|
| quote: | Originally posted by TOR
yep, en ik ging normaal met hem mee zijn, dus ik ga ook moeten passen.
tenzij iemand anders hier met de wagen langs Brugge passeert
ik kan het me iig niet veroorloven met het openbaar vervoer te gaan, want de dag erop moet ik werken. |
Heel misschien kunt ge met mij mee. Wij hebben een auto voor 5 pers. en voorlopig zijn we al met 4, maar mijn broer heeft nog 2 vrienden die twijfelen en misschien gaat één van hen mee. Ik woon ook in Brugge en als er niemand meegaat zouden we je eventueel kunnen oppikken als je dat wil... maar zoals ik zei, hoop er niet teveel op.
|