Originally posted by basvh
nee die miljoenenschuldenlast is niks nee.
Wat loopt iedereen toch te zeiken over de schuld van Vitesse!! Het is klote, maar kijk dan ook eens naar de meeste andere BVO's!! Neem nou bijvoorbeeld clubs als Utrecht en Twente, die staan er echt veel slechter voor dan ons!
Apr-23-2003 22:21
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by mr.marcello
Jonge, relaxx....morgen zijn we weer 29 miljoen euro rijker dankzij de gemeente Arnhem!!
Mooie hoge schulden hebben ze straks.
Als ze dit jaar degraderen en helemaal geen centen meer binnen krijgen dan kan heel Fietstas op de fiets naar huus.
Wordt het zondag amateurs 4de klasse: Vitesse - Vaassen.
En ik weet zekr dat Harmen dan met zijn Vaassen sjaaltje dik aan het juichen is hoe Vitesse vernederd wordt..aahhh lekkerrrr
Apr-23-2003 22:23
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Het is idd erg triest gesteld met veel clubs in het Nederlandse voetbal. De gemeetes lenen en lenen maar en zien daar waarschijnlijk nooit iets van terug.
Van de andere kant, de meeste schouwburgen/theaters zouden ook niet bestaan zonder subsidies en die bedragen die zij krijgen liegen er ook niet om. Bovendien gaan er veel meer mensen naar het voetbal dan naar een theater.
toch moeten ze er wel iets aan gaan doen, want zo kan het niet langer.
en niet alleen in Nederland moeten ze regels maken voor clubs, maar voor heel europa.
want daar zijn clubs met nog veel hogere schulden.
Originally posted by Optimus
wij willen Koning Karel terug! Hij zorgt ervoor dat Vitas weer in de top 5 speelt (met nog meer schulden maar dat maakt niet uit)
Top 5?!?! Top 3 bedoel je!!
Nee, maar zo'n man als Karel zou je er wel bij moeten hebben ja (ik zeg dus niet dat hij er weer bij moet komen, maar zo'n figuur als hem)!
Enne, meer schulden?? Check dit:
Karel Aalbers vervolgd voor belastingfraude
Het Openbaar Ministerie heeft onvoldoende bewijs gevonden dat Karel Aalbers, oud-preses van voetbalclub Vitesse uit Arnhem, zijn club voor tientallen miljoenen guldens zou hebben opgelicht. Het OM gaat de oud-voorzitter wel vervolgen voor belastingfraude en valsheid in geschrifte rondom de transfers van de oud-Vitessespelers Machlas, Makaay en Vierklau.
wordt me in de laatste minuut verd()mme weer 2 gezellige avonden (lees: nederlandse dames kijken) in de kroeg door de neus geboord
gisteravond ging 2x het DAK er echt vanaf hiero echt geweldig, ik zou bijna ajax-fan worden en dan die laatste 3 minuten
overigens een stel kansloze reacties hiero jeuj laten we voor die italiaanse flikkers zijn die eigenlijk niet kunnen voetballen maar toch altijd winnen jeuj laten we vooral een club uit eigen land helemaal niks gunnen jeuj is goed voor het nederlandse voetbal als er nooit een club verder komt dan de eerste ronde CL jeuj want onze eigen club kan dr ook helemaal niks van jeuj.
zooooo even weer uitgebriesd
Apr-24-2003 09:40
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
overigens een stel kansloze reacties hiero jeuj laten we voor die italiaanse flikkers zijn die eigenlijk niet kunnen voetballen maar toch altijd winnen jeuj laten we vooral een club uit eigen land helemaal niks gunnen jeuj is goed voor het nederlandse voetbal als er nooit een club verder komt dan de eerste ronde CL jeuj want onze eigen club kan dr ook helemaal niks van jeuj.
helemaal mee eens kolkie!!!!!
Apr-24-2003 10:20
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Leuk al dat gezeur op Ajax maaruh als je effe kiekt he.
De favourite clubs van de mensen hier met een grote bek zitten allemaal in de problemen.
Lul maar lekker verder maar ik lach als jullei club niets meer wordt!
Alleen maar jaloerzie en gezeik om de eigen problemen van je club te doen vergeten.
Ga eerst maar over je eigen club zeiken,
Apr-24-2003 15:32
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
normaal zou ik hetzelfde doen (ajax afzeiken dus ) maar ik ben al een stap verder en kijk uit naar een vervangende club kon nog wel es nodig zijn.
Apr-24-2003 15:36
raoel
just addicted
quote:
Originally posted by New Wave
Leuk al dat gezeur op Ajax maaruh als je effe kiekt he.
De favourite clubs van de mensen hier met een grote bek zitten allemaal in de problemen.
Lul maar lekker verder maar ik lach als jullei club niets meer wordt!
Alleen maar jaloerzie en gezeik om de eigen problemen van je club te doen vergeten.
Ga eerst maar over je eigen club zeiken,
Je vergeet er één:
PiSV (raoel) bijna kampioen, rijkste club van NL
We halen alleen nooit de 2e ronde van de CL en het voetbal is dit seizoen niet spectaculair, maar het kampioensfeest op (ik verwacht) 25 mei maakt dat laatste meer dan goed
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Daar hebben we het al vaker over gehad
Nogmaals dat is een gevoel wat je hebt en zoals ik over de wedstrijd van gister zei, ik was blij toen ajax op 2-2 kwam.
Maar dat kon niet tippen aan de vreugde bij de 2-3
Ik kan daar ook niks aan doen.
Das ongeveer hetzelfde als dat jij over straat loopt met je vriendin en een meid met een kei lekkere bips loopt jou voorbij, dan kijk je ook naar die ass. Of niet dan? Terwijl je weet dat je vriendin da liever niet heeft. Dan kijk je daarom maar niet al te lang, maar toch kijk je nog een keer nt voordat ze de hoek om gaat
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by raoel
Das ongeveer hetzelfde als dat jij over straat loopt met je vriendin en een meid met een kei lekkere bips loopt jou voorbij, dan kijk je ook naar die ass. Of niet dan? Terwijl je weet dat je vriendin da liever niet heeft. Dan kijk je daarom maar niet al te lang, maar toch kijk je nog een keer nt voordat ze de hoek om gaat
Waar of nie :P
Das toch heeeeeeel iets anders!!
maja, ik heb al genoeg scheitreacties op school gehad dus dan kan dit er ook nog wel bij
en ik hoop met heel mijn hart dat Vitesse degradeert of failliet verklaart word, dat een feyenoord supporter of een psv-supporter zulke dingen zegt, dat kan nog want dat zijn echt onderlinge rivalen. Maar een Vitesse supporter snap ik echt niet. Die hebben niet eens iets met Europees Voetbal te maken en zouden meer naar voren moeten kijken en zien dat er komend jaar krakers zoals Vitesse - Telstar op het programma staan...
ik hou er maar over op want veel nut zal dit toch niet hebben
ajax heeft onverdiend verloren gisteren, gelijkspel was eerlijker geweest