Originally posted by Laszlo
Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på...
Självklart satt jag klistrad vid teven åtskilliga timmar under World Championship. Gårdagens final var bland de bästa jag någonsin sett!
Shaun Murphy skrällde verkligen...kul!
Men jag tycker faktiskt lite synd om Matthew Stevens, han har blivit tvåa så många ggr nu!
Min favorit O'Sullivan åkte ju på däng redan i kvarten.
Kim Hartman, är det den svensken som är så bra i Nine Ball borta i staterna?
Många säger att snooker är tråkigt att kolla på...wtf
Om man lär sig reglerna så förstår man varför "dom missar dom med flit".
May-03-2005 15:20
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Bra start på hockeyn!
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
May-07-2005 18:28
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
YES!!!!!
Seger över Kanada med 5-4!
May-07-2005 20:45
Mats W
Junior tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Seger över Kanada med 5-4!
Ja, det där satt fan fint! Dessutom genererande det lite pengar från expekt.com, mycket härligt!
May-07-2005 20:48
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Skönt att sätta dit dom där jävla kanadensarna!
May-07-2005 21:02
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Location: Jötebårj
quote:
Originally posted by St_Andrew
Skönt att sätta dit dom där jävla kanadensarna!
hoppas du firar lite diskret.. man har ju hört om de rabiata kanadickerna...
___________________
insignificant cor member alliance
May-07-2005 22:14
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Var det bara jag som börja asgarva när kommentatorn var helt uppspelt o skrek "kiiiiiiiiinny, kiiiiiiinny", efter att Kenny Jonsson gjort mål?
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
May-07-2005 22:49
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
Sverige - Schweiz...nu gäller de...detta borde bara bli uppvärmningen till Tjeckien matchen ((vid vinst))...bara vi inte fixar ett nytt vitryssland så
___________________
May-12-2005 18:13
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
ere bara jag som tycker hockey är skittrist ?
___________________
KESO!
May-12-2005 19:51
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
den tjeckiske domaren e kass...
dumt dessutom å ha en tjeckisk domare när vinnaren i den här matchen får möta just tjeckien i semin
___________________
May-12-2005 20:01
Smeagol
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Lund Sweden
Vad ar det for sport ni pratar om egentligen? Inget jag har hort talas om iaf...
Sa ar scudetton hemma i turin igen nu. Var pa tiden.
May-13-2005 11:56
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Smeagol
Vad ar det for sport ni pratar om egentligen? Inget jag har hort talas om iaf...
Sa ar scudetton hemma i turin igen nu. Var pa tiden.
Det kallas Ishockey.
Fortfarande 3 matcher kvar så Juve ska inte fira än.