|
| quote: | Originally posted by Optimus
hehehe, ik zag t ook staan paar weekies maar vond het te miereneukerig |
Vond jij het te mierenneukerig?
Sind wanneer ben jij te beroerd om useless te posten 
En over mijn fout, tja, *schaam*
Ik weiger om het te ewrdedigen 
| quote: | Originally posted by arjoderoon
k hoop dat volgend jaar psv nu wel eens door de 1e rond CL heen komt....erg leuk dat ze kampioen worden maar de CL telt pas echt ...
en mocht vd vaart of chivu weg gaan, dan trekken ze weer nieuw blik talenten open bij ajax... |
Sorry hoor, maar ik wor toch echt veel liever kampioen, dan maar een keer een dikke kater. Tuulijk wordt dat verlangen naar naar de 2e ronde, of meer, steeds groter maar het kampioenschap blijft belangrijker dan een 2e ronde.
CL winnen is natuurlijk iets totaal anders.
En over VD Vaart en Chivu:
Afgezien van het feit dat er niemand hen zal gaan willen kopen omdat de transfer markt dicht zit is VD Vaart denk ik wijs genoeg om in te zien dat hij nog minstens een jaar moet blijven. hij kan nog genoeg leren al is het nu al een super goede voetballer.
Chivu is een zwaar overschatte voetballer IMO. Hijs is wel goed, maar bij een club als Ajax zit hij op zijn juiste niveau. Er zal, als de transfer markt weer open is, vast wel een keer een italiaanse of spaanse club komen om hem te kopen, maar dit zal toch een club zijn als AS Roma. In onze ogen een topclub, maar in voor italiaanse begrippen kun je het vergelijken met vitesse. Ze willen al jaren aansluiting, maar het lukt ze vooralsnog niet en Chivu zal zeker dat verschil niet brengen.