|
zoooooooooo, eindelijk weer de compu aangeslingerd
DAMN DAMN DAMN, dat was weer een uberrelaxed feest!
ok, er waren wat weinig mensen, maar daardoor vond ik het eigenlijk best wel relaxed! waarom weet ik niet, en meer mensen was niet slecht geweest ofzo, maar ik weet niet, het had wel wat . Antiphus voor het grootste deel gemist , maar het deel wat ik wel gehoord heb klonk supperrelaxed . Siesta verbaasde me zeer en dat was een werkelijk heerlijke set! go on like this! Ook Eye-riz zette uiteraard een heerlijke set neer, met een paar heerlijk stevige beukers... nice (as always ). Daarna Bellie, damn, die gozer kan er ook wat van zeg! lekker stevig. nou heb ik echt de ballen verstand van techno, maar dankzij hem (mede dankzij hem) weet ik techno meer en meer te waarderen.. niet dat ik nu helemaal om ga slaan ofzo, maar tis echt lekker!
verder VEEL mensen gesproken.. voornamelijk de vaste TA-partycrew, maar ook bijv. alferox... toch nie zo irritant als ie zich op het forum over doet komen .. verder niet veel nieuwe gezichten gesproken eigenlijk, alleen m5, maar die herkende ik eerst eigenlijk niet... was wel lekker dronken trouwes...
overigens mag EDE dan niet zon partystad zijn, ik vond de tent eigenlijk best wel relaxed ingericht, alleen een beetje kaal wellicht.
goed, als laatste een BIG THANK YOU voor de organisatoren en djs! you all rock!!!
/gaapt nog eens, damn, weinig slapen en 2 dagen feesten sloopt