Originally posted by krikke
Zelfs bij de grote merken
Maar veel maakt dat niet uit.
Raar dat ik dan nog NOOIT ook maar ene kapot gehad heb dan
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-09-2006 12:39
krikke
tranceaddict
Registered: Mar 2006
Dan hebt gij meer chance als de meeste van ons, but once again, het maakt ni veel uit hé !
Aug-09-2006 12:41
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by krikke
Echt handig en nuttig programma'ke. Dat doet alles voor u en gebruikt de beste programma's die er zijn zonder dat ge die op uwe pc moet installeren!
mja da duurt nen dag om bij mij te laten lopen
Zat twee weken geleden met zoveel spyware door op een verkeerd knopke van mijne virusscan te drukken. Bijna alle progs om te bestrijden liepen vast. Uiteindelijk toch een licht gratis prog gevonden die een zeer snelle scan deed en de grootste problemen waren dan al opgelost. Hierna kon ik ook de andere progs weer gebruiken.
Originally posted by djcresto
mja da duurt nen dag om bij mij te laten lopen
Zat twee weken geleden met zoveel spyware door op een verkeerd knopke van mijne virusscan te drukken. Bijna alle progs om te bestrijden liepen vast. Uiteindelijk toch een licht gratis prog gevonden die een zeer snelle scan deed en de grootste problemen waren dan al opgelost. Hierna kon ik ook de andere progs weer gebruiken.
nen dag?? van mij is ie nu een dikke 3 kwartier bezig en denk dat ie bijna in den helft zit al..
En waarom heb ik geen chance bij telenet
Aug-09-2006 13:49
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by domineesje
firewall!!!
en firefox houdt dat toch ook tegen
manmanman, hoe doen jullie het
Ma ik heb ne popup killer op IE staan. Ma kheb ne keer een proggie moeten installeren om nen geheimen crack te installeren en toen is alle miserie begonnen. Kdenk niet dat FF daar iets kan aan doen...
Aug-09-2006 13:52
Config
Elaba!
Registered: May 2006
"2 - Type in de balk het woord 'msconfig' (zonder de ' tekens) en druk dan op 'enter'."
als ge dat doet krijg ik hier een pm