Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Narnia, Fyfan vilken skit. Verkligen dålig.

Old Post Dec-23-2005 20:58  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by RebeL9
Hotel Rwanda - Mycket bra skildring av kriget i Rwanda under 1994 då 800 000 människor dödades inom loppet av 3 månader mitt framför ögonen på FN och hela världen. Don't miss!

Såg den för några dagar sen, mycket bra/intressant/hemsk indeed

Old Post Dec-23-2005 21:07  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by zoric
Narnia, Fyfan vilken skit. Verkligen dålig.

Va?!

Såg den på premiären och jag har bara småsaker att anmärka på, vad tyckte du gjorde den skit?

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Dec-26-2005 10:30  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
vill ni se en riktigt cool film.. kolla Stalker http://www.imdb.com/title/tt0079944/

OBS!!!!!!! antingen kommer ni tycka det är en asbra film.. eller så kommer ni tycka den sög riktigt hårt.. det är mycket filosofi och man får tänka en hel del själv.. även en mycket "långsam" film.. men det är en av de bästa jag sett..

Old Post Dec-26-2005 14:03 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by DjAviander
Va?!

Såg den på premiären och jag har bara småsaker att anmärka på, vad tyckte du gjorde den skit?

Den föll mig bara inte in i smaken. Jag vet inte, tyckte inte att skådespeleriet var särskillt bra måste jag säga. Inte mitt genre antar jag.

Old Post Dec-26-2005 15:27  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Har en polare som påstår att hon sett en film som utspelas inom rave-kulturen. Menar på att den är gjord i Australien och handlar om nån brud som heter Emma (Em) som dör i början av filmen när hon knarkar tillsammans med hennes brorsas flickvän och sen har inte min polare nån vidare koll på vad resten av filmen går ut på. Måste veta om denna film existerar innan jag kan börja jävlas...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Aug-02-2006 21:08  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

aendy:

filmen heter One perfect day och är den bästa jag sett, någonsin!

Old Post Aug-03-2006 00:39  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by jofawe
aendy:

filmen heter One perfect day och är den bästa jag sett, någonsin!

Låter som att man borde se den!

Old Post Aug-03-2006 07:57 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by reveal
Låter som att man borde se den!

Det tycker jag.
Även om den är lite väl fjantig (som när huvudpersonen ska dj:a första gången...)

Men den är helt klart sevärd..
Jag har den på dvd.. KÖPT dvd

Old Post Aug-03-2006 10:18  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Såg Superman Returns igår... 5e raden i mitten på Rigoletto 1.
Gillade den som fan eftersom jag alltid gillat Stålis.
Själva filmen, händelser, storyn kanske kunde vart bättre på några vis men jag är inte besviken och för mig är Superman den största hjälten eftersom jag är uppväxt med serietidningarna, tecknade filmer och den första spelfilmen med Christofer Reeve.

Jag var fan som ett barn på nytt igår

Old Post Aug-03-2006 10:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Själva filmen, händelser, storyn kanske kunde vart bättre på några vis men jag är inte besviken och för mig är Superman den största hjälten eftersom jag är uppväxt med serietidningarna, tecknade filmer och den första spelfilmen med Christofer Reeve.

Tror faktiskt jag ska se den idag

Old Post Aug-03-2006 10:29 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Jag såg den i måndags på bio, den är helt okej faktiskt!
Sen kan jag rekommendera Running Scared och Benchwarmers..

Old Post Aug-03-2006 11:57  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track from 99 or 00 (played by ferry back in the day) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBig Fish - "Somebody Real" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:03.

Forum Rules: