Hoe hij langs Soetaers en Chatelle kan kijken snap ik ook niet. Tenzij hij gewoon niet van plan is om met echte flanken te spelen. Nuja, mij kan het ni schelen, das goed voor ons, hebben we minder kans dat onze beste spelers gekwetst raken
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Originally posted by djcresto
tja slechte keuzes? Je moet betere spelers hebben he. Of wil je Birger Maertens weer in de ploeg misschien? Ik mis toch vooral Sandy Martens
ik heb nooit over maertens gesproken, maar als ge dan ne verdediger wilt als alternatief van Vandamme die WEL op niveau speelt: Deschacht. Ik heb em nooit kunnen zien, maar kmoet nu wel toegeven dat hij enorm goed bezig is en bij anderlecht mss wel de enige verdediger is die echt op niveau speelt momenteel.
Hoefkens: ligt deraan hoe VDE hem wilt uitspelen, als centrale verdediger is mss niets beters voorhanden, maar als hij hem weer als rechtsback wilt uitspelen kiest em beter voor Dupre ofzo.
Sep-29-2006 12:11
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
Mo jong toch. vandereycken is een kieken. Met zo'n selecties moet je zelfs nie aan de match beginnen
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Originally posted by Config
Mo jong toch. vandereycken is een kieken. Met zo'n selecties moet je zelfs nie aan de match beginnen
Idd, met ne andere trainer gaat het echt beter gaan
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-29-2006 13:59
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Defour heeft ook geen basisplaats bij standard en heeft ook nog niet zn beste niveau gehaald.
weet niet of ie tegen celta gespeeld heeft, maar zen laatste ompetitie match was ie toch sterk bezig, soit iemand met het talent van "de kleine" moet altijd in de selectie van nationale ploeg zitten. Defour doet altijd wle iets nuttigs met een bal
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb nooit over maertens gesproken, maar als ge dan ne verdediger wilt als alternatief van Vandamme die WEL op niveau speelt: Deschacht. Ik heb em nooit kunnen zien, maar kmoet nu wel toegeven dat hij enorm goed bezig is en bij anderlecht mss wel de enige verdediger is die echt op niveau speelt momenteel.
op rechtsback dan, centraal laat ie toch niet echt een secure indruk tbh. Kun je evengoe de fille in de ploeg droppen
Originally posted by Phortastic
Idd, met ne andere trainer gaat het echt beter gaan
jammergenoeg niet, maar een betere selectie mocht ook wel zeker? WTF @ Léonard.. feit dat ie met moeite een andere ploeg vond wil genoeg zeggen zeker? :/ en dan heeft ie ook nog geen enkele minuut gespeeld dit seizoen
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
De aanvalslinie oogt inderdaad zwak. België heeft precies geen ras-goalgetters meer, of stormrammen zoals ne Wilmots destijds?
Sep-29-2006 15:35
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium
quote:
Originally posted by Eagle`
echt hopelijk missen ze het volgende grote tornooi
Ge twijfelt daar toch ni aan zeker
___________________
Sep-29-2006 16:13
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
Vanavond de topper tegen Anderlecht.. De voorbije jaren konden we niet veel punten rapen in het Astridpark, maar de tegenslag die we er dikwijls hadden moet toch eens ene keer verdwijnen dus hopelijk is het vanavond de goede keer
Als het op techniek en individueel talent aankomt is Anderlecht natuurlijk een maatje sterker dan ons. Maar puur op collectief en karakter kunnen we er wel in slagen om de drie punten te gaan halen in Brussel. Hopelijk is Bosnjak er toch nog bij (de beslissing daarover valt pas tijdens de opwarming straks) en moet Anderlecht Boussouffa missen.
Anyway, ik denk dat ik mij maar een stilaan ga klaarmaken om sebiet richting café te wandelen waar de bus seffes vertrekt, want hier thuis houd ik het toch niet meer uit van de zenuwen
___________________
.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.