|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
|
|
|
Folliow - Up:
Vi försöker fortfarande få aktuella prisläget för detta år från vår fabrik i Uganda, men Joseph Muwonge, lokal grundare och executive director för ON A MISSION Uganda, fick sin mobil stulen för en o en halv vecka sen, så han har bara Internetcafe o tillgå för stunden. Vi droppade ett mail igår, och jag har pratat med en annan polare, Kenge, som skulle säga att mail kommit om han råkade springa på Joseph på stan Downtown Kampala. Annars så skulle han hem till honom på söndag...
Life goes on, och göra business med denna inriktning är alltid lika spännande...
Men WORTH WAITING FOR! Vi kan erbjuda den mest högkvalitativa t-shirten som går att få tag på på svenska marknaden med 255 g/m2, som vi sett är det högsta som går att få på den svenska profilklädesmarknaden (som detta är den sub-bransch vi talar om) - med schyssta arbetsförhållanden, rättvist betalt till arbetare och bönder och ekologisk bomull utan växtgifter - helt enkelt en unik produkt med topp på varje dimension av det som fler borde kräva av alla marknadens produkter för att få en schysst och hållbar värld!
So - Steve, Mindshooter, Glorie och alla andra djupengagerade, hold your horses när väl logga röstats igenom...
Jag skall ta tag i och digitalisera mitt förslag också (om det inte blivit gjort innan av någon annan...).
Peace, over and out for the moment...
/Anders
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
|
|
Jan-15-2004 11:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
|
|
| quote: | Originally posted by JayBee
we drift deeper into the sound, feel it strong.. so bring it oon.. so bring it oooonn, so bring it ooooonn.... bring it oooooooonn, so bring it OOOOON! |
"....there is a coldness in the air, but I don't care."
Jag har ju världens varmaste SWEEEEET SWETA-shirt!
"...we drift deeeper, into the sound."
Gärna för mig.
A State of Silja-Line-kryss.
Kan det vara ett aktuellt leveransdatum, tro?
Mars första helgen? www.mondaybar.com - Dela Östersjöns vågor med Armin van Bengtsson eller vad han heter? AvB, vetja att han har som initialer iaf. A State of Trance Best of 2003 top 20 - As the T-shirt Comes med Gabriela och Dresdina presents Motor-olas...
Direkt ur OAM Sweden-gänget/PuLS-teamets händer, tro?
"...embrace me, surround me..." (omgiven av en ....ja ja t-shirt, jag vet jag vet!! hör jag SWETAS säga när jag ännu en gång försökte vara rolig)
Hasta La Vista, SWETA-babies.
I'll be back :P
---
[EDIT-p. s.] Jag la in bakgrundsinfo på denna tråds sida 21 - ON A MISSION Sustainable Trade :: T-shirts
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Last edited by knomaden on Jan-15-2004 at 15:48
|
|
Jan-15-2004 15:15
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
|
|
|
skulle kunna ha någons mindre logga på bröstet där fram.. och någons större på ryggen.
|
|
Jan-19-2004 18:50
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:15.
Forum Rules: