Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Dj Contest #2
Pages (53): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

Die msn-mix is de mijne dus... lolz.. thanks voor de comment en ik zal volgende keer mijne msn afsluiten . Ik had hem te kort voor de deadline opgenomen en ik had dus geen tijd meer een ander setje te mixen...

Tis de schuld van Domi!

Old Post Oct-23-2006 07:59  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Freezzz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Sorry voor mijn ongeduldigheid, maar zijn de uitslagen van die ene poule er al....

Old Post Oct-23-2006 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Freezzz Click here to Send The Freezzz a Private Message Add The Freezzz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

Kan de maker van mix 4 de tracklist posten?
Ondanks de belabberde techniek, heb ik genoten van het laatste gedeelte, met name de laatste twee tracks. Ik vermoed dat de allerlaatse van Icone's hand is en it's pretty fucking massive

Old Post Oct-23-2006 17:16  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RadiantB
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

quote:
Ondanks de belabberde techniek, heb ik genoten van het laatste gedeelte, met name de laatste twee tracks.

!²!

Een van de reviewers zei dat de 61ste minuut er ver over was, maar ik vond dat net het hoogtepunt van de set. (de eerste 'helft', t.e.m. Zocalo kon me niet echt overtuigen; de daaropvolgende tracks = )

Old Post Oct-23-2006 17:29  Belgium
Click Here to See the Profile for RadiantB Click here to Send RadiantB a Private Message Add RadiantB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transfusion
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

Mijn set ==> #1

Vooreerst zou ik graag The Freezzz, bertn en TOR willen bedanken voor de comments. Ergens moet ik zeggen dat ik wel teleurgesteld ben, maar ik kan zeker begrip opbrengen voor de opmerkingen die gemaakt zijn.

The Freezzz vond Endless wave een goede opener, bertn vond het een rare opener (openen met een classic) en TOR vond het te hoog gepitcht. Achteraf gezien misschien iets te hoog gepitcht, maar persoonlijk vind ik het niet echt storend, ik wou direct een strak tempo zetten. Beginnen met een klassieker vind ik persoonlijk geen enkel probleem...

Het duidelijke knelpunt in m’n setje is de overgang van het uplifting gedeelte naar de meer techy-kant. Ik snap het zeer goed, ik wou lekker wat uplifting draaien en goed wat techy, maar er moest een track tussenin zijn. Ik zal hier in het vervolg rekening mee houden, ding is ook dat ik me wat heb verkeken op de tijd. Om echt m’n ding te doen heb ik veel meer tijd nodig, maar die regel geldt natuurlijk voor iedereen dus is het geen echt excuus.

“Op het einde ga je wel erg hard door - zoals die plaat rond de 61ste minuut, wat is dat man”

Fred Baker – Lunar eclipse, weinig op aan te merken, ik vind het een heerlijke track en tussen het techy gedeelte vind ik die zelfs goed passen, maar dat is dan volgens mij meer een kwestie van muzieksmaak.

Mijn eindresultaten
Gemiddelde technisch: 69%
Hier kan ik goed mee leven, volgens mij duidt het erop dat het niet slecht is, maar het toch duidelijk nog beter kan. Achteraf was ik ook niet zo tevreden van enkele overgangen. Aangezien ik op dat moment minder als één maand aan het draaien was met m’n cdj’s vind ik dit geen slechte prestatie.

Gemiddelde concept: 77%
Altijd content dat het concept nog redelijk goed blijkt te zijn, ik weet nu duidelijk wat ik hieraan kan verbeteren, thx!

Gemiddelde flow: 69%
Hier is duidelijk werk aan, de overgang naar de techy side heeft me de das omgedaan vermoed ik, misschien ook in het vervolg iets rustiger mixen. Om tempo te houden heb ik vaak vroeger ingemixt dan ik normaal zou doen, ik had trouwens nog 2 andere mixen gemaakt waar ik niet zo snel mixte.

Al bij al nog redelijk tevreden, wetende dat ik als iemand die nog geen maand aan het draaien was moest opboksen tegen meer veteranen in het vak 
Volgende keer zal het beter zijn, betere tracks, minder hits...

Bedankt iedereen, vooral diegene die het mee voor de organisatie zorgde!
En proficat aan diegene die naar de volgende ronde mogen!

Als er iemand interesse mocht hebben in de set, dan wil ik die altijd wel ter beschikking stellen.

Tracklist
01. Kamaya Painters - Endless wave
02. Primer - Everlast (Fire & Ice remix)
03. Fable - Above
04. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger remix)
05. Way Out West - Killa (Dallas & Super8 remix)
06. Grooveyard - Mary go wild (Ron van den Beuken remix)
07. Klaus Badelt - He's a pirate (Tiësto's orchestral mix)
08. DJ Tab & Super8 - Helsinki Scorchin' (Alex M.O.R.P.H. remix)
09. Divini & Warning - 4LB
10. Beat Freakz - Somebody's watching me (E-craig remix)
11. Fred Baker - Lunar Eclipse
12. Abel Ramos - Elecro Fun

Old Post Oct-23-2006 17:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Transfusion Click here to Send Transfusion a Private Message Visit Transfusion's homepage! Add Transfusion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Uitslag poule 3

Gaan door: Mix 10 / Mix 12
Gaan niet door: Mix 09 / Mix 11

Commentaren voor Mix 09 en Mix 11

Mix 09

Mix 09

Techniek

Technisch was deze mix best oké, maar zeker niet super. Het beat- en phasematchen was redelijk tot goed, en de fouten die voorkwamen werden redelijk goed opgevangen en weggewerkt of handig gecamoufleerd. Harmonisch zat het wel niet altijd even goed. Geregeld waren er overlappende melodieën of basslines, en dat was soms storend. Soms waren die clashes te wijten aan te vroeg inmixen, soms waren ze te wijten aan tracks die harmonisch niet bij elkaar pasten (zie bij Opbouw/Flow). De dj speelde ook vaak met het volume en effectjes. Soms waren ze op hun plaats en goed uitgevoerd, en gaven ze de mix iets extra’s. Soms waren ze echter minder goed uitgevoerd of pasten ze niet helemaal in de flow van de mix, en dan is zo’n Spielerei eerder storend. 18/25

Opbouw/Flow:

De opbouw van deze mix was me niet helemaal duidelijk. De eerste paar platen hadden een beetje een progressive gevoel, maar daarna werd er nogal abrupt overgeschakeld op wat meer groovy en housy nummers, afgewisseld met meer electro/minimal getinte plaatjes. Jammer genoeg leken de platen nogal at random in de mix gegooid, waardoor de meeste platen niet echt bij elkaar pasten qua stijl en vibe. Zo kreeg je op 4 nummers tijd een overgang van commerciële groove (Supermode) naar minimal, dan naar Ibiza house en weer terug naar minimal. Op die manier leek er weinig lijn en verhaal in de mix te zitten, en leek het eerder een willekeurige verzameling van tracks die min of meer in grote lijnen binnen hetzelfde genre zitten, maar toch totaal van elkaar verschillen. Er was ook geen opbouw naar een hoogtepunt in de mix, het kabbelde zo maar een beetje voort. Ik denk dat de mix veel beter tot zijn recht zou zijn gekomen als de tracks in een iets andere volgorde hadden gestaan, zowel qua flow en opbouw als in technisch (harmonisch) opzicht. 9.5/15

Trackkeuze:

De mix begon veelbelovend met Yah Yah, maar daarna vond ik de trackkeuze maar matig en weinig origineel. De mix was wel origineel in de zin dat het geen trancemix was, maar een eerder groovy mix. Maar qua tracks was de mix dan weer minder origineel. Naar mijn smaak waren er té veel crossover groove/electro/minimal hitjes die je op elke fuif en in elk danscafé kunt horen en die al op elke commerciële clubcompilatie van het voorbije jaar hebben gestaan. Op zich is het niet slecht dat je hitjes in een mix steekt, dat geeft de luisteraar een punt van herkenning en zin om verder te luisteren. Maar dit was naar mijn gevoel een beetje te veel van het goede, zeker in combinatie met de zwakke flow. Ik kreeg te vaak het gevoel dat de dj gewoon wou scoren (of op safe spelen?) door willekeurig wat semi-commerciële hitjes in de mix te gooien. Toch zitten er ook een paar sterke en minder bekende platen en een paar sterke vocals tussen, dus helemaal rampzalig is het zeker niet. 6.5/10

Totaal: 34/50

--

Mixtechniek:

Setje begint wat stroef, de eerste transition is wel mooi gebeatmatched ,
maar daar bleef het dan wat bij, plaat komt in op verkeerde moment ingegooid
en paste eigenlijk echt niet bij de vorige.. Na de eerste transitions was er
opeens een erg goeie transition, en vanaf dan waren de transitions toch
beter, platen werden op geschiktere momenten ingegooid, enz. Goed herpakt en
mixen altijd lekker lang proberen aanhouden.

Nog iets over je effectjes die je wou toevoegen aan je set.. Niet zomaar los
wat beginnen draaien aan je knobs.. Het idee die erachter zit was goed, maar
jammergenoeg de timing niet..
Ook spijtig dat je bij de laatste track een beetje te overmoedig bent in je
idee om wat te gaan pitchen naar de climax toe, maar jammergenoeg had dat
niet echt een positief effect voor mij op de climax, die daardoor veel
minder sterk overkwam. 15/25

Structuur:

Er zat duidelijk wel een idee achter om tegen het einde van de set toch een
schoon climaxke te kunnen leveren. Daar is de dj redelijk goed in geslaagd
vind ik. Wel jammer.. De openingstrack was echt heeel goed, maar past totaal
niet in je setje als je de tracks hoort die er daarna op volgen.. indien je
wat langer progressive gebleven had dan had dit natuurlijk wel gekunnen.. Nu
was er een te groot contrast met de 2de track.. Redelijk wat hitjes
gedraaid.. op zich is er daar niets mis mee natuurlijk , maar misschien
waren het er toch teveel. Eerlijkgezegd vond ik de tracks die ik op voorhand
niet kende of maar vaag kende gewoon de beste.. Er zat een hele vette ruwe
track in net op et goeie tijdstip van de set naar de climax toe waardoor ik
toch effe lekker aant meefeesten was Misschien had et NOG beter geweest
die ruwe track als laatste te draaien, kwestie van de afsluiter in de
hoogste climax te laten eindigen.., nu vond ik de laatste track toch
eigenlijk al een beetje et begin van de afbouw.. 11/15

Concept:

Eerlijkgezegd twijfel ik nog altijd tussen 2 concepten om te bepalen wat
eigenlijk je echte concept was achter de mix.. gewoon voor een ambicafé of
een lekker setje voor thuis.. Aangezien je dan met zoon chilly progressive
track opent ben ik eerder geneigd te concluderen dat je voor een setje gaat
om thuis te beluisteren.. In dat opzicht vond ik dan ook dat je dat niet
slecht gedaan hebt Transitions mogen in dit geval ook lang duren en da
deed je ook.. Dan komen we terug op die effecten.. en die vind ik dan niet
echt passen in het concept van de set.. vooral dat pitch gedoe bij de
laatste plaat niet.. Wel is het duidelijk dat je opt einde van de set toch
een leuk feestje wil laten plaatsvinden en kvind dat je in dat opzicht best
een goeie trackkeuze hebt gemaakt. Concept vond ik dus redelijk goed
meevallen:
Wil de tracklist best eens bekijken want ik heb paar goeie tracks gehoord 7/10

--

Techniek 14/25
Verre van zuivere techniek. Geen al te zware fouten maar veel op zeker gespeeld met korte overgangen. Het “gepruts” in de voorlaatste track was er teveel aan.

Concept - Structuur – Tracks 18/25
Combinatie van progressive trance en house ben ik maar matig fan van. Kwerd eerst nog verleid met die remix van chasing cars, de set drijft door op het zelfde ritme.

Mix 11

Techniek

Technisch zat deze mix ongeveer op hetzelfde niveau als mix 09. Het beat- en phasematchen was meestal redelijk tot goed, en foutjes werden meestal snel gecorrigeerd. Maar er zaten ook enkele overgangen bij waarin het zwaar misliep, zoals bijvoorbeeld de laatste. In die gevallen is het misschien aangenamer voor de luisteraar om zo’n overgang waarin de beats sterk uiteen lopen niet zo lang te rekken als nu het geval was. Sommige overgangen waren harmonisch ook dissonant. Bijvoorbeeld bij de eerste overgang: het idee erachter was heel mooi, en de timing was ook goed. Maar jammer genoeg pasten beide melodieën totaal niet bij elkaar, waardoor het eerder storend klinkt. Het is ook twee keer voorgevallen dat een plaat op het verkeerde moment werd ingemixt en daarom snel terug uit de mix werd gehaald. Zo’n dingen kunnen de luisteraar het gevoel geven dat je als dj je platen niet goed genoeg kent om de overgangen goed te timen. 17/25

Opbouw/Flow

Er was in deze mix wel sprake van enige vorm van flow, maar jammer genoeg viel de mix zo’n beetje uiteen in twee aparte delen. Het eerste half uur bestaat uit stevige, melodische trance met genoeg energie om de vaart in de set te houden. Dan wordt er opeens redelijk bruusk overgeschakeld naar stevige techtrance, zonder echt een rustige en geleidelijke overgang. Dat brak voor mij wel een beetje de aangename uplifting sfeer die de mix tot dan toe had. Daarna wordt stevig verder gebeukt, met slechts af en toe een spoor van melodie. Beide stijlen zijn wel perfect te combineren in een set, maar in deze mix leek het meer alsof er twee aparte, contrasterende delen waren zonder een overgang of verbinding ertussen. En voor mij mocht de dj gerust verdergaan in de stijl van het eerste half uur van de mix, want die kon me veel meer bekoren dan het tweede deel.
Als laatste plaat koos de dj voor Beautiful Things, en dat was toch een verrassing. Het idee om de mix met een zachtere track af te sluiten is heel goed, maar in dit geval was het contrast tussen deze track en de voorgaande gewoon té groot, net zoals eerder in de mix. Bovendien was de plaat naar mijn smaak ook iets té hoog opgepitched, waardoor het eerder klonk als Andain ft The Chipmuncks. 10/15

Trackkeuze

De trackkeuze in deze mix vond ik wat wisselvallig. Het eerste half uur was sterk, met goeie melodische en uplifting trance, stuk voor stuk sterke, kwalitatieve en redelijk bekende nummers. Het tweede deel was naar mijn mening dan weer veel minder, met relatief platte techtrance en hardere platen die me nooit echt konden bekoren. De keuze van de laatste plaat was origineel, maar zoals hierboven al gezegd paste de plaat niet echt in de mix, waardoor de keuze toch niet zo geslaagd was. 6.5/10

Totaal: 33,5/50

--

Mixtechniek:

Mix begon met een paar lekkere transitions vond ik, zeker ni mis, soms wat
bijregelen maar das de normaalste zak van de wereld natuurlijk.. Naart einde
van de set toch wat meer moeilijkheden ondervonden dacht ik, af en toe een
trainwreckske, met als hoogtepunt die laatste overgang naar Beautifull
Things.. ANyway, zit hier als stuurman aan wal mijn commentaar te geven, dus
ik heb makkelijk praten. Over het algemeen vond ik de transitions nog deftig
gedaan hoor, et moment dat ze ingefade werden was telkens goed gekozen, en
das ook heel belangrijk, alleen et gebeatmatched blijven van de platen daar
was er voor mij toch nog een tekort 18/25

Structuur:

