een leuk... feestje gehad
Zo ff een report van mijn Zaterdagavond!!
Het was echt een hele bijzondere dag voor mij.
Mij tante werd 50 dus gaf een groot feest (+- 100 man). Nou was ze een tijdje geleden bij ons thuis en ze wilde mij ff horen draaien. Ging ze echt helemaal los op de platen die ik draaide.... TRANCE dus 
Vroeg ze gelijk of ik op haar feestje wilde komen draaien ! Nou dat vond ik wel best natuurlijk... en ik zou er nog voor betaald krijgen ook!
Dus afgelopen week ff met haar gebeld over de details enzo, en ik vroeg dus hoe hard ik kon draaien... zegt ze: nou ik heb 'In My Memory' van mijn dochters gehad en nr 7 vind ik het beste.... Flight 643 dus !!
Ik kreeg er steeds meer zin in, helemaal toen ze zei dat het volume voluit ging en ze na een half uur wel besliste of ik verder kon of niet of alle gasten weg waren gelopen of niet 
Het was natuurlijk haar 50e verjaardagspartijtje, dus alleen maar 50ers.
Toen brak het moment aan! Ik begon 'rustig' met Nilo - A Summer Song, hoewel 5 minuten ervoor nog Mink Deville aanstond (1982 pop zegt genoeg dacht ik)
Gelijk 20 man helemaal los!! Ik kon mijn ogen haast niet geloven, want dansen deden ze wel maar hoe . Jezus het zag er niet uit, maar goed ze hadden het zichtbar wel naar hun zin. Daarna door met Katana - Gemini en toen werd mijn tante HELEMAAL gek... stond daar echt helemaal uit haar plaat te gaan 
Mijn moeder kwam na 10 minuten zelfs om een pilletje vragen !
Maar goed, er stonden dus 20 man van de 100 los te gaan en de rest was of de garage, de keuken of naar buiten gevlucht !!
Na 50 minuten moest ik echt stoppen van mijn tante (zij wilde zelf dat ik door bleef draaien tot s'ochtend 7 uur ofzo) want er wilde echt een aantal mensen weg gaan. Toen heb ik ff als knaller SHOKK - Isn't it all a little strange (KRAZY NUT MIX) erin gegooit! Toen kon ik ze dus ff laten zien hoe je er op moet dansen, dus ff keihard staan beuken daar tussen 100 50ers !!!
Nou toen was mijn avond dus al helemaal top! Maar het mooiste komt nog. Ze had ook catering ingehuurd en deze jongen kwam na het draaien naar mij toe en zei dat het echt super goed klonk zowel technisch als platenkeuze. Hij werkte ergens in een discotheek en daar zochten ze nog DJs, of ik daar niet wilde komen draaien. 
Ik heb het open gelaten, want ik draai pas 6 maanden en vind zelf dat ik er nog niet aan toe ben, en het was iedere zaterdag en dan ook nog een 2 uur reizen !!
Nou dis best een lang verslag geworden, maar dit is niet echt een doorsnee Zaterdag avond dacht ik zo. 
Greetzzz Dj Tijs