|
| quote: | Originally posted by New Wave
"gaan we op de man spelen" UGHUM, Bram ik vind dit wel een hele goeie uitspraak, vind je niet? |
Inderdaad Tim.
Sjinees, je moet niet lullen. Je hebt een paar hele rare streken uitgehaald, maarja, internet is en blijft internet.
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
MdH0.4
eerste officiële GrooveCollection avond bedoel je.....
hiero
See u all there |
MdH0.4 ja. Veel gezelllige mensen die meegaan, lekkere muziek , en dichtbij....
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Hoop dat het allemaal een beetje van de grond komt en dat er wat boarders hun gezicht laten zien anders is de gein er snel af. Dit soort dingen doe je voor je leden net als zo'n board onderhouden en financieren. Dit zijn dingen waar je kan zien aan wie je wat hebt. |
Mooi gezegd, maar denk je niet dat dat een misschien zeer onterecht nobel streven is? Niet negatief bedoeld, maar d'r zijn zoveel boards..... ik bedoel, als jou board het niet zou doen, gaan mensen naar een anders. Dat soort verbanden zie ik nooit echt als sterk. Het is en blijft internet.
Het is natuurlijk wel hartstikke leuk hoor, dat je zoiets organiseert, dat zeg ik niet.
En 'waar je kan zien aan wie je wat hebt' vind ik ook al zowat. Kijk, wat ik zeg: het is en blijft internet. Voorbeeld: Ik vind jou bv een hele fijne vent, maar om alleen daarom speciaal naar R'dam te komen: nee. Ken je niet. D'r zijn genoeg andere leuke feesten. Het is en blijven internetfora, en daarom is dat ook anders. Ik bedoel, als je echt idd mensen ervan kent ja, maar ik ken bv maar weinig mensen van GC, persoonlijk.
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En ik word niet eens gevraagd? Pffffffffff |
Same here 
|