|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by jp
Je krijgt doekoe terug als je niet ziek wordt toch? |
Wanneer je dit jaar geen ziektekosten maakt (die onder het ziekenfondspakket vallen, dus heb je alternatieve zorg gehad vanuit je aanvullende pakket dan gelden deze kosten niet voor je no-claimkortig), dan krijg je als ziekenfondsverzekerde een bedrag ad € 255,00 terug. Wanneer je bv 30 euri aan kosten maakt in dit jaar, dan gaat dat bedrag van die € 255,00 af.
Volgend jaar zit een soortgelijke regeling in het basisstelsel, vraag me geen bedragen, maar dat zal ook wel rond de € 255,00 liggen.
Premie dit jaar gaat voor mij plus minus 84 euro bedragen zonder aanvullende verzekeringen.....via de baas nog eens een bedrag van 15 euro bruto extra bij het salaris, mocht ik aanvullende verzekeringen willen, dan krijg ik daar 40% korting op.....één van de weinige voordelen om bij een ziektekostenverzekering te werken.

Down-Under was da bomb
|
|
Dec-06-2005 13:29
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wanneer je dit jaar geen ziektekosten maakt (die onder het ziekenfondspakket vallen, dus heb je alternatieve zorg gehad vanuit je aanvullende pakket dan gelden deze kosten niet voor je no-claimkortig), dan krijg je als ziekenfondsverzekerde een bedrag ad € 255,00 terug. Wanneer je bv 30 euri aan kosten maakt in dit jaar, dan gaat dat bedrag van die € 255,00 af.
Volgend jaar zit een soortgelijke regeling in het basisstelsel, vraag me geen bedragen, maar dat zal ook wel rond de € 255,00 liggen.
Premie dit jaar gaat voor mij plus minus 84 euro bedragen zonder aanvullende verzekeringen.....via de baas nog eens een bedrag van 15 euro bruto extra bij het salaris, mocht ik aanvullende verzekeringen willen, dan krijg ik daar 40% korting op.....één van de weinige voordelen om bij een ziektekostenverzekering te werken. |
Mijn kale premie is 88 euro. maar ik heb me verzekering gepimpt AAAIGHT met PLUS en tandarts voor mijn BLINGBLING goude tanden.
Dec-06-2005 13:39
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:39.
Forum Rules: