|
| quote: | Originally posted by Unique2701
wat vindt de kat ervan? |
2 zelfs... achja, een robbertje vechten, haal over de neus, janken en weten dat ie op een afstand moet blijven... easy 
binnenkort onze eertse date.. middagje park met zijn nu nog baasje..
dan mag ie een weekeindje logeren v/w de katjes.
tis een herplaatshond met nogalwat probleempjes. (overprotecting)
ff kijken hoe dat allemaal gaat... tis wel een schatje
___________________
|