quote:Originally posted by JayBee jasså var det du? vägra gå fram och hälsa då! jag hadde fan ingen aning! jag försökte.. men du kanske inte kände igen mig med kläder på? föressten, har hört massa roliga historier om dig från .. ja, en person
quote:Originally posted by jofawe jag försökte.. men du kanske inte kände igen mig med kläder på? föressten, har hört massa roliga historier om dig från .. ja, en person klart jag inte känner igen dig med kläderna på vadå är det stefan som drar rövar historier nu igen eller?
___________________ http://www.advantico.se
jaybee vi vet ju alla att dina incidenter som innefattar vissa dj's e mer än bara rövarhistorier
quote:Originally posted by JayBee klart jag inte känner igen dig med kläderna på vadå är det stefan som drar rövar historier nu igen eller? nej nej .. det är selma som berättar roligheter :P Föressten.. det där med sister bliss är VÄRLDSKÄNT .. särskillt när du går upp å försöker mörda henne.. eller nåt. Det är ju därför de har nått som kallas VIP nu :P
having a a few drinks with your friends before the party - 15$ entering a tranceparty for 1000+ persons - 20$ buying more drinks inside so you get really pissed - 30$ walking up to the dj and huging her while she's mixing just to scare the shit out of her so she'll never come bac kto sweden again - priceless
quote:Originally posted by Vizay having a a few drinks with your friends before the party - 15$ entering a tranceparty for 1000+ persons - 20$ buying more drinks inside so you get really pissed - 30$ walking up to the dj and huging her while she's mixing just to scare the shit out of her so she'll never come bac kto sweden again - priceless hahaha... lol .. stackars Jocke ...
[IRL:35] +sipowitz (träffades på summer cruise som hastigast) +Glorie (träffades utanför mondo) Daniey (Förfest i min hytt på SpringCruise ) Versache (träffades i baren på j00f@mondaybar) Morakickers (bankomaten utanför j00f@monday, thx buddy) Try (träffades i trappen på Armin kryssen om jag minns rätt) Esset (vi sågs i hans hytt på lucia kryssen tror jag) virus (minns inte riktigt hur han ser ut eller vad vi sa till varandra men vi träffades på trance nation 04 ) montana (träffades på Trance Nation 04, trevlig kille!) amplifire (jag minns inte riktigt hur/vart men jag vet att jag pratade med honom ) funfrock (hehe han bröt sig in i våran hytt på kryssningen 04) doter (jag trodde först det var Armin som dansade men nej nej.. (kryssningen 2004)) smekbar (han bjöd mig på en drink den jäveln (spring cruise 04)) Waize (försökte klippa mina tofflor på spring cruise 04) Scul (träffades på kryssningen 04, men minns inte var/när/hur) Gate 42 (hälsades uppe vid baren på SPring cruise 04) Proximus (sågs i korridåren på Spring Cruise 04) lonne (drog in mig och AC. i ett rum för att snacka allvar ) Mojjmojj (parto-maniac på spring Cruise 04) AC. (rums kompis på spring cruise 04) Amnezia (vin pimplar kompis på spring cruise 04) dj_lazlo (träffades mitt i dansgolvet på lucie cruise 2003) reveal (träffades i någon korridår på silja båten) gaby (utbytte biljetter på silja terminalen) aendy (Käkade hamburgare tillsammans på donken) whiterussian (Hälsades på dansgolvet på Fokused, dock väldigt kortvarat) staz (Träffades vid toaletterna på Fokused) zamzon (träffades vid baren på weekender) impulze (träffades på scenen med A&B ) dragonfly (Träffades innan TA ) pjox (träffades oxo vid samling av paintball fast pjox var dock ej med och spelade) mindshooter (träffades i stockholm vid samling av paintball) treo (han besökte mig över helgen inför paitnball och devotion, träffades först på tåg perången ) Vizay (TA nummer 2 jag träffade mitt i sthlm inför paintball bokningen) Steve (den första TA jag träffade, var på weekender när orkidea spelade) som omväxling addar jag liten kort text på varje person hur och vart jag träffade dem jag vill oxo tillägga att alla på min lista har jag träffat och pratat med (ingen typ "jag såg X på festen och fick höra efteråt att det var bertil")
Aendy Amplifire Andreas H / Rotor Connector Dioxys Envio EsseT Glorie Gurgel Impulze Jofawe Laszlo MojjMojj Pjox Scintilla ScuL SteveTranz4ever SWE_TRANCE Tears tobo99 Vizay +Cloudburst
___________________ Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Bäst ni håller i hattarna, min maffiga lista på väg... +jeremy1984
___________________ insignificant cor member alliance
quote:Originally posted by Vizay having a a few drinks with your friends before the party - 15$ entering a tranceparty for 1000+ persons - 20$ buying more drinks inside so you get really pissed - 30$ walking up to the dj and huging her while she's mixing just to scare the shit out of her so she'll never come bac kto sweden again - priceless jaybee du kommer alltid få höra det där
quote:Originally posted by St_Andrew jaybee du kommer alltid få höra det där FNYS!