Ik denk niet dat deze discussie zinloos te noemen is,alleen omdat ie wat heftig uitgevallen is? onzin.
Iedereen weet dat niet iedereen over 1 kam te scheren is,wat ik ook weet is dat er TEveel foute gevallen in dit land aanwezig zijn om ertegen in opstand te komen,maar de tijd zal t leren denk ik..
Nov-03-2004 23:12
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Gaat weer lekker offtopic...vond het juist zo interessant worden.
Nov-04-2004 00:05
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
- In Amsterdam was er vandaag een demonstratie van marokkanen allochtonen om zich hiertegen uit te spreken, tegen de moord op van Gogh.
Kijk, dat tweede is best goed...... Veel oudere marokkanen die er in meeliepen. Zullen het dan alleen de jongere marokkanen zijn die zo *stom* zijn? Die 8 lui die in Amsterdam zijn opgepakt waren allen tussen de 17 en 28......... Dus het is echt de nieuwe generatie.
das een goeie zaak idd (Y)
[pessimistische (of realistische?) mode] al die tochten en demonstraties verandere toch nix, morgen gaat iedereen gewoon weer over tot de orde van de dag en blijft alles verder bij het oude[/pessimistische (of realistische?) mode]
hier nog wat onderbouwing voor je stelling dat het idd vooral de jongeren zijn (niet alleen bij allochtonen overigens), kon niet zo gauw iets vinden over criminaliteit, maar detentie is ook nog wel een aardige maatstaaf.
edit: hier de source:
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/maatschappij/rechtsbescherming/g87j03p129-141.pdf
pfff nog steeds nie klaar met leren ook. k*ttentamens..
Originally posted by SnuggLe
Van een ander board:
ach ach ach, net bij 2vandaag marrokanen in beeld die ff
gezellig vertellen dat het goed is wat er gebeurt is
en dat hij het verdient heeft enzo...
Fijn, 2 vandaag doet ook mee aan het zaaien van haat......
Originally posted by GrooveCollect.
Dat board was dus mijn board
Wel apart trouwens dat dat ineens in deze discussie op duikt
Wat maakt dat uit? En wat doet het er toe dat het van jou board is? Ik ga niet bij alles wat ik ergens vandaan haal bronvermelding zetten.... vooral zo'n 'feit' niet. Het was gewoon op 2 vandaag.
2 Teknikol: Christelijke scholen zijn ook niet alles hoor Maar ik snap je betoog. Ik denk deels ook dat die jongeren 'er niets aan kunnen doen'. Stigmatisering etc blabla en de hoek waarin de klappen vallen.
Ik denk gewoon dat het jaren geleden al mis is gegaan en dit er een uitvloeisel van is. Hoe zou jij je voelen als je jonge marokkaan zou zijn en nu probeert aan een baan te komen? Je hebt de schijn behoorlijk tegen. Dat praat natuurlijk niets goed, maar het is gewoon iets om in het achterhoofd te houden.
2 Cosmic: aan jou om het ontopic te krijgen dan.....?! Draag zelf wat bij dan aan deze discussie.
Nov-04-2004 07:29
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
SnuggLe
Overal tegenaan schoppen!
-------------------------------------
niet doen
2 Cosmic: aan jou om het ontopic te krijgen dan.....?! Draag zelf wat bij dan aan deze discussie.
Nou ik heb dacht ik aardig wat opgeschreven over hoe de Islam in elkaar zit t.o.v. ongelovigen, maar afgezien van Donna nog geen reacties gelezen. Of zit iedereen struisvogel te spelen?
Nov-04-2004 15:44
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
quote:
2 Teknikol: Christelijke scholen zijn ook niet alles hoor Maar ik snap je betoog. Ik denk deels ook dat die jongeren 'er niets aan kunnen doen'. Stigmatisering etc blabla en de hoek waarin de klappen vallen.
Ik denk gewoon dat het jaren geleden al mis is gegaan en dit er een uitvloeisel van is. Hoe zou jij je voelen als je jonge marokkaan zou zijn en nu probeert aan een baan te komen? Je hebt de schijn behoorlijk tegen. Dat praat natuurlijk niets goed, maar het is gewoon iets om in het achterhoofd te houden.
Idd. En christelijke scholen zijn idd ook niet alles. Ik geloof zelf nergens in hoor trouwens. Ik wou alleen aangeven dat er op christelijke scholen wat minder vrij gedacht worden dan op openbare. Zeker bij ons (streng gereformeerden) is dat het geval, vandaar.
Nov-04-2004 15:56
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by GrooveCollect. SnuggLe
Overal tegenaan schoppen!
-------------------------------------
niet doen
Niet zeuren Jerry Boeit niet dat toevallig 'jou' citaat hier staat, dus niet mauwen!
Kijk maar uit, maybe schop ik je wel als ik je binnenkort op een feestje weer tegenkom Of ga je binnenkort rustig aandoen ivm de aanstaande kleine?
Eh..laat ook maar, wordt teveel offtopic zo
Nov-04-2004 16:10
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Ah dus in de koran staat dat je ongelovigen mag killen...... Ik ben ongelovig.....mijn mening over de koran: HET IS KUT EN DE MENSEN DIE DE KORAN GEBRUIKEN ALS LEVENSOVERTUIGING SPOREN NIET!! Niemand mag iemand doodmaken.......De islam is inderdaad een gevaar!