Ik heb gisteren nog een ticket voor zondag op de kop kunnen tikken bij een Free Record Shop. Maar daar zaten ze ook bijna door hun voorraad heen precies... Voor degenen die nog een ticket zoeken, misschien nog het proberen waard...?
heb hem vlug even bekeken, en mijn indruk is dat hij zeker beter kon om aan mijn 'eisen' te kunnen voldoen. Op zaterdag maakt het niet zo echt uit, maar op zondag kan het beter op de B2B / ASOT stage.
De vorige jaren is de timetable van de B2B wel altijd nog gewijzigd. Het zal dus nog even afwachten worden hoe het gaat uitkomen met de namen die ik het liefst op de ASOT stage zou willen zien (oa Gareth Emery). Er lijkt mij trouwens iets niet te kloppen aan de time-table van de B2B. Vibrasphere speelt van 12u30 tot 14u en daarna zou 00.db pas beginnen om 15u30. Ik veronderstel dat dit een foutje is ???
Jun-16-2010 22:43
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Ik heb dan toch nog een ticket kunnen bemachtigen voor zondag
De verkoop is wel hard gegaan dit jaar zeg...
Jun-30-2010 01:15
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Swamper
Who won?
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jun-30-2010 19:37
Codex
tranceaddict in training
Registered: Apr 2010
Zin in Timetable is ideaal voor mij
Combi ondertussen ook uitverkocht..
Jul-01-2010 19:02
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
spijtig, ik wilde nog ne combi aankopen. Gelukkig waren er nog tickets voor zaterdag, want die Tranceaddict tent kan ik absoluut niet missen!
Ik ken voor de rest wel amper dj's, welke zijn zoal de namen om naar uit te kijken zaterdag aub (+stijl)?