er was bij ons altijd maar 1 bad guy.. altijd dezelfde... die bonden we dan altijd vast aan de paal midden op 't schoolplein!! 2 uur later... 'jongens, waar is Bob'.. uuhhh... fuck... die hangt nog op 't schoolplein!!
Wooooooooooooooooooei SNES en MegaDrive emulators ontdekt. Back to da old school met mariokart, sonic 1 t/m 3, 2d shooters enz enz. Geniaal gewoon die spelen, dat waren pas games
___________________
Down-Under was da bomb
Aug-01-2004 17:09
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Mario Kart owns them all Heb nog altijd mijn SNES hier met als enige spel Mario Kart Zoals met dit weer en als we ons echt vervelen, tv'tje in de tuin, SNES, Mario Kart en biertje erbij
Aug-01-2004 17:16
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
C64: Pitfall, Pole Position, Great American Road Race, Commando, Ghostbusters
Aug-01-2004 17:56
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wooooooooooooooooooei SNES en MegaDrive emulators ontdekt. Back to da old school met mariokart, sonic 1 t/m 3, 2d shooters enz enz. Geniaal gewoon die spelen, dat waren pas games
In me pauze net Turkisch Pizza op, voor maar € 1,50 een fucking mega-joekel van een gevulde pizza Wat wassie lekkah. Lang leve de multi-culti samenleving
___________________
Down-Under was da bomb
Aug-02-2004 15:34
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wooooooooooooooooooei SNES en MegaDrive emulators ontdekt. Back to da old school met mariokart, sonic 1 t/m 3, 2d shooters enz enz. Geniaal gewoon die spelen, dat waren pas games
Nice, nice die emulators. Ik heb in het verleden zelfs Zelda: Ocarina of Time uitgespeeld op een N64 emulator. Dat waren nog eens tijden