Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote progressive topic deel 3
Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by tijs08
Vette trip dus!!!!!

Leuk om zomaar iemand te kennen in Londen! Vraagje, hoeveel was je ticket bij ryan air en vanaf waar vloog je??

Alles bij elkaar (dus INCL luchthavenbelasting en alles) 110 euro voor een retour Eindhoven <-> London Stanstead. En dat had nog minder kunnen zijn als we niet zo laat hadden geboekt
Wel jammer dat je vanaf Stanstead nog eens een pondje of 20 kwijt bent aan een retourtje trein om in het centrum van Londen te komen. Komt omdat er vanaf Stanstead maar 1 treinmaatschappij rijdt (en dus monopolie heeft). Vanaf Gatwick schijnt treinen goedkoper te kunnen, maar ik geloof dat daar alleen Easyjet op vliegt.

We willen beslist nog een keertje naar Londen voor ze weer terugkomt naar NL (en dan gaan we eerder boeken). FF een weekend uitzoeken dat er weer per ongeluk een goeie dj ergens draait

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Mar-10-2005 23:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by M_Peror
We willen beslist nog een keertje naar Londen voor ze weer terugkomt naar NL (en dan gaan we eerder boeken). FF een weekend uitzoeken dat er weer per ongeluk een goeie dj ergens draait

Ja cool man!

Denk aan 21 Mei Sasha in de Fabric, de posse (plus emre en tim) gaat en zo zal men ons volgen in grote getalen

Old Post Mar-11-2005 01:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by M_Peror

Kan je niet onder het mom van 1 of ander sjiek dansconcours een ticket ritselen en daar in the U -fucking- K vervolgens het ruime sop kiezen?

Old Post Mar-11-2005 01:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by magrec
Op het GC forum was een discussie gaande over F1 geluid. Daar werd opeens gesproken over een mogelijkheid dat F1 voor het geluid zou kunnen zorgen en dat de dj's van het GC board voor de muziek dan moesten zorgen.

Uiteindelijk zijn er dus een aantal dj's van het groovecollection board die a.s. zaterdag in de revolution gaan draaien (daar is al het geluid zo'n beetje van F1) daarnaast heeft F1 een nieuw mengpaneel ontwikkeld en die mixer wordt ook geshowcased tijdens die avond...

Ik vind het een leuk initiatief van funktion one en van jerry
Ook de toegangsprijs is zeer schappelijk 5 euro...

Klopt helemaal, Harmen. Er zijn dus ook mensen van Funktion One aanwezig die avond die ten eerste het geluid nog ff goed zetten en ten tweede om mensen te woord te staan.
Het is dus Funktion One vs. The Groove Collection.
Dit is de eerste keer dat ik niet dus alleen zomaar een booking heb, maar dat de naam Groove Collction eraan hangt. 2de keer is in de Panama. Dan host ik de kleine zaal als Jimmy van M in de grote zaal draait.

Hoop dat het allemaal een beetje van de grond komt en dat er wat boarders hun gezicht laten zien anders is de gein er snel af. Dit soort dingen doe je voor je leden net als zo'n board onderhouden en financieren. Dit zijn dingen waar je kan zien aan wie je wat hebt.

Old Post Mar-11-2005 03:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for GrooveCollect. Click here to Send GrooveCollect. a Private Message Visit GrooveCollect.'s homepage! Add GrooveCollect. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Klopt helemaal, Harmen. Er zijn dus ook mensen van Funktion One aanwezig die avond die ten eerste het geluid nog ff goed zetten en ten tweede om mensen te woord te staan.
Het is dus Funktion One vs. The Groove Collection.
Dit is de eerste keer dat ik niet dus alleen zomaar een booking heb, maar dat de naam Groove Collction eraan hangt. 2de keer is in de Panama. Dan host ik de kleine zaal als Jimmy van M in de grote zaal draait.

Hoop dat het allemaal een beetje van de grond komt en dat er wat boarders hun gezicht laten zien anders is de gein er snel af. Dit soort dingen doe je voor je leden net als zo'n board onderhouden en financieren. Dit zijn dingen waar je kan zien aan wie je wat hebt.

Ik probeer er bij te zijn zaterdag jerry maar earth stond net iets eerder op de planning met jimmy van m ben ik zeker wel bij

Old Post Mar-11-2005 08:04  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Ja cool man!

Denk aan 21 Mei Sasha in de Fabric, de posse (plus emre en tim) gaat en zo zal men ons volgen in grote getalen

21 mei? Hmmmmm.............

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Mar-11-2005 09:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Ja cool man!

En ik word niet eens gevraagd? Pffffffffff

Old Post Mar-11-2005 16:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
"gaan we op de man spelen" UGHUM, Bram ik vind dit wel een hele goeie uitspraak, vind je niet?

Inderdaad Tim.
Sjinees, je moet niet lullen. Je hebt een paar hele rare streken uitgehaald, maarja, internet is en blijft internet.

quote:
MdH0.4

eerste officiële GrooveCollection avond bedoel je.....
hiero

See u all there

MdH0.4 ja. Veel gezelllige mensen die meegaan, lekkere muziek , en dichtbij....

quote:

Mooi gezegd, maar denk je niet dat dat een misschien zeer onterecht nobel streven is? Niet negatief bedoeld, maar d'r zijn zoveel boards..... ik bedoel, als jou board het niet zou doen, gaan mensen naar een anders. Dat soort verbanden zie ik nooit echt als sterk. Het is en blijft internet.
Het is natuurlijk wel hartstikke leuk hoor, dat je zoiets organiseert, dat zeg ik niet.

En 'waar je kan zien aan wie je wat hebt' vind ik ook al zowat. Kijk, wat ik zeg: het is en blijft internet. Voorbeeld: Ik vind jou bv een hele fijne vent, maar om alleen daarom speciaal naar R'dam te komen: nee. Ken je niet. D'r zijn genoeg andere leuke feesten. Het is en blijven internetfora, en daarom is dat ook anders. Ik bedoel, als je echt idd mensen ervan kent ja, maar ik ken bv maar weinig mensen van GC, persoonlijk.

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Same here

Old Post Mar-11-2005 19:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by SnuggLe
Inderdaad Tim.
Sjinees, je moet niet lullen. Je hebt een paar hele rare streken uitgehaald, maarja, internet is en blijft internet.

Zit je nog steeds te huilen omdat ik niet mee ben geweest naar trance.nu?

Old Post Mar-11-2005 21:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Opti
Zit je nog steeds te huilen omdat ik niet mee ben geweest naar trance.nu?

Neu, dat zal het niet zijn..gewoon kleine dingetjes die een groot hoopje vormen. Maar maakt niet uit. Het zij zo.

Old Post Mar-11-2005 21:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Neu, dat zal het niet zijn..gewoon kleine dingetjes die een groot hoopje vormen. Maar maakt niet uit. Het zij zo.

Inderdaad, wat hij zegt!

Nu weer: ontopic

Old Post Mar-12-2005 10:17 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Jij ging toch rustig aan doen? maar je mag natuurlijk mee, weet niet of er een slaapplek is, maar natuurlijk altijd gezellig met de GVR

quote:
Originally posted by SnuggLe
Same here

ja, en jij mag dus niet mee!

Old Post Mar-12-2005 18:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote progressive topic deel 3
Post New Thread    Post A Reply

Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome energetic tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBertine Zetlitz - Adore Me (Cricket Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:57.

Forum Rules: