Originally posted by reveal visst
ska bara se om man kan skapa ftpkonton det jag har är liksom "huvudkontot" för hela skiten, och det håller jag hemligt, har andra sidor på servern nämligen
undersöker dock möjligheten att sätta upp en till server, den kommer ni isf att ha full access till, den kan vara upp inom en vecka om jag skärper mig
Okej....Jag förstår....Meddela mig eller mindshooter om detta när du har kollat upp de......
Sep-09-2001 21:37
Sephirate
tranceaddict in training
Registered: May 2001
Location: Sweden
adda mej till listan som är här regelbundet
föresten var nån på renissance den 8:e ? fan jag är 16 och det var ålders gränns på 20 år.... jag hadde ljus blå nylon jacka om någon såg mej
btw jag har ett nytt acc här som heter "powell" ska bara se till så att swamper activatar det.....
___________________
Life is streaming thrue TRANCE......
Sep-09-2001 21:40
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by x-dream
Okej....Jag förstår....Meddela mig eller mindshooter om detta när du har kollat upp de......
jag kan ju ladda upp annars
men jag ska undersöka att sätta upp en till server, har extra dator och lina som bör räcka, så det fixar sig nog
Sep-09-2001 21:42
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
quote:
Originally posted by reveal
jag kan ju ladda upp annars
men jag ska undersöka att sätta upp en till server, har extra dator och lina som bör räcka, så det fixar sig nog
Det kan du ju oxå göra.......
Sep-09-2001 21:45
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
var får vi grejor att ladda upp? AG känns lite meninglöst, det har ju alla ändå
Sep-09-2001 21:49
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by reveal var får vi grejor att ladda upp? AG känns lite meninglöst, det har ju alla ändå
Oroa dig inte jag har SKITmycket bra låtar....X-dream har SKITmycket bra låtar och det har du säkert också....det senaste dygnet har jag lärt känna Paul wilson här från forumet och harn har skickat mig ett antal helt ohittbara låtar som regerar! Så material har vi.....behöver bara space......Om du fixar det så är du välkommen in i:
TA Swedish Crew!
___________________
Sep-09-2001 22:01
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
NU JÄVLAR SMÄLLER DET! Nu ere bah och komme till den svenska sektionen och diskutera utav bara helvete för nu finns den äntligen där
___________________
Sep-10-2001 05:37
rayDreamer
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Easthammer
Re: Lite halvkul...
quote:
Originally posted by Gaby MAN BLIR IMPOTENT AV HOUSEMUSIK
Det säger i allefall en grupp italienska forskare som hävdar att 66 % av
italiens unga klubbesökare haft impotensproblem efter att ha lyssnat på
housemusik. I försöksgruppen ingick 500 personer mellan 16 och 24.
En av forskarna hävdar att det bland annat är den nästintill totala avsaknaden
av melodi som är orsaken till sexolusten. Problemet är dock endast temporärt,
som tur är. http://www.grammofon.nu/np/viewnews...99804038,62200,
Så håll er till trance!!!
Hahaha....det där måste ju vara skitsnack!!
Skulle man tappa sexlusten för att man lyssnar på house?? säkert!!
Galna italienare!! ät pizza det e en bättre rush än extasy!! JAG LOVAR !!! lol
Puckon haha
___________________
.I live for trance. .and my dog is insane and I love my girl very much.
Sep-10-2001 08:25
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
här är den gaby
den var orörd på mer än 30 dagar och då visas den normalt sätt inte, man får välja att visa poster som är äldre än så om man vill se den
Oct-15-2001 15:23
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Tycker fortfarande man ska låsa denna tråden.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Oct-15-2001 17:03
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Varför låsa?
När ingen skriver i en thread så åker den automatiskt bak i systemet och tillslut visas den inte på första sidan....låsa gör man när man inte vill att nån ska kunn a skriva mer p.g.a att folk säger taskiga saker till varandra eller om nån uttalar sig på ett sätt som uppmanar till flamewar....ser inga sådana tendenser här
SAWEET
___________________
Oct-16-2001 10:28
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
quote:
Originally posted by mindshooter låsa gör man när man inte vill att nån ska kunn a skriva mer p.g.a att folk säger taskiga saker till varandra eller om nån uttalar sig på ett sätt som uppmanar till flamewar....ser inga sådana tendenser här
SAWEET