Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [04&05-07-2009] Luminosity Beach Festival 2009 @ Beachclub Riche, Zandvoort [NL]
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Entretien décalé a 16h30 Lundi, ca laisse plus de marge mais jvais devoir éviter le blackout le Dimanche

Par contre fuck le dress code ai rien trouvé de bien

Trop hate d'y être, bukake and co for the win :d :d :d

Old Post Jul-01-2009 14:53  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
Demain matin, je vais acheter des colliers de fleurs au fou du roi ainsi qu'un pagne hawaien pour reiko.

Si quelqu'un veut quelque chose ( boutique au fou rire ) merci de me le dire (et de me rembourser après bien sûr ) y a des colliers de fleurs en tout genre, des pagnes normalement, des soutifs en coquillages, des colliers en coquillages, des chemises hawaiennes ..

Je veux bien une chemise Hawaïenne si elles ne sont pas trop moches ...

De préférence couleur clair parce que celle de mon collègue qui est noire je me dis que c'est pas forcément le mieux pour ne pas avoir chaud

Je me lève et je confirme

Old Post Jul-01-2009 17:15  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by severnayaprods
Par contre fuck le dress code ai rien trouvé de bien

Pareil, de toute facon on a un seul dress code officiel : mprei nawak style. Bon j'avoue j'ai pas cherché, jamais été fan de déguisement, carnaval, dress code & co

Old Post Jul-01-2009 17:23  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by greg69
ah yes ! si tu peux nous prendre 2 colliers de fleurs histoire de pas être complètement à côté de la plaque, ça serait top !

rectification juste un seul collier, daniela en a déjà un de la street parade thx

Old Post Jul-01-2009 17:26  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

merci M-A
c bon pr moi au final

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-01-2009 17:29  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

moi j'ai un collector: Jaggermeister !!!!

Old Post Jul-01-2009 18:27  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Re!ko
Senior tranceaddict

Registered: May 2008

quote:
Demain matin, je vais acheter des colliers de fleurs au fou du roi ainsi qu'un pagne hawaien pour reiko.

Ouais, j'me suis dit tant qu'à tous s'acheter des chemises hawaïennes, colliers à fleurs etc. et passer pour des PDs, autant aller jusqu'au bout^^

A poil sous le pagne bien sûr.

Old Post Jul-01-2009 21:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Re!ko Click here to Send Re!ko a Private Message Add Re!ko to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Mdr Re!ko

Old Post Jul-01-2009 21:28  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

quote:
Originally posted by Re!ko
Ouais, j'me suis dit tant qu'à tous s'acheter des chemises hawaïennes, colliers à fleurs etc. et passer pour des PDs, autant aller jusqu'au bout^^

A poil sous le pagne bien sûr.

ha non mais t'as totalement raison hin I like )))

Sylvain, au lieu de te marrer, t'en veux un aussi ?

Old Post Jul-01-2009 21:33  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

quote:
Sylvain, au lieu de te marrer, t'en veux un aussi ?

Ouais why not le collier histoire de, ca s'arrêtera la ma participation au dress code . Merci

Old Post Jul-01-2009 21:43  France
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Oula faut pas qu'elle se trompe la météo parce qeu bon orage vendredi et lundi et samedi et dimanche soleil faut pas que ça se décale d'une journée. Enfin perso la pluie je ne suis pas contre il fait tellement chaud en ce moment

J-2

Edit :
Bon je viens de regarder et donc l'arrêt sur Paris se fera à Porte Maillot.

Je vous préviendrai environ 1 h à l'avance sachant que je n'ai aucune idée de la circulation qu'il y aura sur le périph ce soir vers 20h30-21h30

Je me lève et je confirme

Last edited by PyrofraG on Jul-02-2009 at 07:51

Old Post Jul-02-2009 07:25  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

c'est noté !

Old Post Jul-02-2009 07:42  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [04&05-07-2009] Luminosity Beach Festival 2009 @ Beachclub Riche, Zandvoort [NL]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTiësto - "Ancient History" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules: