Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Premier League på Annandagen äger.

Idag på Canal+ CHELSEA- ASton Villa

HEJA CHELSEA!!!

edit/ eller som jag brukar skriva Ch€£$€a sen Roman tog över

Old Post Dec-26-2004 11:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Fotbolls-VM 2006, Tyskland

Tycker att det är dags att lyfta fram detta nu
Inte minst för att FIFAS första biljettsläpp-period är över.
Det kommer fyra ytterligare perioder då man kan boka biljetter via FIFA:
1 Maj 2005 till 15 November 2005
1 December 2005 till 15 Januari 2006
1 Februari 2006 till 15 April 2006
1 Maj 2006 till 9 Juli 2006.

Svenska fotbollsförbundet kommer endast att sälja biljetter om Sverige tar sig vidare från kvalet. Då gäller 10% av platserna på respektive arena där Sverige spelar. OM Sverige tar sig vidare så släpps biljetterna i vinter. Jag har även hört rykten om att dessa (Sveriges biljetter) ska lottas ut p.g.a att intresset kommer att vara oerhört stort med tanke på den geografiska närheten till Tyskland.

FIFA har så kallade "Team Specific Tickets", vilket betyder att man kan köpa en hel serie med biljetter som följer ditt landslaglags (eventuella) matcher från första gruppspelsmatch till en ev. VM-final (7 matcher). Åker laget ut tidigare har du fortfarande kvar biljetterna till de matcher de skulle spelat.
Dessa biljetter kostar från ca 3200-7000:-, beroende på vilken prisklass man väljer

Enligt FIFA's hemsida igår är redan dessa slutsålda till bl.a Sverige, men förmodligen går det att få tag på fler när nästa släpp kommer den 1 maj.

Jag får nog förlita mig på Svenska fotbollsförbundet.

Men en sak är säker, jag SKA ner och det kommer att bli en sjuhelvetes fest

Last edited by SWE_TRANCE on Apr-22-2005 at 08:36

Old Post Apr-22-2005 08:18  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: Fotbolls-VM 2006, Tyskland

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Men en sak är säker, jag SKA ner och det kommer att bli en sjuhelvetes fest

Jag är väldigt sugen jag också. Med tanke på att man nog bara kommer besöka ett (eller iaf väldigt få) VM-slutspel under sitt liv så är kanske inte 7000 kr så där farligt? Hade varit skönt att få se alla matcher ju Tror dock att det är jävligt svårt att få tag på en sån biljett... hur går man tillväga?

Old Post Apr-22-2005 12:19 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Re: Re: Fotbolls-VM 2006, Tyskland

quote:
Originally posted by reveal
Jag är väldigt sugen jag också. Med tanke på att man nog bara kommer besöka ett (eller iaf väldigt få) VM-slutspel under sitt liv så är kanske inte 7000 kr så där farligt? Hade varit skönt att få se alla matcher ju Tror dock att det är jävligt svårt att få tag på en sån biljett... hur går man tillväga?

Håller med dig, 7000:- är inte mkt pengar om man tänker på just det du tar upp. Synd bara att man inte har dom pengarna just nu, ett lån kanske skulle sitta fint

Dessa "Team Specific Tickets" och andra kommer som sagt att släppas (för andra gången)i försäljningsperiod Nr.2, altså den 1 maj.

Bara att håll utkik på FIFA WORLD CUP och invänta biljettsläpp. När man väl beställer så får man inte besked direkt om, och vad för platser man blir tilldelad. Man kan altså välja de billigaste platserna som förstahandsval och sedan som en säkerhet kryssa för om man är beredd att ta de dyrare vid slutsålt.

Mer info finns på FIFA's biljettöversikt

Old Post Apr-22-2005 12:29  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

jag ska dit hursom helst! Va faen, e ju stammning aven utafor arenan

Old Post Apr-22-2005 16:06  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Ingen som bryr sig om hockey alls här?
Är inte så mkt för fotboll men är näst intill hockyfanatiker..
Kan gå till överdrift tom..
När FBK förlorade till Frölunda var det nära att tårarna kom..
Så illa är det

Old Post Apr-22-2005 21:54  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Hockey är så 1998!

Old Post Apr-23-2005 01:41  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

ska man gå på något fotbolls VM så får det bli detta.
Nu när FIFA har börjat med att rotera var VM ska hållas.
2010 Sydafrika 2014 Sydamerika 2018 (Asien?)

Old Post Apr-24-2005 07:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

CHELSEA PREMIER LEAGUE MÄSTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Old Post May-01-2005 07:21  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Fantastiskt välförtjänat!

Old Post May-01-2005 08:30  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på...

www.laszlo.se

Old Post May-01-2005 15:31 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Laszlo
Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på...

Det ända man läser på sportbladet är hur bra Kim Hartman är.
själv fattar jag absolut ingenting av snooker. ibland sänker dom varenda boll ibland missar dom med flit.

Old Post May-03-2005 13:38  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Needed (older track) [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - "Lupus" (Jimmy Van M / Cass & Slide Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:39.

Forum Rules: