Hui hai, olipas kuivat erotiikka messut kuopiossa. Näköjään sama pätee messuihinkin, että ei kannata tämmösen espoolaisen mennä kehä kolmosen ulkopuolella minnekkään tapahtumiin.
Originally posted by Puuhis
Hui hai, olipas kuivat erotiikka messut kuopiossa. Näköjään sama pätee messuihinkin, että ei kannata tämmösen espoolaisen mennä kehä kolmosen ulkopuolella minnekkään tapahtumiin.
Ei nyt ihan noin kannattas yleistää. Kuun alussa meillä oli bileristeily Kallavedellä ja mukana oli paljon porukkaa kehä kolmosen sisäpuolelta ja kaikki vaan kehu risteilyä. Kun vaan osaa valita oikeat tapahtumat, niin täällä periferiassakin saattaa olla parempi meno kuin monissa etelän bileissä
Jul-24-2004 09:18
Mr.Mystery
Static Guru
Registered: Dec 2001
Huoh...
Mikähän funktio noilla hyttyskarkoitteilla oikein on kun eilen varmaan puoli purkkia sitä itseeni sivelin ja olen silti aivan hyttysenpuremilla...
Originally posted by Mr.Mystery
Huoh...
Mikähän funktio noilla hyttyskarkoitteilla oikein on kun eilen varmaan puoli purkkia sitä itseeni sivelin ja olen silti aivan hyttysenpuremilla...
Originally posted by Eis
On se kumma kun itikat ei mua kiusaa, oon varmaan vaa senverran kylmäverinen :I
tai sitten vaan tottunut niihin...
Sama homma, ei itikat oo muakaan vaivannu vuosikausiin. Karkotteita tainnu käyttää viimeks joskus Lapissa kesäaikaan käydessä, oliskohan ollu 10v sitten.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.