___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Feb-25-2005 14:04
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by taltul
בטוח???
למה אני שומע על זה רק עכשיו...
או שאתה לא מתמקד בו כמו באחרים???
לא מתמקד אולי אבל אחלה סגנון
יש כבר וייניל או שתיים בביתצ..
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-25-2005 14:51
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
טוב 5 שעות לפני האפטר וכמה דקות לפני שאני עולה לישון זה הזמן לדווח על החדשות החמות מעולם אילטה
האומן בתל אביב פתח סוף סוף את שעריו בשיחה שקיימנו עם לובלין הוא סיפר על הייעוד של האומן בתל אביב "אנחנו עוקבים אחרי הסצינה שם והאומן הזה יהיה מיועד לליין ההולך וגודל של אילטה"
הדי גיי הצעיר והמצליח גלן הולמס קבע השבוע שיא חדש כאשר הצליח ליצור סט שבו כל הקטעים לא משתלבים
בתגובה לכתבינו הוא אמר: "עבדתי קשה להגיע לרגע הזה..חיפשתי קו מוסיקלי מסוים שאף די גיי לא הלך בו ואז חשבתי על זה שכל הדי גיים משלבים את הקטעים בלי דאבלים נקי...זה משעמם...הכי כיך זה לדעת שאי אפשר לדעת למה לצפות...המעברים שלי על הפנים וזה משעושה אותי מיוחד"
ועוד חדשות מבית גלן הולמס
השבוע הוא רכש 25 תקליטים חדשים
בתגובה לשאלת כתבינו אם זה לא מעט יקר הוא ענה "אם אין לחם צריך לאכול עוגות" כאשר כתבינו שאל מה הקשר ענה הולמס: "מצטער אח שלי פשוט החומר שנותנים לאחרונה בטי אל וי ממש באיכות ירודה אני תופס תדילר שלי חבל לו על הזמן..אם רק הייתי זוכר איך הוא נראה..."
מוש כוכב תהדורת החדשות הקודמת החל להפיק תועלת מבעיות השמיעה שלו
לאחרונה הוא שוקד נמרצות על נסיון לעשת סט שבו יהיה ביט מץ' מושלם בין הקטעים שהוא ינגן לבין הביטים של הצפצופים באוזניים שלו
תכתבינו נמסר שהסט באוזניים של מוש לא צפוי להגמר לעולם משבוודאי יקל עליו בהתאמת ביטים בכל שעה ביממה
ובתוך כך חברת ביטוח גדולה פנתה למוש במרטה שיעזור לה לפתח אזעקה חדשה לרכב שתשמיע רעש טורדני...בעל החברה אמר לכתבנו: "אין ספק שהצפצופים של מוש הן המילה האחרונה בתחום האזעקות לרכב"
טלטול שוקד בימים אלה על ספר חדש שיקרא "מ-א ועד ת מילון הסגנונות של המוסיקה האלקטרונית"
לכתבנו נודע שהספר יכיל מידע אקסקלוסיבי בשיטת קופי אנד פאסט - שווה לחכות שיגיע למדפים
סאבי הגיע אתמול למסיבה של נקסט
לא זה אייטם ששייך לחדשות בשנת 2012 מצטער על הבלבול
אליאור הגיע אתמול למסיבה של נקסט
אופס...זה אותו האייטם הקודם
מוש הגיע אתמול למסיבה של נקסט
לא...גם לא...
ולסיום נקודה למחשבה
כשהיינו קטנים לימדו אותנו לנפח בלונים
היום מלמדים אותנו לשאוב את האוויר חינם שתרמנו בחזרה לריאות
עכשיו...מה מצחיק פה?
פרטים אצל אדיר ירון צח ורובן
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-12-2005 01:26
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
גבירותי ורבותי הלם
אני חוזר שנית הלם
אני חוזר שנית הלם
אני חוזר שנית הלם
אני חוזר שנית...טוב חזרתי מספיק
הלם בעולם המוזיקה עם מעצרו בתנאים מגבילים של ידידנו מהפורום מוש
מפרטי החקירה עולה שמוש זייף בחצי השנה האחרונה בדיקות תקינות שמיעה רבות והתלונן טענות שווא בפני אנשים על צפצופים באוזניים שנגרמו לו כתוצאה ישירה מסאונד לקוי במועדונים
כעת הותר לפרסום שמוש הקים לפני כשנה חברה לייצור אטמים והוא ניסה לקדם את עסקי החברה בעזרת הונאת הענק שנחשפה למזלנו הרב
את תגובתו של מוש לא ניתן היה להשיג
ואנחנו נעדכן אתכם בפרטים נוספים בהמשך
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-12-2005 21:25
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רואה מה זה חוסר טקט חחחחחחחחחחחחחחחחחח
Mar-12-2005 21:54
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רואה מה זה חוסר טקט חחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה לא חוסר טאקט זה טרד שמטרתו להביא את הצדדים המצחיקים על אנשי הפורום בצורה הומוריסטית ומשעשעת
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-12-2005 22:12
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה לא חוסר טאקט זה טרד שמטרתו להביא את הצדדים המצחיקים על אנשי הפורום בצורה הומוריסטית ומשעשעת
טלטול תדביק לנו פה הגדרה למילה חוסר טקט בבקשה.
כל מקרה חוסר טקט זה להגיד משהו לא במקום...ולרדת על בנאדם מולו זה תואם תהגדרה (תכף תראה מה טלטול יגיד) אבל במקרה של העובדת בארומה פשוט לא היה כפת לי לרדת עליה מולה חחחחחחחחחחחחחחחח
Mar-12-2005 22:16
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Mar-12-2005 22:28
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
טלטול ברגע זה הרסת את התואר שלך בתור מחבר הספר
מ-א ועד ת מילון הסגנונות של המוסיקה האלקטרונית
Mar-12-2005 23:00
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by Shahar
טלטול ברגע זה הרסת את התואר שלך בתור מחבר הספר
מ-א ועד ת מילון הסגנונות של המוסיקה האלקטרונית
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Mar-12-2005 23:02
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
כן חברים היום שלו הרבה מכם חיכו כנראה הגיע
טלטול איבד את יכולת הכתיבה שלו
Mar-13-2005 00:16
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by Shahar
כן חברים היום שלו הרבה מכם חיכו כנראה הגיע
טלטול איבד את יכולת הכתיבה שלו