Structuur zat hier best ok, van Trancy sounds gingen we over naar een meer
techy track om wat op dat niveau te blijven hangen.
Alleen de afsluiter: die vond ik persoonlijk wat ongepast en ik zou
eigenlijk nooit op zoon manier afsluiten.. Van 4LB naar de G&D Remix van
Beautifull Things is een erg groot verschil.. Akkoord, het is een goeie
plaat, maar het contrast tussen beide is zoo groot qua Bpm en stijl enzo..
Voor mij werkte het jammergenoeg niet.. En de transition ging daar ook wel
effe uit de bocht..
Voor de rest een goeie opbouw enzo, Ik heb echt wel genoten van dit setje,
en dat was mede het geval door de opbouw die erachter zat.
Verder nog et feit dat er voor mij wel redelijk veel hitjes inzaten.. maar
daar stoorde ik mij niet aan.. vooral in het techy gedeelte hoorde ik dan
weer plaatjes die voor mij onbekend waren en die echt wel heel lekker
klonken. 11/15

Concept:

Tis duidelijk dat dit een setje is die evengoed zou kunnen gerecord zijn
vanop een Trance/Techtrance-party. In dat opzicht is die set dan ook goed
opgebouwd. En de tracks zouden er zeker de sfeer in kunnen houden. 8/10

--

Mix 11 25/50

Techniek 12/25
Onzuiver tot slecht mixen zeker in het 2e deel van de mix. Verschillende slechte overgangen

Concept – structuur – tracks 13/25
Het eerste deel van de set vind ik zeer ok. Goeie trance tracks. Dan toch een zeer bruuske overgang naar tech trance gevolgd door een paar populaire tracks. Die afsluiter van Gabriel & dresden verknoeid het wel volledig. Wie draait er nu een track als die tegen die pitch na al dat hard geweld?

Last edited by Push2005 on Oct-23-2006 at 18:59

Old Post Oct-23-2006 17:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RadiantB
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

quote:
Originally posted by Transfusion
...

Ah lol, die comment over de 61ste minuut ging over jouw set.
Ik bedoelde de andere afvaller, set 4 dus, excuus.

Old Post Oct-23-2006 17:44  Belgium
Click Here to See the Profile for RadiantB Click here to Send RadiantB a Private Message Add RadiantB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Algemene uitslag van de eerste ronde:

Jasperovitsj
Real
Push
Dj Zetski
The Freezzz
Xilver
Dj LPG
Dj Zevan

Transfusion (Nummer 01)
Glexx (Nummer 04)
Blue Sky (Nummer 06)
Diddi (Nummer 08)
Gevork (Nummer 09)
Jeronimo_Jd (Nummer 11)
Dj Sid (Nummer 14)

Uitslag en feedback kan je a.d.h.v uw nummer terugvinden in de 2 vorige paginas.

edit: Het zou leuk zijn als de afvallers een tracklistje kunnen posten

Old Post Oct-23-2006 17:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

ik ga door ofwa?

Old Post Oct-23-2006 18:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by MikeVee

mix 6 (109/150)

Set 6

- Mixtechniek: Mixen valt wel mee, niet veel op aan te merken. De moeilijkheidsgraad ligt ook niet zo hoog door het trage tempo van de nummers. Toch zijn er enkele overgangen die heel bruusk zijn, ondanks de lage snelheid van de mix. Dit kon dus wel beter..

--> 16/25 punten

- Structuur: Nummers passen goed na elkaar, ik hoor soms zelfs geen verschil erin.. Eigenlijk merk ik niet echt een opbouw of evolutie in de mix, de tunes blijven gelijkaardig, wat de mix van begin tot einde ééntonig maakt…

--> 7/15 punten

- Concept: Het enige concept dat ik in deze mix vind, is een heel saaie.. Sorry, maar ik vind deze mix misschien nog wel gepast om als achtergrondmuziek op te leggen, maar als luistermix is dit echt wel heel slaapverwekkend..

--> 3/10 punten

26 / 50

De overgangen zijn goed, maar gezien de platen en verloop van deze set is dat een must.
Tsja, de structuur, het klinkt allemaal hetzelfde,bovendien zijn er een aantal platen die veel te lang duren (of is dat omdat het allemaal op elkaar lijkt), wat de aandacht van de luisteraar doet verslappen.
Concept: Puur voor de liefhebbers, je krijgt van mij wel veel punten omdat je wel zal beseffen dat je het hiermee moeilijk zal hebben om de finale te halen, maar toch doorzet.

21+10+9= 40/50

Techniek : 22/25
Flow : 13/15
Concept : 8/10
Totaal: 43/50

Deze set is mixtechnisch super, de overgangen zijn naaldloos. Deze progressief mix opent met een lekker dirty percussienummertje en kabbelt dan rustig verder. Een wat dromigere plaat ertussen en dan strak naar het tweede deel van de mix. Halverwege slaat de DJ een iets rustigere richting in om dan weer lekker het tempo op te drijven. Heb hier echt van genoten héel toegankelijk en dus superlekkere flow en trackselectie: ownage

Toen ik dit vanmiddag las wist ik hoe laat het was, maar ik zou mezelf niet zijn als ik de criticaster niet van antwoord diende (het belet hen niet om mij terug een antwoord te geven)

Ik denk wanneer dit gelezen wordt door een objectief iemand dat je genoeg weet, twee keer de hemel ingeprezen worden om door één iemand genadeloos afgemaakt te worden? Hallo Ik weet niet wie de eerste is die hier commentaar geeft op mijn set maar als ik dit las dan oordeelde ik onmiddellijk dat deze persoon jurylid onwaardig was. Het is duidelijk dat deze persoon mijn set afkraakt op basis van mijn stijl. Nochtans zijn er hier omtrent geen regels vastgelegd en veronderstel ik dat elk soort EDM in aanmerking komt? Bovendien weten we al langer dat een groot deel van de DJs hier niet meer met trance-set afkomt. Deze persoon beweert dat de overgangen niet altijd goed zijn, in tegenstelling tot de andere twee die zeggen dat ze goed en mixtechnisch super zijn. Even later heeft deze persoon het over het feit dat hij bijna geen verschil hoort in de nummers, hmmm, hoe hoort hij dan de overgangen. Hij beweert eveneens dat sommige nummers te bruusk worden ingemixt. Waar en wanneer als ik vragen mag? Want dit gaat er toch wel over als een ander jurylid het over naadloos mixen heeft. Deze persoon heeft het verder over een saaie set, ok, als het je stijl niet is dan is het je stijl niet maar er is al enkele keren herhaald dat dit geen reden mag zijn om een set af te breken. Een ander jurylid geeft me lof omdat ik doorzet om aan mijn eigen stijl vast te houden. Een derde heeft het over een superflow ... Wie kan er nog volgen? Verder doet het vernoemde jurylid geen enkele moeite om het concept te snappen, iets wat voor de andere twee geen enkel probleem was.

Het maakt mij hier trouwens geen reet uit dat ik uitgeschakeld ben, maar dit moest mij gewoon ff van het hart. Dit zaakje stinkt, dat heeft ieder objectief persoon onmiddellijk door, het is voor mij duidelijk dat deze persoon liever een andere set zag doorgaan, zo'n lage punten tov de andere twee, dat hou je immers niet voor mogelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel op een objectievere beoordeling gehoopt had.

Old Post Oct-23-2006 18:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

als ik die 3 reviews ff naast elkaar leg, dan denk ik eigenlijk net hetzelfde als wat blue sky 99 hierboven zegt. de mening van jurylid 1 verschilt té sterk van de 2 andere, en is ontzettend subjectief wat gebruikte muziekstijl betreft.

dit zou toch eens nader moeten bekeken worden

Old Post Oct-23-2006 18:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Freezzz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
.....

+1, dit is gewoon schandalig.

Old Post Oct-23-2006 18:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Freezzz Click here to Send The Freezzz a Private Message Add The Freezzz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Dj Contest #2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (53): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMasters at Work track plz help!!!! [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOGP - "Pathfinder" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:07.

Forum Rules: