Registered: Dec 2003
Lassemannen,
Det var min poäng - enkelt och funktionellt, no over-do. Vi har alla tusen saker att göra, och volontärgrejer skall hållas effektivt och kort .
Det var mest av praktiska skäl .
Tack, tack .
PS: En 4*4 "four by four what a beat" tabell? Förslag på struktur...
[sigtagg som du redan roddat ihop on top]
---
Datum 1 2 3 4
DJ
1
2
3
4
---
[I varje cell:
Tracklist
Download Direktlänk]
End tag: Compiled by Lassemannen Rock-the-world Media Productions Unlimited Enskild Firma snart med F-skatt. Eller nåt .
Html-taggarna fixade där for your convenience .
LESS IS LESS - speciellt gällande design! Och vi är ju smålänningar, eller hur . Snålt som f-n, och ibland rejäl snålblåst a la Växjö, och en gång som F-n superös - typ Gudrun .
Peace, a.
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Last edited by knomaden on Mar-18-2006 at 15:28
Mar-18-2006 15:23
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
sitter och lyssnar på braxens set nu...me likes a lot..
just nu gungar jag och sjunger med till Stardust...
"Oooooh baby
I feel right
The music sounds better with you"
Originally posted by Laszlo
sitter och lyssnar på braxens set nu...me likes a lot..
just nu gungar jag och sjunger med till Stardust...
"Oooooh baby
I feel right
The music sounds better with you"
Glad u like, din va inte så pjåkig heller
Mar-19-2006 19:08
Christian Ö.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
Skulle det inte vara en "repris" av seten som spelades förra måndagen idag?
Jag trodde aldrig mitt set skulle spelas och va därför inte närvarande förra måndagen, skulle vara kul att vara det även fast det inte är samma spänning som när mixen spelas för första gången.
Originally posted by Christian Ö.
Skulle det inte vara en "repris" av seten som spelades förra måndagen idag?
Jag trodde aldrig mitt set skulle spelas och va därför inte närvarande förra måndagen, skulle vara kul att vara det även fast det inte är samma spänning som när mixen spelas för första gången.