Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001
Re: en ny version av den gamla logon

quote:
Originally posted by Nyx

Snyggt

Old Post Jan-12-2004 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

stefan, hä bara me mitt första bidrag.. de andra var bara lall

(kan inte komma från att jag gillar minds gb-hjärta ) fortfarande alltså

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-13-2004 23:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu när jag drar ner till Holland kommer jag fixa mig en egen tryckt t-shirt... finns en bra buik för sånt i Amsterdam, där ska jag antingen ha en svart tajt t-shirt eller annan snygg färg med UV-färg, i fram ska det stå med feta bokstäver SWEDEN och i bak LIQUIDSUNSET.org... det kommer va enkelt men se bra ut

Låter smidigt det där..tror jag såg att du skrev detta på TC eller nåt oxå. Du skulle inte kunna tala om vad stället heter eller/och var det ligger någonstans?

Har länge funderat på att trycka nån enkel t-shirt, men det har aldrig blivit av..skulle ju va perfekt i samband med TE

Old Post Jan-14-2004 04:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jeremy1984
Låter smidigt det där..tror jag såg att du skrev detta på TC eller nåt oxå. Du skulle inte kunna tala om vad stället heter eller/och var det ligger någonstans?

Har länge funderat på att trycka nån enkel t-shirt, men det har aldrig blivit av..skulle ju va perfekt i samband med TE

Vet inte exakt vad gatan heter men det är en shopping gata som dom flesta brukar hamna på, om sexshoppen Private ligger på den så har du kommit rätt, denna gata går även från det stora torget där Madame tussauds ligger
http://212.140.220.8/amsterdam/image.php?id=193

klädaffären ligger mittemot en skivbutik som heter Mid-Town

[edit]Hittade Mid-Town på nätet, ligger på Nieuwedijk 104 http://www.mid-town.nl

Kul att se att det har droppat in en del förslag nu... Om nån vecka eller så kan vi ta och avsluta steg 1 och jag kan ta och sammanställa samtliga förslag för en omröstning

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-14-2004 at 08:17

Old Post Jan-14-2004 07:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Thank u very much Steve
Hamnar de flesta just på den gatan för att Private ligger där?
Skämt åsido..ska anteckna det här, så hittar jag säkert nu
En sista fråga...hur lång tid tar dom på sig? Antar att det tar en liten stund ändå..

Själv gillar jag Glories 1a och 2a, samt Mindshooters sista förslag bäst

Old Post Jan-15-2004 06:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kul att se att det har droppat in en del förslag nu... Om nån vecka eller så kan vi ta och avsluta steg 1 och jag kan ta och sammanställa samtliga förslag för en omröstning

deadline ?

Old Post Jan-15-2004 08:04 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Folliow - Up:

Vi försöker fortfarande få aktuella prisläget för detta år från vår fabrik i Uganda, men Joseph Muwonge, lokal grundare och executive director för ON A MISSION Uganda, fick sin mobil stulen för en o en halv vecka sen, så han har bara Internetcafe o tillgå för stunden. Vi droppade ett mail igår, och jag har pratat med en annan polare, Kenge, som skulle säga att mail kommit om han råkade springa på Joseph på stan Downtown Kampala. Annars så skulle han hem till honom på söndag...

Life goes on, och göra business med denna inriktning är alltid lika spännande...

Men WORTH WAITING FOR! Vi kan erbjuda den mest högkvalitativa t-shirten som går att få tag på på svenska marknaden med 255 g/m2, som vi sett är det högsta som går att få på den svenska profilklädesmarknaden (som detta är den sub-bransch vi talar om) - med schyssta arbetsförhållanden, rättvist betalt till arbetare och bönder och ekologisk bomull utan växtgifter - helt enkelt en unik produkt med topp på varje dimension av det som fler borde kräva av alla marknadens produkter för att få en schysst och hållbar värld!

So - Steve, Mindshooter, Glorie och alla andra djupengagerade, hold your horses när väl logga röstats igenom...

Jag skall ta tag i och digitalisera mitt förslag också (om det inte blivit gjort innan av någon annan...).

Peace, over and out for the moment...

/Anders

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Jan-15-2004 11:25  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by knomaden
Life goes on,
we drift deeper into the sound, feel it strong.. so bring it oon.. so bring it oooonn, so bring it ooooonn.... bring it oooooooonn, so bring it OOOOON!

Old Post Jan-15-2004 13:10  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Smile

quote:
Originally posted by JayBee
we drift deeper into the sound, feel it strong.. so bring it oon.. so bring it oooonn, so bring it ooooonn.... bring it oooooooonn, so bring it OOOOON!

"....there is a coldness in the air, but I don't care."

Jag har ju världens varmaste SWEEEEET SWETA-shirt!

"...we drift deeeper, into the sound."

Gärna för mig.

A State of Silja-Line-kryss.

Kan det vara ett aktuellt leveransdatum, tro?

Mars första helgen? www.mondaybar.com - Dela Östersjöns vågor med Armin van Bengtsson eller vad han heter? AvB, vetja att han har som initialer iaf. A State of Trance Best of 2003 top 20 - As the T-shirt Comes med Gabriela och Dresdina presents Motor-olas...

Direkt ur OAM Sweden-gänget/PuLS-teamets händer, tro?

"...embrace me, surround me..." (omgiven av en ....ja ja t-shirt, jag vet jag vet!! hör jag SWETAS säga när jag ännu en gång försökte vara rolig)

Hasta La Vista, SWETA-babies.

I'll be back :P

---

[EDIT-p. s.] Jag la in bakgrundsinfo på denna tråds sida 21 - ON A MISSION Sustainable Trade :: T-shirts

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !

Last edited by knomaden on Jan-15-2004 at 15:48

Old Post Jan-15-2004 15:15  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Nu har jag tagit fram ett digitalt förslag utifrån min handritade skiss för några sidor sen...nu helt i blågult .

SWETA-shirts på vårkryssen med Armin, som sagt?

När sätter Du en absolut deadline för förslag inför omröstning, Steve?

Peace,
Anders

Old Post Jan-18-2004 22:08  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Imorrn kommer jag göra en sammanställning och göra en poll där jag visar upp samtliga bidrag som jag har fått in eller samlat in.

Den som får flest röster kommer därmed att bli SWETA t-shirtens officiella tryck, 100% demokratiskt !!!!

Old Post Jan-19-2004 17:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

skulle kunna ha någons mindre logga på bröstet där fram.. och någons större på ryggen.

Old Post Jan-19-2004 18:50  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother beautiful track to identify (#7) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFull Fillers - Love & Kisses [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:15.

Forum Rules: