Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Ik heb ook een 4 tal filmpjes geschoten met mijn foto-toestel.

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20058.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20059.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20060.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20061.mpg

Beetje schokkerig misschien af en toe, maar ja probeer maar eens normaal te filmen tussen duizenden hossende mensen met een kleine camera en ik ben al zo klein

met dank aan _Supreme

Old Post Nov-09-2004 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tutti
tranceaddict

Registered: Oct 2004

Slideshow Tiësto in Concert

En de movies

Bij problemen met de filmkes, download en installeer de codec

Old Post Nov-09-2004 21:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Tutti Click here to Send Tutti a Private Message Visit Tutti's homepage! Add Tutti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

Heb precies wel e feesje gemist in de Ethias hal, maar had andere verplichtingen diene dag "Proms" en was de week (30 oktober) er voor al in de Gelredome geweest
Was e héérlijke feesje, en natuurlijk vindt iedereen de editie dat hij geweest is de beste en da vin'k dus ook Maar toch vond ik de opening helemaal niet zo spectaculair als verleden jaar en stond er iet verrekt (bediening licht en klank, denk ik) in de weg waardoor het zicht van vanachter uit belemmert was, dus bijna helemaal naar voor dan maar, héérlijk sfeertje daar tussen al die Hollanders !! Vin't persoonlijk erg da'k naar Holland moe gaan voor e héérlijk feesje te hebben, want de belgische mentaliteit (agressie, Who hoo ,...) staat mij gewoon ni aan, die van de BeTa's dan weer wel, dus zo zie je maar wie er voor de muziek komt en nie voor kweet ni wa!!!
Blijkelijk was BIBI er nie bij in Belgie (of heb'k't mis ), nu dan moe'k zegge da jullie iet gemist hebben (Chris en Ruben kunnen dit misschien beamen), héérlijke stem (zowaar nergens verkeerd, MOOI) en er verdomme helemaal niet slecht uit zien en diene kerel me zijn viool was er ook ni bij, vond die persoonlijk ook vrij sterk bij "Lethal Industry"

Er was echt niks op aan te merken in Holland, was weer piekfijn inorde, alleen von'k da 3D gebeuren tijdens de opwarming helemaal ni super
Supermomenten: Iedereen (of bijna) aan't meezingen op Loves Comes Again, BOM moment bij [email protected], vocals van BIBI en waarschijnlijk nog vele momenten die'k vergete ben, was gewoon weer een SUPER avond Maar de 1ste editie blijft me toch nauwer aan't hart liggen!!!

Old Post Nov-09-2004 21:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Tutti
Slideshow Tiësto in Concert

En de movies

Bij problemen met de filmkes, download en installeer de codec

zalige filmpjes man

nu herinner ik mij weer hoe zalig die avond was? Da koor bij Suburban Train, man man kippevel

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Nov-09-2004 21:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik heb ook een 4 tal filmpjes geschoten met mijn foto-toestel.

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20058.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20059.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20060.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20061.mpg

Beetje schokkerig misschien af en toe, maar ja probeer maar eens normaal te filmen tussen duizenden hossende mensen met een kleine camera en ik ben al zo klein

met dank aan _Supreme

Kan iemand mij trouwens vertellen wat het nummer is dat gedraaid wordt in filmpje met nummer 20059?

Old Post Nov-09-2004 22:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

die met z'n viool hebben wij ook gezien hoor

Old Post Nov-10-2004 12:49  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by The_G0dfather
die met z'n viool hebben wij ook gezien hoor

Yep, 2x zelfs

Iemand een idee of er ook een 'Tiesto In Concert'-DVD uitkomt van de Belgische editie?

Old Post Nov-10-2004 15:17 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miky
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by CygnusX
Yep, 2x zelfs

Iemand een idee of er ook een 'Tiesto In Concert'-DVD uitkomt van de Belgische editie?

geen idee maar ik hoop het wel of is er mss ergens een set van de belgische TIC¿?

Old Post Nov-10-2004 15:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Miky Click here to Send Miky a Private Message Add Miky to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dcell
tranceaddict in training

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Kan iemand mij trouwens vertellen wat het nummer is dat gedraaid wordt in filmpje met nummer 20059?

Dat is dj tiesto - olympic flame volgens mij. Heb overlaatst cd van parade of the athletes gekocht, daar staat het op. Echt zalig

mvg dcell

Old Post Nov-10-2004 15:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Dcell Click here to Send Dcell a Private Message Add Dcell to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

quote:
Yep, 2x zelfs

Bij het buiten gaan hebben we een pakketje (flyers, enz...) meegekrege, jullie zullen dit ook wel gehad hebben, en daar stond de volgende cover op "TIESTO IN CONCERT - Arnhem Gelredome 2004", dus ik denk eigenlijk da ze de 2 dagen van Holland zullen gebruike, maar ben der wel ni 100 % zeker van

Old Post Nov-10-2004 16:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Dcell
Heb overlaatst cd van parade of the athletes gekocht

Vraagje daarover: is die anders dan de uitgelekte mp3? Want die was verschrikkelijk slecht gemixt

Old Post Nov-10-2004 16:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NRG52
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Yep, 2x zelfs

Vrees er eerlijk gezegd een beetje veel voor!
Heb nergens iets van camera's gezien! Enkel bij die technici in het midden stonden er een paar, maar die werden bij mijn weten enkel gebruikt om beelden te maken voor de videoscreens in de zaal...
Heb ook nergens zo van die grote "hefboomcamera's" (weet niet hoe dat heet) gezien...

Old Post Nov-10-2004 17:45  Belgium
Click Here to See the Profile for NRG52 Click here to Send NRG52 a Private Message Add NRG52 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Stadium, Jakarta. #6 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNatural Born DJs - "A Good Day To Die" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:30.

Forum Rules: