slecht, gewoon een doorloopzaal met veel echo.

En ja, mochten er 3-4 dj's komen die ik ECHT ECHT graag wil zien (wat99% zeker niet het geval is hoor, mijn wishlist is niet zo groot meer; na Sasha 8 november zijn al mijn wensen vervuld), dan ga ik natuurlijk gewoon.
Kleinere dingen genieten nog steeds mijn voorkeur, maar mag ik daarom niet gewoon discussieren over dit soort dingen?

quote:
Originally posted by moogwai

behalve bij Mysteryland dan..

Mysteryland meer techno dan trance? Heb ik wat gemist?

quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben het trouwens helemaal eens met de post van Basd, iedereen die hier zijn line up post die noemt weer van die dj's die je 1000 maal hebt gezien.
Wel vaag want iedereen zit hier te zeuren dat het vernieuwd moet zijn maar als ze willen feesten dan zijn het weer de feesten met de hitjesdraaiers.

Carl Cox krijgt van mij ook geen aandacht, die knakker begon leuk met zijn techno maar gaat steeds zwaarder zuigen. Snuggle, dat jij die gast een topper vind baat mij zorgen knul

Jay Denham

Helemaal mee eens Altijd dezelfde namen = niet vernieuwend

New Wave, Carl Cox is gewoon een legende, en de sfeer die hij weet te brengen, de Energie die loskomt als hij draait is gewoon onvertroffen. Hij staat er tenminste niet zo bij als een zoutzak, en bespeeld het publiek cool. Het gaat me niet alleen om zijn 'techno', maar om al het funky spul dattie draait erbij.

En Jay Denham, ja, dat is maybe toch nog de laatste op mijn wishlist so far.....

quote:
Originally posted by Chicane
Words of wisdom Bram

Dank je Paul, kusje!
Wanneer zien we je weer eens op een feest? Ff springnichten!

Enneh..Magik: niets van die brief gehoord, behalve dan op PF.

Old Post Aug-30-2003 09:31 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

ik vind het er nogal flower power uit zien. wel grappig.

ik vind alles best als M.I.K.E. maar komt draaien en turn the lights off draait. marcel woods lijkt me ook wel koel. die zie ik vanavond voor het eerst. mauro picotto en speedy j mogen ook komen. oh en Ton TB kan komen.

Last edited by Nook on Aug-30-2003 at 11:31

Old Post Aug-30-2003 10:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by Nook
en speedy j mogen ook komen.

Waarom wil iedereen Speedy J er bij hebben?!?!
Als er iemand is die telkens dezelfde platen draaid dan is het speedy J wel.....

Old Post Aug-30-2003 16:21  Netherlands
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

Zeg Snuggle, het valt me op dat je sinds je op je techno toer bent nogal arrogant (Is dat het goede woord?) bent geworden tegen over Trance (No offence ofcourse). Dit zie ik vaker gebeuren met mensen die van trance naar techno of prog overstappen. Ik ben het verder wel met je eens dat Armin en Ferry dezelfde sets draaien, en dat ze niet op IC moeten komen. En techno Djs draaien ook vaak dezelfde sets, kijk maar eens naar Cox en Beyer

DJs die ze van mij part mogen boeken

Asheley Caselle
James Zabiela
Hybrid (Live)
Eric Morriolo
Lucien Foort
Oliver Lieb
Tiesto
Paul Oakenfold
Dave Dresden

DJs die weg moeten blijven

Marco V (Op grote feesten is hij kut)
Michel de Hey (kan je overal zien)
Secret Cinema (see above)
Dana en de rest van de Q-dance Qlan

Old Post Aug-30-2003 19:05 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold prog. song from DJ Astrid Set!! I Been dying for ID [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Mekanik - Diskostatic (Original Version) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:20.

Forum Rules: