|
| quote: | Originally posted by Tiger777
^^ nee ze man, Als we de stront ni zouden sorteren, zou ons drinkwater nog meer vervuild worden. Ik kan u verzekeren, nen hondenstront, da's ni goe om oept veld te smijten, te plattekes (en ook wel te stinkend) maar een paardendrol daarentegen, 100% kwaliteit en volledig uitgegist, kunje zo in de beek lozen
Merci daarvoor toni, we apprecieren het. |
daar heb je gelijk in, maar ik zie bij den boer ni direct tonnen hondenstront toekomen... Tenzij Toni zijn gezicht niet zo groot is en het per stuk moet gebeuren natuurlijk
___________________
|