Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by Progrez
En dan nog. Ik ga al naar het voetbal sinds 1989 en bij mijn weten zijn er altijd al 'kwetsende' dingen geroepen naar de overkant. Maar nu, met de communautaire crisis nog vers in het achterhoofd, mag er ineens niets meer naar de rivaliserende supporters geroepen worden.

Als dat zo doorgaat, zitten we binnen 5 jaar braafjes op een stoel met das en maatpak en houden we onze mond tot we het stadion uit zijn.

Idd, de voetbalbeleving begint meer en meer te verdwijnen en plaats te maken voor een cinemapubliek. Wij in Genk hebben al langer te kampen met ganse gezinnen die op het gemakje naar het stadion komen, een lekker zakje snoep kopen, hopen een prijs te winnen tijdens "De Prijzenregen", even met de sjaal zwaaien wanneer er gescoord wordt, en vervolgens weer glimlachend naar huis gaan (voor het resultaat zullen zij hun slaap niet laten). De diehard-supporters die er elke week staan, ongeacht de sportieve toestand, die worden steeds tegengewerkt. En niet meer alleen in Genk, maar in gans België is dit aan het gebeuren. Matchen op de meest onmogelijke uren (op zondagavond om 23u terug van Brugge naar Genk rijden, jeuj!), buscombi's (ook al woont ge op 2km van het stadion, dan nog moet ge met de bus komen..), en vooral bij het minste beetje met stadionverboden en boetes gaan zwaaien. Ikzelf ben me vorig jaar bv mogen gaan verantwoorden op het politiebureau omdat ik mijn middelvinger omhoogstak tijdens Standard-Genk, in het heetst van de strijd in een overvol vak meters hoog op de derde ring.. Dit wordt door Binennlandse Zaken als "provocerend" beschouwd en zou dus geweld kunnen uitlokken bij de supporters van de tegenpartij.. Ja heel dat stadion zit natuurlijk met een verrekijker naar het bezoekersvak te turen, om vervolgens te flippen als er een middelvinger te zien is.. En zo zijn er supporters genoeg die stadionverbod hebben gekregen omdat ze verkeerde gebaren maakten, een te provocerende slogan op hun spandoek hadden, een doelpunt vierden door aan de hekken te hangen, enz...

En alsof dat nog niet genoeg is, gaat men nu ook nog eens de spreekoren aanpakken. Spreekoren die al jarenlang gezongen worden in het voetbal, en waar tot voor kort niemand problemen van maakte omdat het duidelijk was dat deze ludiek bedoeld waren en dus niet letterlijk opgevat moesten worden. Maarja omdat sommige mediageile figuren wat aandacht willen, worden deze songs door een bende moraalridders plots als "not done" en "racistisch" beschouwd. En natuurlijk springen alle hoge Waalse pieten mee op de kar, ook al hebben ze er niets mee te maken.. Maar als de Waalse supporters anti-Vlaamse slogans scanderen (wat ook wekelijks wel gebeurt), dan hoort ge er weer geen haan naar kraaien..

Dit weekend vindt er trouwens een eerste actie van "Football For Fans plaats, een gezamelijk initiatief van de verschillende supportersclans tegen deze negatieve tendens in het voetbal. Al betwijfel ik of zoiets veel kan veranderen..

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Feb-25-2009 14:12  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Dembele levert weer een pareltje af

za 28/02/09 - Het zal toch al heel fout moeten gaan voor AZ als het geen kampioen wordt. De Alkmaarders droogden Groningen af: 3-0. Moussa Dembele maakte de laatste goal na een prachtige solo. Roda klopte De Graafschap met 3-1.

AZ legde wervelend combinatievoetbal op de mat en een Belg lag aan de basis van de snelle eerste goal: Swerts zwiepte de bal fraai voor doel en Pelle kopte aan de eerste paal binnen.
Na de rust verdubbelde Pelle de score, maar het mooiste doelpunt kwam van Dembele.

Dembele pikte de bal ver op zijn eigen helft, rende het hele veld over en poeierde de bal voorbij Luciano (ex-GB).

Roda JC pakte belangrijke punten tegen De Graafschap.

Verdediger Kris De Wree (ex-GB) maakte de eerste goal voor de club van trainer Van Veldhoven.

Sahar maakte nog voor de rust gelijk, maar Oper en De Jong zorgden voor de drie punten.

sporza.be
---------

Filmpje gevraagd.

Edit: 't valt wa tegen.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Last edited by Real on Feb-28-2009 at 23:16

Old Post Feb-28-2009 22:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pzK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

ik hoop dat het met dezelfde commentator was als tita tovenaar lopen op het water mozes :')

Old Post Feb-28-2009 22:22  Belgium
Click Here to See the Profile for pzK Click here to Send pzK a Private Message Add pzK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

http://www.youtube.com/watch?v=vQZtSDgEb1Y

Iets minder spectaculair dan zijn vorige wereldgoals, zowel de goal an sich als de commentaar erop Dat gezicht van de keeper is wel hilarisch. Even achterom kijken alsof hij niet helemaal begrijpt hoe die bal opeens in doel verdween.

Old Post Feb-28-2009 23:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

de actie op zich is natuurlijk niet erg bijzonder aangezien hij enorm veel tijd en ruimte krijgt om op te rukken, maar de goal blijft vrij fraai ... andere 'minder begaafde' spelers schieten die ver over / naast terwijl Dembele die er toch mooi invlamt

Old Post Mar-01-2009 04:15  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Mooi stukje televisie gisteren tijdens het canvas-programma 'Phara' waarin RTBF-journalist Christophe Deborsu schoorvoetend toegeeft dat de Waalse televisiezender de beelden van Antwerp - Virton valselijk monteerde om zo de gemoederen nog wat extra op te hitsen.

http://www.rafc.tv/?page=1&video=505

No Rules, Great Old

Old Post Mar-03-2009 13:56  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
de actie op zich is natuurlijk niet erg bijzonder aangezien hij enorm veel tijd en ruimte krijgt om op te rukken, maar de goal blijft vrij fraai ... andere 'minder begaafde' spelers schieten die ver over / naast terwijl Dembele die er toch mooi invlamt

Toch een knappe goal vind ik

Old Post Mar-03-2009 14:30  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glexx
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006
Terugblik + Voorbeschouwing Genk-Lierse | Lierse SK

Met vanaf +- de 3e minuut beelden van 10 jaar geleden, heerlijk!

Old Post Mar-03-2009 15:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Glexx Click here to Send Glexx a Private Message Visit Glexx's homepage! Add Glexx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Toch een knappe goal vind ik

tuurlijk, ik heb niet gezegd dat het dat niet is eh

Old Post Mar-03-2009 18:42  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Progrez
De ware schuldige is trainer Grandjean die De Grote Jan wilde uithangen. Het moet van Paul Marchal geleden zijn dat ik nog zo'n camerageil figuur gezien heb.

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jef. Vermassen.

Haha; als er een accident gebeurt is hij er sneller bij dan de MUG

Old Post Mar-04-2009 11:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

"Wat Dembele kan, dat kan ik ook!", moet Eden Hazard gedacht hebben:

Old Post Mar-05-2009 07:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
"Wat Dembele kan, dat kan ik ook!", moet Eden Hazard gedacht hebben:

En vooral beslissend voor de overwinning.

Old Post Mar-05-2009 07:46  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback80's track need Id [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCosmic Gate - "Exploration Of Space" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:31.

Forum Rules: